04:50 , 1401/6/31
کد خبر: 000015436
بازدید: 1735
واکنش مهران مدیری به اتفاقات اخیر + فیلم

مهران مدیری با انتشار ویدئویی در فضای مجازی با اشاره به اخباری که در ارتباط با پخش سری جدید "دورهمی" منتشر شده، اظهار کرد: لطفا هیچ تصویری از من در هیچ شبکه ای پخش نکنید.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، این کارگردان شب گذشته در قالب ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده، اظهار کرد: اخیرا اعلام می کنند قرار است بعد از ماه صفر ادامه دور همی پخش شود. ما ضبطمان تمام شده و حدود 30 تا 40 قسمت مانده اما دورهمی؟ دوباره شب ها تلویزیون را روشن کنیم و کنار هم بنشینیم و بگوئیم و بخندیم؟

به عنوان سازنده، طراح، مجری و کارگردان این برنامه اعلام می کنم نمی خواهم حتی یک فریم از تصاویر من در هیچ شبکه ای پخش شود.

وی ادامه داد: به عنوان صاحب این اثر آیا این قدر حق ندارم؟ لطفا هیچ تصویری از من در هیچ شبکه ای پخش نکنید. دورهمی مال حال خوب است با دورهمی نمی شود حال مردم را خوب کرد. به حرف مردم گوش کنید ببینید مطالباتشان چیست؟

این کارگردان در بخش دیگری از صحبت های خود به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: همیشه حرف هایم را با این جمله شروع کرده ام که امیدوارم حالتان خوب باشد. بله حال همه ما خیلی خوب است در این روزهای پر از خشم در این روزهای پر از اشک در این روزهای پر از بغض حالمان خیلی خوب است.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید