12:02 , 1401/8/16
کد خبر: 000016409
بازدید: 1772
واکنش دیجی کالا به تحریم/ اصلا سهامدار حاکمیتی نداریم

طی هفته های اخیر برخی برندهای اقتصادی به دلایل مسائل سیاسی که در میان مردم مطرح شده و کمپین هایی مبنی بر تحریم این برندها تشکیل شده است، اخیرا نام دیجی کالا هم در میان این موارد مطرح شده است که این موضوع واکنش هایی به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، طی ماه های اخیر بحث مطرح شدن برندها در کمپین های تحریم مردمی تبدیل به معضلی شده که بخشی از تولید و اشتغال کشور را تحت الشعاع قرار داده است.

حال فراتر از مجموعه های تولیدی این بحث به یک مجموعه فروشگاهی رسیده و نام دیجی کالا نیز در این میان مطرح شده است.

روز گذشته در حالی که حملاتی نسبت به این شرکت در فضای مجازی صورت گرفته و بحث هایی مبنی بر تحریم آن مطرح شد، مدیرعامل دیجی کالا با انتشار توئیتی به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخت.

حمید محمدی در توئیتی نوشت: « دیجی‌کالا هیچ سهام‌دار حاکمیتی نداره و کاملا خصوصی‌ست. ما حتی یک سهم به هیچ نهاد دولتی و حکومتی مستقیم یا غیرمستقیم واگذار نکردیم. در تمام این سال‌ها همواره روی پای خودمون ایستادیم، شاید برای همینه که همزمان از هر دو گروه تندروی ارزشی و برانداز ضربه می‌خوریم!»

دیجی کالا همچنین در قسمت درباره ما این سایت به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت مالکیت این شرکت پرداخته و در قالب آن بیان شده که 33.12 درصد سهام این سایت متعلق به بنیان گذاران دیجی کالا یعنی حمید و سعید محمدی می شود.

همچنین تاکید شده 32.67 درصد از سهام این شرکت در اختیار صندوق سرمایه گذاری اروپایی به نام (شرکت اینترنشنال اینترنت اینوستمنت کوپریتیو) قرار دارد.

نمودار زیر ترکیب سرمایه گذاران این مجموعه را نشان می دهد:

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید