07:36 , 1401/5/21
کد خبر: 000014795
بازدید: 5281
همه چیز درباره «ابرا» در سریال یاغی

الیکا ناصری بازیگر نوظهور و با استعداد دهه هشتادی سینما و تئاتر ایران است. این بازیگر جوان با ایفای نقش ابرا در سریال پر مخاطب یاغی مشهور و سر زبان ها افتاد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، الیکا ناصری بازیگر نوظهور و با استعداد دهه هشتادی سینما و تئاتر ایران است. این بازیگر جوان با ایفای نقش ابرا در سریال پر مخاطب یاغی مشهور و سر زبان ها افتاد. الیکا ناصری بازیگر سینما و تلویزیون و متولد سال 81 در تهران است

اولین تجربه بازیگری الیکا ناصری در تئاتر بوده است. اما اولین بازی او در سینما در سال 88 و بازی در فیلم مسان ماندن و رفتن اثر بهروز شعیبی بوده است. 

این بازیگر در یکی از مصاحبه های خبری خود اعلام کرده که به بازی در تئاتر، مطالعه و کتاب خواندن علاقه بسیار زیادی دارد.

بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی + بیوگرافی، سن و عکس الیکا ناصری

الیکا ناصری چند ساله است؟

الیکا ناصری که با بازی در سریال نمایش خانگی یاغی در نقش ابرا متولد سال 81 و 21 ساله است.

همسر الیکا ناصری کیست؟

اطلاعات کافی ا زندگی خصوصی الیکا ناصری در دست نیست. اما برخی منابع مدعی هستند که این بازیگر جوان مجرد است.

تحصیلات الیکا ناصری

اطلاعات دقیقی در مورد سطح تحصیلات الیکا ناصری منتشر نشده است.

بیوگرافی الیکا ناصری [نقش ابرا سریال یاغی] و زندگی شخصی + عکس

فعالیت هنری الیکا ناصری

از این جهت که الیکا ناصری فعالیت بازیگری خود را در سنین پایین از فیلم سینمایی میان ماندن و رفتن آغاز کرده است، می توان به این نتیجه رسید که این بازیگر نوظهور علاقه بسیاری به بازیگری داشته و این حرفه را به طور جدی دنبال می کند. همچنین این بازیگر زمانی که در تئاتر مشغول به کار بوده توانسته استعداد خود را به کارگردان سریال نمایش خانگی یاغی، محمد کارت نشان داده و نظر او را جلب کند. همین امر سبب شد که به جمع بازیگران سریال یاغی بپیوندد.

الیکا ناصری در سریال یاغی

سریال پر مخاطب یاغی از 29 اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سریال حول داستان عاشقانه جاوید و ابرا که علی شادمان و الیکا ناصرینقش آنها را بازی می کنند می گردد. خانواده ابرا قصد مهاجرت به آلمان را دارند در حالی که ابرا معشوقه جاوید است و او را دوست دارد و از طرفی دیگر علاقه ای به مهاجرت ندارد. جاوید نیز پسری اس و پاس است که به دنبال گرفتن شناسنامه و هویتی برای خود است. مادر ابرا نیز علاقه ای به ارتباط میان دخترش و جاوید ندارد به همین جهت در تلاش است که این دو را از هم جدا کند.

بیوگرافی الیکا ناصری؛ ابرا در سریال یاغی (سن، پیج اینستا)- مینویسم

بازیگران سریال یاغی

علی شادمان در نقش جاوید

الیکا ناصری در نقش ابرا

پارسا پیروزفر در نقش بهمن

طناز طباطبایی در نقش طلا همسر بهمن

امیر جعفری در نقش اسماعیل معروف به اسی قلک

نیکی کریمی

فرهاد اصلانی

مه‌لقا باقری در نقش مادر ابرا

مهدی حسینی نیا در نقش رحمان بردار بهمن

آبان عسکری در نقش عاطفه خواهر جاوید

عباس جمشیدی‌فر در نقش علی آقا گرگین

جواد خواجوی در نقش خواننده گروه موسیقی

سریال یاغی و رمان سالتو

این داستان درباره زندگی پسر شانزده ساله ای به اسم سیاوش است که استعداد زیادی در کشتی گرفتن دارد. او در بالا و پایین زندگی خود با دو مرد کشتی گیر آشنا می شود. زمانی که این دو مرد به استعداد و علاقه سیاوش در کشتی گیری پی میبرند، تمام تلاش خود را برای پیشرفت سیاوش در این زمینه به کار می گیرند. در این میان در آشنایی اولیه خود سیاوش خود را اهل جزیره معرفی میکند. اما منظور سیاوش از جزیره، زمین خشکی که از میان آب بیرون آمده نیست بلکه جزیره مکانی دور افتاده در خارج از شهر است که وحشتناک ترین و سیاه ترین خلاف ها در آنجا رخ میدهد.

داستان جایی اوج میگیرد که آن دو مرد که در ظاهر قصد کمک کردن به سیاوش را دارند اما پشت این کمک ها و حمایت های دوستانه نقشه های شومی نهفته است که زندگی سیاوش را دستخوش تغییرات وحشتناکی میکند. حال باید دید که سیاوش می تواند از چنگال آن دو مرد متظاهر فرار کند یا خیر؟

معرفی کتاب هیجان انگیز «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید