15:08 , 1401/8/8
کد خبر: 000016286
بازدید: 3570
هان سو-هی کیست؟ بیوگرافی بازیگر محبوب کره جنوبی

هان سو هی یکی از بازیگران زن کره جنوبی است که توانست خیلی سریع مورد علاقه عموم موردم کره جنوبی قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، هان سو هی به عنوان یک مدل حرفه ای شروع کرد و بعدها حرفه خود را به بازیگری گسترش داد. اولین نقش بازیگری هان سو هی یک نقش کوچک در Reunited Worlds بود. این نقطه شروع سفر او در دنیای بازیگری است.

هان سو هی با چهره ای زیبا و حضور در تبلیغات و موزیک ویدیوها توجه بیشتری را به خود جلب کرد. او با استفاده از ظاهر عجیب و غریب خود، قراردادی را برای تبلیغات امضا کرد. محبوبیت این تبلیغ به طور پیوسته افزایش یافته است. هان سو هی با اجرای پیشگامانه اش دذ Abyss  توجه تماشاگران را به خود جلب کرد.

در اینکه هان سو هی بازیگر و مدل زیبایی است شکی نیست. چهره او کاملاً عجیب و غریب است زیرا در عین حال شبیه یک مدل غربی و آسیایی است. در این مطلب همه چیز درباره بازیگر زن هان سو هی را برای شما آماده کرده ایم. پس به خواندن ادامه دهید.

هان سو هی کیست؟

هان سو هی در 18 نوامبر 1994 در اولسان کره جنوبی به دنیا آمد. او پس از جدایی والدینش با مادربزرگش زندگی کرد. هان سو هی تا سال سوم دبیرستان در اولسان زندگی و در دبیرستان دخترانه اولسان تحصیل کرد. او در سال سوم دبیرستان به تنهایی به سئول نقل مکان کرد. او در 2 ماه اول زندگی اش در سئول توسط مادربزرگش مورد حمایت مالی قرار گرفت. او در نهایت پیشنهادی برای کار به عنوان مدل دریافت کرد.

شغل هان سو هی

او اولین حضور رسمی خود را در سال 2016 با بازی در موزیک ویدیوی SHINee 'Tell Me What To Do' انجام داد. پس از امضای قرارداد با آژانس خود، او در نهایت این فرصت را به دست آورد تا در سال 2017 به عنوان بازیگر نقش اول به ایفای نقش بپردازد و در درام  SBS 'Reunited Worlds  نقش لی سئو وون را بازی کرد.

هان سو هی در سریال‌های تلویزیونی کره‌ای Money Flower (2017)، 100 Days My Prince (2018) و Abyss (2019) در نقش مکمل ظاهر شد. او پس از ایفای نقش یکی از شخصیت های اصلی سریال تحسین شده در The World of the Married (2020) شهرت گسترده ای به دست آورد. این درام به عنوان بالاترین امتیاز درام در تاریخ تلویزیون کره ثبت شده است. هان سو هی به لطف موفقیت عظیم این درام، شهرت گسترده ای به دست آورد. بازی او در «دنیای متاهلین» نامزدی بهترین بازیگر زن جدید (بخش تلویزیونی) را در جایزه هنری باکسانگ 2020 به ارمغان آورد.

در سال 2021، هان سو هی در سریال اصلی نتفلیکس «هنوز» با سونگ کانگ بازی کرد. او همچنین در فیلم My Name که یک درام اکشن، هیجان انگیز و جنایی است بازی کرد. او با فراتر رفتن از کمدی های رمانتیک کلاسیک کره جنوبی توانست جنبه متفاوتی را به طرفدارانش نشان دهد.

اطلاعاتی جالب درباره هان سو هی

او در حین کار به عنوان مدل، در بسیاری از جاها به صورت پاره وقت کار می کرد. او در دوران مدلینگ خود در تبلیغات و موزیک ویدیوهای مختلف نیز بازی کرد.

هان سو هی تک فرزند است، پدر و مادرش زمانی که او 5 ساله بود طلاق گرفتند. او پس از جدایی والدینش با مادربزرگش زندگی کرد. هان سو هی دو گربه به نام‌های همر و مارش‌ای بزرگ می‌کند.

هان سو هی با ظاهر شگفت انگیز و مهارت های بازیگری خود به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران تازه کار سال 2020 از سوی بسیاری انتخاب شده است.

هان سو هی توسط مجله ELLE کره به عنوان "چهره جدید سال - 2020" انتخاب شد.

گفته می شود یکی از خالکوبی های هان سو هی خالکوبی است که گل تولد مادربزرگش را نشان می دهد، به نظر می رسد که هان سو هی رابطه بسیار نزدیکی با مادربزرگش دارد.

هان سو هی بستنی دوست دارد.

بسیاری از طرفداران فکر می کنند هان سو هی شبیه ریوجین ITZY، بازیگران زن کیم جیون و سونگ هیهیو است.

هان سو هی در حین فیلمبرداری صحنه های اکشن سریال «نام من» نتفلیکس، دچار جراحات متعددی شد که منجر به انتقال او به اورژانس شد.

غذای مورد علاقه هان سو هی رامیون است.

هان سو هی از طرفداران فیلم های مارول است، شخصیت مورد علاقه او در مارول لوگان است.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید