07:49 , 1401/8/3
کد خبر: 000016168
بازدید: 1546
واکنش آموزش و پرورش به خبر فوت دانش آموز هنرستان صدر / قویا تکذیب می کنیم

وزارت آموزش و پرورش نسبت به موضوع فوت یک دانش آموز در وقایع دیروز هنرستان صدر واکنش نشان داد و اعلام کرد این خبر را قویا تکذیب می کنیم.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفتگویی با ایسنا به ارائه توضیحاتی درباره اتفاقات دیروز هنرستان صدر پرداخته است.

علی تیرگیر در این گفتگو اظهار کرد: روز گذشته(دوشنبه، 2 آبان) و به تاکید مدیر مدرسه مبنی بر لزوم توجه به قوانین و آئین نامه مدرسه مبنی بر همراه نداشتن گوشی موبایل، با توجه به اینکه برخی دانش آموزان گوشی تلفن همراه به مدرسه برده بودند میان برخی دانش آموزان و والدین آنها که در مدرسه حضور داشتند با کادر مدرسه درگیری رخ داد.

وی ادامه داد: به دنبال این ماجرا موضوعاتی مانند لخت کردن دانش آموزان برای بازرسی یا زدن دانش آموزان با کمربند و غیره مطرح شد که هیچ کدام این حواشی که برای تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد.

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش همچنین تاکید کرد: مرگ دانش آموز در خلال این وقایع را قویا تکذیب می کنم و انعکاس این خبر در رسانه ها در راستای موج سواری و سناریوی کشته سازی است که از سوی رسانه های معاند دنبال می شود.
 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید