10:11 , 1401/4/28
کد خبر: 000014554
بازدید: 1616
همسران سارا و نیکای پایتخت چه کسانی هستند؟

اخیرا اخبار و عکس هایی منتشر شده و از رونمایی سارا و نیکای سریال پایتخت از همسرانشان خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، طی سالهای اخیر فعالیت هایی که در فضای مجازی صورت می گیرد همواره فضا را برای شایعه سازی فراهم کرده اند و در این شرایط تشخیص اخبار حقیقی از اخبار زرد و نادرست کار چندان ساده ای نبوده و نیاز به صرف وقت، دقت و پیگیری دارد.

اخیرا نیز به واسطه فعالیت های سارا و نیکا فرقانی اصل در فضای مجازی حاشیه های متعددی درباره آنها ایجاد شده است.

این دو بازیگر نوجوان که از سالهای کودکی در سریال پایتخت حضور داشتند مدتی است به سنین نوجوانی پا گذاشته اند و در این مدت رفتارهای آنها در فضای مجازی حاشیه های متعددی برایشان ایجاد کرده است.

سارا و نیکا با چه کسانی ازدواج کرده اند؟

اخیرا این دو بازیگر سریال پایتخت عکسی از خود در فضای مجازی منتشر کرده اند که به دنبال انتشار آن بسیاری سایت ها و پیج ها خبر ازدواج این دو خواهر را منتشر کرده و تیتر زدند که سارا و نیکا از همسران خود رونمایی کردند حال آنکه صحت داشتن این موضوع با توجه به سن و موقعیت این دو خواهر بعید به نظر میرسد ضمن اینکه هیچ منبعی نیز چنین خبری را تائید نکرده یا جزئیاتی درباره آن منتشر نکرده است، بنابراین ازدیگر خبرهای زرد و اشتباهی که طی ماه های اخیر در فضای مجازی منتشر شده می توان به ازدواج این دو بازیگر سریال پایتخت اشاره کرد.

داستان حذف سارا و نیکا از پایتخت

اما این اولین حاشیه این دو خواهر نوجوان نبوده و پیش از این نیز فعالیت های آنها در فضای مجازی خبرساز شده بود. شاید اولین بار خبر انتشار عکس های این دو خواهر در فضای مجازی بود که بسیاری را کنجکاو کرد به پیج آنها سر بزنند و بر همین اساس این دو خواهر در مدتی کوتاه بر سر زبانها افتاد. اما این تمام ماجرای حواشی سارا و نیکا نبود و بعدها این مسئله به قدری پررنگ شد که هردوی آنها از ادامه سریال پایتخت کنار گذاشته شدند.

اصل داستان نیز به اینجا برمیگردد که زمانی این دو خواهر فیلمی خارج از عرف از خود منتشر کردند که همین موضوع باعث شد آنها از ادامه بازی در سریال پایتخت کنار گذاشته شوند.

در ادامه نیز این دو بازیگر فعالیت های مجازی و اینستاگرامی خود را با جدیت بیشتری ادامه دادند تا جایی که اکنون پیج آنها چندین میلیون فالوور دارد و حتی این دو خواهر نوجوان با بهره گیری از این وضعیت به تبلیغاتی در حوزه های مختلف از جمله ارز دیجیتال می پردازند.

در واقع شاید بتوان گفت پس از حذف آنها از پایتخت این دو خواهر مصمم تر شدند که روند معروف شدن و چهره شدن را در اینستاگرام دنبال کنند.

سارا و نیکا چطور بازیگر شدند؟

اما درباره زندگی شخصی و نحوه ورود این دو خواهر به سینما نیز باید گفت آنها متولد 8 مرداد 1383 هستند و کمتر از یک سال پس از تولدشان برای حضور در سریال "دوباره زندگی" به کارگردانی نادر مقدس انتحاب می شوند و مدتی بعد زمانی که قرار بود سریال پایتخت ساخته شود توسط رسول حاتمی، این دو نفر به گروه سازنده فیلم معرفی شده و برای ایفای نقش انتخاب می شوند.

اما پس از پخش اولین فصل های سریال پایتخت خانواده سارا و نیکا تصمیم به مهاجرت به سوئد می گیرند و بدین ترتیب هر سال در مقطعی از زمان این دو خواهر راهی ایران می شدند تا برای سریال پایتخت جلوی دوربین بروند.

آنها در خاطرات خود از سختی های این سفر و دوری از مادر خود نکته های متعددی گفته اند.

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید