13:49 , 1402/3/3
کد خبر: 000025299
بازدید: 1654
همسرکشی در پاکدشت/ مثلث عشقی نوید، شهره، شهرام به کجا رسید؟

زن جوان که گرفتار عشق ممنوعه شده بود تنها راه خود را در همسرکشی دید.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، رسیدگی به این پرونده از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد، هنگامی که جسد یک مرد جوان به نام شهرام که کارت شناسایی همراه داشت. جسد خون آلود او در حاشیه پاکدشت پیدا شده بود و شواهد نشان می‌داد که چند روزی از وقوع حادثه می‌گذرد و قربانی با ضربات متعدد به پا جان خود را از دست داده بود.

کشف جسدی که نام و نشان داشت

جسد شهرام با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران پلیس برای کشف رمز و راز این جنایت در حال تلاش بودند. شواهد نشان می‌داد که شهرام به مدت سال‌ها در دام اعتیاد گرفتار بوده است.

مأموران پلیس با استفاده از اطلاعاتی که از کارت شناسایی پیدا شده در کنار قربانی بود، به تحقیق و بررسی درباره همسر ۲۸ ساله‌اش به نام شهره ‌پرداختند.

شهره خود را بیگناه نشان داد: من از مرگ همسرم خبر ندارم

از ابتدای این ماجرا، شهره سعی کرد از نحوه مرگ همسرش بی‌اطلاع به نظر برسد و با انتشار داستان‌های متعدد، خود را از این جنایت بی‌گناه نشان دهد.

او توضیح داد: "شوهرم سال‌هاست که معتاد اسن و با افراد معتاد نشست و برخواست دارد. آخرین بار که از خانه بیرون رفت، برای خرید مواد مخدر بود و از آن زمان به خانه بازنگشته است. من هیچ اطلاعی از سرنوشت وی ندارم و نمی‌دانم که چه کسی او را به طرز بی‌رحمانه‌ای کشته است. احتمالاً درگیری مرگباری در ارتباط با خرید مواد مخدر باعث کشته شدن شوهرم شده است."

پلیس در بررسی‌های بعدی به این نتیجه رسید که این زن نیز در دام اعتیاد قرار دارد، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد.

رابطه ممنوعه با نوید لو رفت!

مأموران در بررسی فهرست مکالمات تلفنی زن جوان به رابطه ممنوعه‌اش با یک مرد غریبه به نام نوید پی بردند.

این موضوع کافی بود تا فرضیه خیانت این زن به شوهرش آشکار شود که انگیزه مناسبی برای ارتکاب جنایت قتل وجود داشت.

با افشای این راز، شهره نهایتاً به اعتراف پرداخت و پرده‌ای از جنایت خانوادگی برداشته شد.

زن همسرکش اعتراف کرد: خیانت کردم

زن جوان با اعتراف خود گفت: "در طول سال‌های زندگی مشترک با شهرام، هیچ روز خوشی را ندیدم. او همواره درگیر اعتیاد بود و دوستان معتاد خود را به خانه ما می‌آورد. چندین بار تصمیم به جدایی گرفتم، اما به دلیل عدم داشتن پشتیبان، منصرف شدم. در طی این سال‌ها، خودم نیز به دام اعتیاد افتادم و زندگیم بهم ریخت. شوهرم برای راحتی در مصرف مواد مخدر، مرا نیز به اعتیاد کشاند."

وی ادامه داد: "مدتی بود که با یکی از دوستان شهرام، که خود نیز معتاد بود و به خانه ما می‌آمد، درد و دل می‌کردم و از رفتارهای ناخوشایند شوهرم به او می‌گفتم. شهرام همیشه مرا دلداری می‌دهد و می‌گفت با شوهرم صحبت خواهد کرد تا از بدرفتاری با من خودداری کند. اما یک بار، نوید به من علاقه نشان داد و گفت که اگر از شهرام جدا شوم، با من ازدواج خواهد کرد."

نوید قول ازدواج داد

زن جوان، هنگامی که اشک‌ می‌ریخت، گفت: "من همواره به دنبال یک زندگی آرام بودم و از نوید کمک خواستم و به او گفتم که شهرام موافق طلاق نیست. به همین دلیل تصمیم به حذف شهرام گرفتیم. طبق برنامه‌ای که تدوین کرده بودم، از شوهرم خواستم که برای تفریح به حاشیه پاکدشت برویم. نوید نیز با ماشین به آنجا آمد و در یک فرصت مناسب با چاقو به جان شهرام افتاد و او را به قتل رساند. سپس من و نوید جسد را در همان مکان رها کردیم و به خانه بازگشتیم."

با توجه به اعترافات زن معتاد، نوید که سابقه اعتیاد داشت، پس از ردیابی، بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

به این ترتیب، برای نوید اتهام قتل و برای شهره اتهام مشارکت در همسرکشی، کیفرخواست صادر شد و پرونده آنها به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. . آنها قرار است بزودی در دادگاه از خود دفاع کنند. اولیای دم شهرام برای آنها اشد مجازات خواسته اند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید