05:24 , 1401/5/9
کد خبر: 000014675
بازدید: 1613
همه چیز درباره اصطلاحات رایج اینستاگرام

اگرچه کاربران اینستاگرام فکر می کنند که اینستاگرام را می شناسند، اما اصطلاحاتی نیز وجود دارد که باید دانست. اطلاعاتی در مورد رایج ترین کلمات استفاده شده توسط کاربران اینستاگرام ارائه می دهیم.

 به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی اخیر، بستری است که روزانه میلیون‌ها نفر از آن بازدید و مرور می‌کنند، عکس‌ها، ویدیوها را به اشتراک می‌گذارند و پخش زنده می‌کنند. علاوه بر اینها، با ویژگی خرید که اخیراً اضافه شده است، این شبکه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و به پلتفرمی تبدیل شده است که در آن فروش قابل توجهی انجام می شود. از این برنامه چه چیزی نمی دانیم که در مدت کوتاهی چنین جایگاهی در زندگی ما پیدا کرده است؟

اگرچه کاربران اینستاگرام فکر می کنند که اینستاگرام را می شناسند، اما اصطلاحاتی نیز وجود دارد که باید دانست. در این مقاله با نام اصطلاحات اینستاگرامی که باید بدانید، اطلاعاتی در مورد رایج ترین کلمات استفاده شده توسط کاربران اینستاگرام ارائه می دهیم. بهترین پاسخی که می توانیم به سوالی مانند اینکه اصطلاحات اینستاگرام به چه معناست، اصطلاحات اینستاگرام هستند، اصطلاحاتی که با شبکه اجتماعی اینستاگرام مشخص می شوند.

پست چیست؟

 پرکاربردترین عبارت در بین اصطلاحات اینستاگرام Post است. زمانی که برای اولین بار از اینستاگرام استفاده می کنید، ممکن است با شنیدن این کلمه ناآشنا باشید و بتوانید در مورد این کلمه تحقیق کنید. وقتی مردم می گویند پست، منظورشان اشتراک گذاری به طور کلی است. شخصی که می گوید پست در اینستاگرام را منتشر می کند در مورد عکس ها و ویدیوهایی که در برنامه به اشتراک گذاشته صحبت می کند.

 استوری چیست؟

 کلمه استوری که در میان اصطلاحات انگلیسی اینستاگرام قرار دارد، کلمه ای است که تقریباً از زبان همه کسانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند می شنوید. پس داستان چیست؟ کلمه استوری که اغلب توسط کاربران اینستاگرام استفاده می شود در واقع به معنای استوری است. بسیاری از افرادی که از ویژگی استوری اینستاگرام استفاده می کنند ترجیح می دهند آن را استوری بنامند تا استوری. Stories که یک ویژگی بسیار خوب برای استفاده معمولی است، در واقع قابلیتی است که باید برای افرادی که با تجارت الکترونیک و تجارت سر و کار دارند استفاده شود. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی محصولات خود را ضبط کنید، کمپین‌های محصول خود را اعلام کنید و راحت‌تر با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.

instagram hikaye

دایرکت مسیج چیست؟

 شاید قبلاً از بسیاری از افراد در مورد ویژگی پیام مستقیم که یکی از بهترین ویژگی های اینستاگرام است شنیده باشید. دایرکت پیام یکی از قابلیت های پیام رسان اینستاگرام است. این ویژگی که به شما امکان می دهد با فالوورهای خود یا افرادی که فالو نمی کنید ارتباط برقرار کنید، بسیار مفید است. DM که در میان اختصارات اینستاگرام خواهید دید در واقع به معنای Direct Message است. با استفاده از این قابلیت می توانید با دوستان و عزیزان خود نیز ارتباط برقرار کنید. در واقع اگر با تجارت یا تجارت الکترونیک سر و کار دارید، به طور کلی می توانید از طریق این قسمت به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید و آنها را از محصولات خود مطلع کنید.

توجه: اگر شما یک شرکت تجارت الکترونیک هستید که در اینستاگرام به فروش می پردازید، استفاده از قابلیت پیام مستقیم بسیار مهم است. بسیاری از شرکت‌های تجارت الکترونیک به سؤالات مربوط به اطلاعات قیمتی که در زیر پست‌های آنها قرار می‌گیرد از طریق DM پاسخ می‌دهند. این امر در افزایش فروش شما با برقراری ارتباط تک به تک با مشتری موثر خواهد بود.

instagram direct message

فالو و آنفالو چیست؟

 حتماً این دو عبارت را بسیار از شخصی که از اینستاگرام استفاده می کند شنیده اید. دنبال کردن، آنفالو کلماتی هستند که به معنای لغو فالو هستند. وقتی شخصی شما را در اینستاگرام فالو می کند، شما را فالو کرده است. وقتی این شخص شما را آنفالو می کند، شما را آنفالو کرده است.

follow

هشتگ چیست؟

 اصطلاح دیگری که جزو پرکاربردترین اصطلاحات اینستاگرام است هشتگ است. هشتگ‌ها عباراتی هستند که نشان می‌دهند شما در مورد یک موضوع خاص در اینستاگرام پست می‌گذارید. به طور کلی استفاده از هشتگ با اضافه کردن عبارت بعد از علامت # انجام می شود.

اگر برای شما نمونه هشتگ بگذاریم، می توان گفت که استفاده هایی مانند #تجارت الکترونیک #eticaret #commerci #ticimax #instagram هشتگ محسوب می شوند. بنابراین، در هنگام استفاده از هشتگ چه نکاتی را باید در نظر بگیرید، بیایید با هم نگاهی بیندازیم.

بسیار مهم است که مراقب باشید مخاطب هدف خود را با استفاده از هشتگ خسته نکنید. به همین دلیل است که شما فقط می توانید از هشتگ خود برای نشان دادن اینکه عکس ها یا عکس های محصولتان در مورد چیست استفاده کنید. برای اینکه توسط اینستاگرام اسپم نشوید، می توانید میزان استفاده خود را بین 1 تا 30 هشتگ کامپایل کنید.

نکته دیگری که هنگام استفاده از هشتگ در اینستاگرام باید به آن توجه کنید، انتخاب هشتگ مناسب است. فرض کنید شما یک شرکت تجارت الکترونیک هستید و محصولات پوشاک زنانه می فروشید، درست است که از هشتگ هایی مانند #دامن #چکمه #ژاکت #زنانه به خصوص برای محصولات خود استفاده کنید.

 برای اطلاع از استفاده از هشتگ توسط شرکت های تجارت الکترونیک در اینستاگرام، می توانید مقاله ما را با نام نکاتی برای استفاده از هشتگ برای سایت های تجارت الکترونیکی مرور کنید.

hashtag

هشتگ TBT چیست؟

 #TBT که جزو پرکاربردترین هشتگ های اینستاگرام است، هشتگی است که به شدت مورد استفاده بسیاری از کاربران اینستاگرام قرار گرفته است. می توانید بگویید TBT به چه معناست، ما در این بخش از مقاله خود با نام اصطلاحات اینستاگرام آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

TBT اصطلاحی است به معنای پنجشنبه بازگشت. معمولا کاربران اینستاگرام هنگام اشتراک گذاری عکس های قدیمی خود از هشتگ #TBT استفاده می کنند. مانند کلمهTBT، اغلب می توانید کلمه TB را ببینید، این دو کلمه مترادف هستند.

tbt

آفیشیال چیست؟

 این کاملا طبیعی است که نام های کاربری اینستاگرام را مانند ……….رسمی ببینید. کلمه رسمی اصطلاحی است که در میان اصطلاحات انگلیسی اینستاگرام قرار دارد. عموما افراد مشهور، بازیگران، خوانندگان و سیاستمداران ترجیح می دهند از این اصطلاح استفاده کنند. در واقع، این عبارت موظف است نشان دهد که این حساب بیشتر یک حساب رسمی است. اما این اشتباه است که فکر کنید هر حساب کاربری با کلمه رسمی که می بینید متعلق به یک شخص رسمی است.

به طور کلی افرادی که در بین گروه هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم از کلمه رسمی استفاده می کنند در انتهای نام خود تیک آبی رنگ دارند. این در واقع یکی از ویژگی های اینستاگرام است که نشان می دهد این افراد یک شخص رسمی هستند.

mavi tik

SFS

 بسیاری از کاربرانی که از اینستاگرام استفاده می کنند، پروفایل های خود را در زمان های مشخصی با یکدیگر به اشتراک می گذارند تا فالوور جذب کنند. شخصی که در پروفایل خود SFS می نویسد با یک یا چند نفر برای اشتراک گذاری پروفایل خود موافقت می کند و هر دو اکانت فالوورهای خود را با این اشتراک گذاری ها افزایش می دهند.

 تعقیب کردن حساب کاربری چیست؟

 به زیباترین اصطلاح اینستاگرام رسیده‌ایم، اگرچه کلمه Stalk یک کلمه بسیار رایج در هر پلتفرم شبکه‌های اجتماعی است، اما این قابلیتی است که بیشتر مترادف با اینستاگرام است. عموماً برای بررسی اکانت شخص دیگری از طریق حساب های مختلف به آن Stalk می گویند.

instagram sosyal medya

حساب جعلی- فیک اکانت چیست؟

 اکانت های جعلی در پلتفرم و همچنین حساب های اینستاگرام وجود دارد. اکانت جعلی همانطور که از نامش پیداست به معنای اکانت های جعلی است. کاربران اغلب یک حساب کاربری به نام شخص دیگری ایجاد می کنند و از ارسال عکس پروفایل خودداری می کنند تا جعلی نباشد. اما برخی از اکانت های جعلی وجود دارند که نمی توانید آنها را از حساب های واقعی تشخیص دهید. به طور کلی، حساب‌های جعلی حساب‌هایی هستند که برای تعقیب استفاده می‌شوند.

 اختصارات اینستاگرام

 بعد از دادن اطلاعاتی در مورد اصطلاحات اینستاگرام به قسمت اختصارات رسیدیم. در این قسمت اطلاعاتی در مورد پرکاربردترین اختصارات در اینستاگرام به شما می دهیم.

 : GT در اختصارات اینستاگرام در واقع به معنای Follow Back است. شخصی که در پروفایل اینستاگرامش GT می نویسد به شما می گوید که وقتی او را فالو کنید، شما را فالو می کند.

 UNF :  مخفف unf معمولا مخفف unfollowing است. UNF=UNF نشان می دهد که وقتی یک حساب را لغو فالو می کنید، این حساب نیز شما را لغو فالو می کند.

DM  : مخفف Direct Message است.

TBT: این اصطلاح که در بالا بسیار مفید توضیح دادیم، به معنای پنجشنبه بازگشت است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید