17:29 , 1401/9/15
کد خبر: 000017003
بازدید: 1360
واکنش بازیکنان تیم ملی به حواله خودروی پرحاشیه

خبر دریافت حواله خودروی خارجی برای تیم ملی ایران همه جا پیچید و حاشیه و جنجال‌های بسیاری را به راه انداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، وزیر ورزش به دلیل اهمیت بازی ایران و ولز شخصا در محل تمرین تیم ملی ایران حضور پیدا کرد و برای ایجاد روحیه با مهدی تاج، کارلوس کی‌روش و بازیکنان صحبت کرد و گفت: به هر قیمتی که شده باید ولز را شکست دهند.

البته این اتفاق نیز رخ داد و وزیر ورزش نیز به وعده‌هایی که داده بود عمل کرد و پاداش ملی‌پوشان را که به جام جهانی 2022 قطر صعود کرده بودند بعد ازگذشت یکسال پرداخت کرد.

تیم ملی کشورمان با پیروزی مقابل ولز پاداش 15 هزار دلاری دریافت کردند تا با روحیه بیشتری به مصاف آمریکا بروند اما در نهایت با قبول شکست از این تیم از مسابقات جام جهانی کنار رفتند.

خبر دریافت حواله خودروی خارجی برای تیم ملی ایران همه جا پیچید و حاشیه و جنجال‌های بسیاری را به راه انداخت. خیلی از ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی از این اقدام و تبعیض قایل شدن لب به اعتراض گشودند و مدعی شدند و گفتند چرا چنین پاداش‌هایی فقط برای فوتبال باید تعلق بگیرد.

گویا تاریخ این حواله ها برای حدود دو سال قبل است و باید در مورد آن یک بازنگری صورت گیرد که مشخص نیست آیا تاریخ این حواله ها به روز می‌شود یا نه؟ این اتفاق در سال 2014 نیز برای بازیکنان رخ داد و آنها مجوز وارد کردن یک خودرو را دریافت کرده بودند.

این حواله های اهدا شده، فاقد برخی تبصره‌هاست که قیمت آن فرق آن چنانی ندارد و خیلی از آیتم‌ها را شامل نمی‌شود. به همین دلیل برخی از ملی‌پوشان معتقدند این اتفاق خاصی نیست که صدای ورزشکاران را در آورده است؛ برخی بازیکنان مدعی شده اند این حواله را به ورزشکاران دیگر می‌دهند تا ثابت کنند خیلی هم اتفاق عجیب و غریبی در قبال فوتبالیست‌ها رخ نداده است.

با توجه به این مسائل باید گفت بازیکنان تیم ملی بیشتر از اینکه بعد از دریافت حواله سود و منفعت داشته باشند، متضرر شده‌اند و ورزشکاران سایر رشته‌ها را مقابل خود می‌بینند. مسأله‌ای که شامل کل جامعه هم شده و فوتبالیست‌ها را در شرایط عجیبی قرار داده است.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید