10:20 , 1401/9/6
کد خبر: 000016791
بازدید: 6935
همه چیز درباره سریال ترسناک چاکی+ تیزر

فیلم ترسناک و آمریکایی چاکی توسط کدام کارگردان ساخته شده است؟ داستان مجموعه چاکی درباره چیست؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، سریال چاکی با ژانر ترسناک است و اولین فیلم از سری 7 فیلم چاکی در سال 1988 منتشر شد. فیلمنامه توسط دان مانچینی و جان لافیا نوشته و تام هالند نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت.

الکس وینسنت و کاترین ویکس برای بازی در اولین قسمت مجموعه چاکی به نام «بازی بچه» برنده جایزه بهترین فیلم ترسناک جشنواره فیلم زحل شدند. دومین قسمت مجموعه چاکی به نام «بازی بچه 2» در سال 1990 اکران شد و به فروش 28 میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی رسید. 

پربیننده ترین فیلم مجموعه چاکی، «عروس چاکی»، چهارمین فیلم از این مجموعه بود. در این فیلم که نام اصلی آن عروس چاکی است، قتل های چاکی با معشوقه اش تیفانی انجام می شود. آخرین فیلم این مجموعه در سال ۱۳۹۶ با برای مخاطبان به نمایش در آمد شد. سازندگان مجموعه چاکی اعلام کردند که این جدیدترین فیلم چاکی در سال 2022 اکران خواهد شد.

داستان فیلم چاکی درباره چیست؟

فیلم چاکی روایت گر قتل هایی است که توسط یک عروسک رخ می دهد. این عروسک تسخیر شده روح یک قاتل زنجیره ای را با خود به همراه دارد. این قاتل زنجیره ای به ساخت عروسک های وودو مشغول است. اما در نهایت در تعقیب گریز توسط کارآگاه کشته می شود. این قاتل زنجیره ای که «چارلز لی ری» نام داشت کمی قبل از مرگ روح خود را داخل عروسک می فرستد. چند روز پس از این ماجرای هولناک یک زن این عروسک برای برای تولد تنها پسرش «اندی» میخرد. 

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم «ایت» It 2017+ داستان+ بازیگران+ تیزر

فیلم های مجموعه چاکی

1- بازی کودک

2- بازی کودک 2

3- بازی کودک 3

4- عروس چاکی

5- فرزند چاکی

6- نفرین چاکی

7- فرقه چاکی

خلاصه داستان ترسناک چاکی

چارلز لی ری، مسئول مرگ بسیاری از مردم، در حالی که از دست پلیس فرار می کند، وارد یک فروشگاه اسباب بازی می شود. چارلز که در درگیری متعاقب زخمی شده، روح خود را در زمانی که در شرف مرگ است به یکی از عروسک های مغازه منتقل می کند. قاتل که در عروسکی به نام چاکی زنده شده است، تنها یک هدف دارد. داشتن دوباره بدن انسان!

یک مادر بیوه چاکی را در روز تولدش به اندی هدیه می دهد. اندی با دیدن حرکت چاکی و می‌خواهد او را بکشد، این را به مادرش می‌گوید. اما مادر فرزندش را باور نمی کند. از طرف دیگر، چاکی شروع به کشتن همه افراد سر راه خود می کند و اتفاقات هولناک پشت سر هم رخ می دهد.

در چهارمین فیلم این مجموعه، تیفانی، معشوقه اش چاکی را در انجام قتل های وحشتناک یاری می‌دهد. زن و شوهری که با هم این قتل ها را انجام دادند اکنون بسیار قوی تر شده اند. تیفانی و چاکی در پایان فیلم کشته می شوند. این زوج با بازی مجدد گلندا در فیلم پنجم، به قتل های وحشیانه خود از همان جایی که متوقف شدند ادامه می دهند.

هفتمین و آخرین فیلم این مجموعه در بیمارستان می گذرد. در بیمارستانی که بازماندگان حملات چاکی در آن درمان می شوند، عروسک قاتل بار دیگر ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم ترسناک نفرین لیورونا 2019

مجموعه چاکی چند قسمتی است؟

اولین فیلم از سری 7 فیلم چاکی در سال 1988 منتشر شد. فیلمنامه توسط دان مانچینی و جان لافیا نوشته شد و کارگردان فیلم نیز تام هالند بود.

کارگردانان  مجموعه چاکی

1- بازی کودک - تام هالند

2- بازی کودک 2 - جان لافیا

3- بازی کودک 3- جک بندر

4- عروس چاکی - رونی یو

5-دانه چاکی- دن مانچینی

6- نفرین چاکی - دون مانچینی

7- فرقه چاکی - دون مانچینی

آیا ژانر مجموعه چاکی ترسناک است؟

مجموعه چاکی بر پایه ژانر ترسناک و اسلشر ساخته شده است.

آیا چاکی یک داستان واقعی است؟

در حالی که دان مانچینی، خالق مجموعه چاکی از دوران کودکی و داستان های ترسناک خود الهام گرفت، شخصیت چارلز لی ری، با نام مستعار چاکی، کاملاً تخیلی است.

چاکی چند قتل داشت؟

اصل مجموعه چاکی به خاطر تعداد زیاد قتل های وحشیانه اش معروف است. چاکی با جمع آوری قتل ها از هر هفت فیلم، در مجموع 67 نفر را کشته است. از آنجایی که چاکی یک عروسک قاتل است، او تخصص و سلاح کافی برای کشتن افراد بیشتری در فصل 2 چاکی دارد.

بیشر بخوانید: همه چیز درباره فیلم ترسناک راهبه (2018)

تیزر فیلم ترسناک چاکی

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید