14:30 , 1401/4/13
بازدید: 1273
همگرایی دستگاه‌های اجرایی با فعالان مساجد یک ضرورت است- ایونا نیوز

به گزارش خبرنگار ایونا، شهرام محمدی عصر دوشنبه در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد شهرستان نیر اظهار کرد: همگرایی دستگاه‌های اجرایی با فعالان کانون‌های مساجد در راستای اعتلای آرم...

به گزارش خبرنگار ایونا، شهرام محمدی عصر دوشنبه در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد شهرستان نیر اظهار کرد: همگرایی دستگاه‌های اجرایی با فعالان کانون‌های مساجد در راستای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای رشد کانون‌های مساجد انجام گرفته است، گفت: عجین شدن اوقات فراغت فرزندان با محوریت مساجد یک حرکت مبارک است که فعالان کانون‌های مساجد زحمات زیادی را در این راه متحمل می‌شوند و قدردان این فعالیت هستیم.

فرماندار شهرستان نیر بر ضرورت ثبت فعالیت‌های کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد تأکید کرد و ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان نیز در تقویت کانون‌ها در روستا همت بیشتری داشته باشد تا شاهد توانمندسازی فعالیت‌های فرهنگی در روستاهای شهرستان نیر باشیم.

محمدی با اشاره به نزدیکی ماه محرم افزود: باید از ظرفیت‌های این ماه در برنامه‌های اوقات فراغت استفاده شود تا زمینه الگوسازی فعالیت‌های دینی بیش از پیش به نسل امروز انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند توجه به تربیت نسل امروز مبتنی بر مسجد طراز انقلاب اسلامی است، گفت: حرکت فعالان کانون‌های مساجد در مسیر تمدن نوین اسلامی و حضور روحانیون موفق در برنامه‌های فرهنگی از دیگر ضروریت‌ها است که می‌تواند به توانمندسازی فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان منجر شود.

کد خبر 5530656

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید