11:57 , 1401/9/6
کد خبر: 000016795
بازدید: 1325
پاسخ دندان شکن کی‌روش به کلینزمن

سرمربی تیم ملی کشورمان به اظهارات کاپیتان و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان پاسخ داد و گفت: با وجود اظهارات توهین‌آمیز تو در بی.بی.سی که تلاش کردی زحمت، فداکاری و توانمندی ما را زیر سوال ببری، ما به تو قول می‌دهیم که هیچ قضاوتی درباره فرهنگ،‌ ریشه و سابقه تو نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، روز گذشته کلینزمن در برنامه بی بی سی ادعا کرد این فرهنگ بازیکنان ایران است که کارلوس کی روش سرمربی آن را ایجاد کرده است و در کلمبیا و مصر نیز این فرهنگ را اجرا کرده و حالا با بازگشت به ایران دوباره این فرهنگ را روی بازیکنان پیاده کرده است. کلینزمن معتقد است نحوه بازی ایران تصادفی نبوده و کاملا هدفمند تعریف شده بود تا داور را از صحنه قضاوت بیرون کنند و اگر داور دیگری غیر از داور کلمبیایی بود، نتیجه بازی هم متفاوت می‌شد.

پاسخ دندان شکن کی‌روش به کلینزمن

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جواب بی‌احترامی یورگن کلینزمن به بازیکنان و تیم ملی ایران در صفحه شخصی‌اش نوشت:
«یورگن عزیز! تو ابتکار عمل به خرج دادی که‌ منو کارلوس صدا کنی، فکر می‌کنم بهتر باشد من هم تو را یورگن صدا کنم. حتی با وجود این که من را نمی‌شناسی، شخصیت من را با یک پیش‌داوری زیر سوال بردی.
مهم نیست چقدر به تو بابت آنچه درزمین فوتبال انجام داده‌ای احترام می‌گذارم ولی آن صحبت‌ها درباره فرهنگ ایران، تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانم، مایه شرمساری در فوتبال است. البته هیچکس نمی‌تواند به اتحاد ما وقتی در سطح ما نیست صدمه بزند.


حتی اگر هم باشد دوست داریم تو را به عنوان مهمان به کمپ تیم‌ ملی دعوت کنیم؛ با بازیکنان ایران آشنا شوی و از آنها درباره ایران، مردم ایران،‌شاعران و هنرمندان، جبر (ریاضی) و تمام فرهنگ هزاران ساله ایران یاد بگیری و از بازیکنان ما بشنوی که چقدر آنها به فوتبال عشق می‌ورزند.

به عنوان یک آمریکایی- آلمانی ما می‌فهمیم که تو از ما حمایت نمی‌کنی و مشکلی هم نداریم و با وجود اظهارات توهین‌آمیز تو در بی.بی.سی که تلاش کردی زحمت، فداکاری و توانمندی ما را زیر سوال ببری، ما به تو قول می‌دهیم که هیچ قضاوتی درباره فرهنگ،‌ ریشه و سابقه تو نداشته باشیم و همیشه از تو در بین خانواده خودمان استقبال می‌کنیم.
در همین حال با تمام تمرکزمان می‌خواهیم تصمیم فیفا را در قبال پست تو به عنوان عضو گروه تحقیقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ببینیم چرا که انتظار داریم تو قبل از بازدید از کمپ ما از سمتت استعفا کنی.»

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید