14:02 , 1401/11/19
کد خبر: 000020039
بازدید: 1306
واکنش علی دایی به خبر درگذشت بلاژویچ

دایی در مورد نرفتن تیم ملی به جام جهانی به عنوان یکی از حوادث تلخ در زمان حضور بلاژ یاد کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، فوتبال ایران صبح امروز با خبر درگذشت سرمربی محبوب و دوست‌داشتنی تیم ملی در ابتدای قرن بیست و یکم در شوک فرو رفت. درگذشت چیرو، با واکنش‌های زیادی همراه بود که شاید در این بین، کاپیتان تیم ملی در زمان حضور نشستن این سرمربی کروات روی نیمکت آن، جالب‌ترین واکنش را داشته است.

علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در این خصوص به خبرآنلاین گفت: «یکی از بزرگترین مربیان و کار درست ترین مربیانی بود که با او کار کردم.از بهترین انسان‌هایی بود که در زندگی ام دیدم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.»

سرمربی سابق تیم ملی در این خصوص ادامه داد: «تا آن زمان یکی از بهترین مربیانی بود که به ایران آمده بود. با هیجان خاص خودش، سبک کاری اش این بود و خیلی بازیکنان را تهییج می کرد. کنار زمین با بازیکنان شوخی می‌کرد. یک مربی با دانش،انسانی شریف که نمی شود نقشش را در فوتبال ایران کتمان کرد.»

دایی در مورد نرفتن تیم ملی به جام جهانی به عنوان یکی از حوادث تلخ در زمان حضور بلاژ گفت: «بلاژ خیلی از عوامل را بررسی می‌کرد. یکی از اتفاقات بد این بود که به خاطر یک جابجایی در بحرین ماندیم. در آن فضا جوی ایجاد شد که باعث شد پروژه بلاژویچ به سرانجام نرسد و تیمی که شایستگی صعود به جام جهانی را داشت نتواند راهی آن تورنمنت شود.»

اتفاقات بحرین، آخرین سوژه صحبت کوتاه دایی بود: "همه چیز از اینجا شروع شد که ما در بحرین زیاد ماندیم. اگر سفر ما کوتاه تر بود شاید اتفاق‌های دیگری می‌افتاد. جو آنجا زیاد خوشایند نبود. بازی افتضاحی انجام دادیم و نمی توانیم بعد از باخت حالا همه چیز را گردن بلاژویچ بیاندازیم. روحش شاد باشد."

بیشتر بخوانید: سرمربی سابق تیم ملی فوت کرد

واکنش برانکو به درگذشت بلاژویچ

میروسلاو بلاژویچ بعد از گذراندن یک دوره طولانی در سن ۸۸ سالکی درگذشت. برانکو ایوانکوویچ هم وطن او که در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه دستیار این سرمربی در تیم ملی کرواسی و سپس تیم ملی ایران یود و بعد از این سرمربی کهنه کار، سرمربیگری ایران را بر عهده گرفت، با انتشار پیامی در اینستاگرام درگذشت بلاژویچ را تسلیت گفت.

 

 

واکنش برانکو به درگذشت بلاژوویچ

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید