05:37 , 1401/5/18
کد خبر: 000014762
بازدید: 1466
همه چیز درباره اسکیت روی یخ

اسکیت روی یخ یک ورزش جهانی محبوب و پرطرفدار است. صرف نظر از سن خود، می توانید اسکیت روی یخ را امتحان کنید و یک سرگرمی عالی داشته باشید. ویژگی که اسکیت روی یخ را از سایر ورزش ها متمایز می کند، ترکیب موسیقی، رقص و ورزش است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز  Ivna، اسکیت روی یخ یک ورزش جهانی محبوب و پرطرفدار است که شامل اسکیت روی یخ با شش اسکیت غلتکی است. با شکل دادن به بدن، ثروت معنوی، آسایش اخلاقی و رشد جسمانی را به طور سالم تنظیم می کند. بیانگری در حرکات و همچنین استقامت را آموزش می دهد. مهمترین تاثیر اسکیت روی یخ زیبایی شناختی آن است. از آن به عنوان یک ورزش المپیکی یاد می شود که در آن حرکاتی مانند چرخش، بلند کردن، پرش و توالی گام بر روی یخ به صورت انفرادی و دوتایی و همچنین به صورت گروهی انجام می شود.

در طول تحصیل و تمرین، به ورزشکار آموزش داده می شود که با القای ذوق هنر، خود را با موسیقی تطبیق دهد. برای اینکه حرکات از نظر زیبایی شناسی غنی باشند، افراد با هنرهای نمایشی بسیاری مانند باله و تئاتر آشنا می شوند. صرف نظر از سن خود، می توانید اسکیت روی یخ را امتحان کنید و یک سرگرمی عالی داشته باشید. ویژگی که اسکیت روی یخ را از سایر ورزش ها متمایز می کند، ترکیب موسیقی، رقص و ورزش است.

فواید اسکیت روی یخ

با تمرین منظم اسکیت روی یخ، سیستم قلبی عروقی تقویت می شود.

این یک فعالیت بدنی است که به دلیل ویژگی کالری سوزی بالایی که دارد برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند بسیار مفید تلقی می شود.

استقامت را افزایش می دهد. با تمرین منظم اسکیت روی یخ، استقامت بدنی شما افزایش می یابد. به این ترتیب در زندگی روزمره تناسب اندام، تحرک بیشتر، انرژی بالا و مقاوم در برابر خستگی خواهید داشت.

در زندگی روزمره، می توانید استرس ناشی از کار، محیط و خانواده را با جلسات منظم اسکیت روی یخ کاهش دهید.

اسکیت روی یخ فشار بسیار کمی به مچ پا و زانو وارد می کند. به این ترتیب این ورزش برای افرادی که مشکل زانو دارند قابل اجراست.

Amsterdam'ın Mükemmel Buz Pistleri

چند نکته مهم هنگام اسکیت روی یخ

اسکیت روی یخ خود را با توجه به اندازه پای خود تعیین کنید. حتما مچ پای خود را ببندید تا کمی سفت شود.

از انجام حرکات خطرناکی که با سایر اسکیت بازان تداخل دارد خودداری کنید.

تجهیزات محافظتی در صورت سقوط احتمالی از آسیب دیدن شما جلوگیری می کند. حتما از کلاه ایمنی، زانوبند، آرنج بند، مچ بند و دستکش استفاده کنید.

برای مبتدیان، آماده شدن برای اسکیت بازی نیاز به نظم و انضباط و کار سخت دارد. شما باید به طور منظم، تقریبا هر روز تمرین کنید.

اسکیت هایی که ورزشکاران اسکیت روی یخ می پوشند با اسکیت های ورزشکاران هاکی روی یخ و اسکیت سرعت متفاوت است.

اسکیت بازان شش پایه در انتهای فولاد زیر اسکیت خود دارند که امکان ترمز یا پرش را فراهم می کند.

Büyükşehir engelli çocuklar için buz pateni kursu açtı - Erzurum Haberleri

اسکیت روی یخ برای کودکان 

هر خانواده ای در مورد سلامت فرزندان خود حساس است. فعالیت ها و فعالیت های ورزشی نقش عمده ای در رشد جسمی و ذهنی کودکان دارد.

اما وقتی صحبت از اسکیت روی یخ می شود، والدین ممکن است کمی عصبی و نگران باشند. در واقع، اسکیت روی یخ به عنوان یک فعالیت ورزشی بسیار مفید برای کودکان با ساختارهای حساس و کسانی که به سرعت بیمار می شوند، شناخته می شود.

اسکیت روی یخ برای کودکان؛ همچنین توسط پزشکان توصیه می شود زیرا متابولیسم را تسریع می کند، به رشد بدن و ذهن کمک می کند و سیستم قلبی عروقی و تنفسی را تقویت می کند.

یکی دیگر از مهمترین دلایل اسکیت روی یخ تاثیر مثبت آن بر وضعیت بدن و تعادل است. این به از بین بردن اختلالات وضعیت بدن و حل مشکلات سلامت جسمی کمک می کند. اسکیت روی یخ برای کودکان مفید است؛ چراکه باعث می شود کودکان از نظر روانی احساس خوبی داشته و بتوانند ارتباطی قوی با اطرافیان برقرار کنند، همچنین بسیاری از مشکلات از عادات غذایی گرفته تا مشکلات خواب را حل کنند.

شروع آموزش اسکیت روی یخ از مدارس یا دوره های اسکیت روی یخ در سنین پایین، نقش مهمی در کمک به کودکان برای تبدیل شدن به افراد سالم خواهد داشت.

Buz Pateni - MUCSS İNGİLİZCE SPOR OKULU - ANKARA

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید