18:07 , 1401/11/5
کد خبر: 000019267
بازدید: 1466
هافبک و مدافع استقلال در لیست مازاد

با فرصت اندی که باشگاه استقلال تا بسته شدن نقل و انتقالات زمستانی دارد باید دید در ساعت های پیش رو چه بازیکنانی را جذب و چه بازیکنانی از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال شب گذشته باز شد و آبی ها که با ضعف بازیکن در خطوط مختلفی مواجه هستند به دنبال جذب بازیکن و بازگشت دوباره به کورس رقابت قهرمانی مسابقات لیگ برتر هستند. ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست مازاد خود را به علی فتح الله زاده (مدیرعامل استقلال) داده و به طور حتم یکی از این بازیکنان خروجی آمانوف است که احتمالا در تمرین امروز استقلال با آبی ها خداحافظی خواهد کرد و بازیکن دوم هم می تواند سیاوش یزدانی باشد.

ریکاردو ساپینتو چند روز پیش در نامه ای به باشگاه نسبت به این بازیکن عدم نیاز اعلام کرد و شب گذشته هم فتح الله زاده در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد؛ این بازیکن می تواند راهی تیم جدید شود.

با این و با توجه به فرصت اندک تا بسته شدن نقل و انتقالات زمستانی باید دید در ساعت های پیش رو استقلالی ها چه بازیکنانی را جذب و چه بازیکنانی از این تیم جدا خواهند شد. همچنین آمانوف و یزدانی هم به دلیل اینکه بازیکن آزاد می باشند پس از پایان فرصت نقل و انتقالاتی نیز می توانند تیم جدید خود را انتخاب کنند و مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: کاپیتان استقلال مقابل مس به میدان می‌رود

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید