12:18 , 1401/8/8
کد خبر: 000016279
بازدید: 1401
نکاتی که باید درباره لیزر موهای زائد بیکینی بدانید/ مهم!

لیزر ناحیه بیکینی برنامه ای است که هدف آن از بین بردن دائمی موهای زائد در ناحیه بیکینی شماست. این یکی از روش‌های مرجح حذف موهای زائد اخیر است، زیرا می‌تواند نتیجه دائمی و دقیقی را ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، با استفاده از لیزر ناحیه بیکینی می توانید پوستی صاف و تمیز در ناحیه بیکینی داشته باشید. با لیزر اپیلاسیون می توان به طور کامل از شر موهای زائد خلاص شد. دستگاه لیزر با از بین بردن فولیکول های مو، ریزش دائمی موها را هدف قرار می دهد. نسبت به روش های دیگر مزایای بیشتری دارد.

لیزر ناحیه بیکینی چیست؟

لیزر ناحیه تناسلی یک برنامه اپیلاسیون است که هدف آن از بین بردن فولیکول های مو با استفاده از فناوری لیزر است. دستگاه لیزر موهای زائد یک پرتو با شدت بالا به فولیکول های مو ارسال می کند. آنها با تعامل با ملانین موجود در فولیکول های مو، با از بین بردن ریشه مو، ریزش مو را هدف قرار می دهند. هر چه موها ضخیم تر و متراکم تر باشند، دستگاه لیزر موهای زائد بهتر می تواند کار کند. اپیلاسیون لیزری می تواند راه حلی قطعی برای ناحیه بیکینی که تحت تاثیر تغییرات هورمونی است و موهای پرپشتی دارد ارائه دهد.

لیزر ناحیه بیکینی چگونه انجام می شود؟

ناحیه بیکینی قبل از انجام لیزر اپیلاسیون توسط پزشک متخصص معاینه می شود. طرح اپیلاسیون با لیزر با در نظر گرفتن عواملی مانند ساختار و تراکم مو، رنگ پوست ساخته می شود. تعداد جلسات، مدل دستگاه لیزر اپیلاسیون مورد استفاده و فواصل جلسات برنامه ریزی شده است. در راستای این طرح، عملیات لیزر اپیلاسیون ناحیه تناسلی آغاز می شود. در صورت لزوم از کرم‌های بی‌حس کننده موضعی استفاده می‌شود و هدف آن تخریب کنترل‌شده با ایجاد امواج نور با شدت بالا به فولیکول‌های مو است.

اپیلاسیون با لیزر ناحیه بیکینی در چند جلسه پایان می یابد؟

تعداد جلسات لیزر در ناحیه تناسلی (بیکینی) پس از معاینه پزشک مشخص می شود. عواملی مانند ساختار و تراکم مو، رنگ پوست و ساختار فرد بر تعداد جلسات تاثیر می گذارد. تعداد جلساتی که برای لیزر موهای زائد بیکینی انجام می شود معمولاً 5 یا 6 جلسه است. فواصل جلسات ممکن است 2 ماه طول بکشد.

لیزر موهای زائد بیکینی چقدر طول می کشد؟

قبل از انجام لیزر اپیلاسیون، بیمار برای انجام آماده می شود. از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده می شود و انتظار می رود که اثر خود را نشان دهد. سپس فرآیند لیزر شروع می شود. زمان جلسات ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما انجام لیزر برای ناحیه بیکینی معمولاً 15 تا 20 دقیقه طول می کشد. پس از انجام لیزر اپیلاسیون، پزشک با انجام بررسی های لازم بیمار را ترخیص می کند و فرد می تواند به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

آیا لیزر موهای زائد ضرر دارد؟

کسانی که اپیلاسیون لیزری در ناحیه بیکینی دارند اظهار می کنند که در حین انجام آن سوزش جزئی حس می کنند. پرتوی با شدت بالا که توسط دستگاه لیزر ارائه می شود، تشکیل دمای بالا در فولیکول های مو را تضمین می کند. این گرما را می توان به صورت سوزش جزئی و یک درد خفیف احساس کرد. با درخواست بیمار یا تصمیم پزشک می توان احساس درد را با کرم های بی حس کننده موضعی کاهش داد. بعد از لیزر اپیلاسیون هیچ درد یا درد دائمی وجود ندارد.

کارهایی که باید قبل از لیزر موهای زائد انجام دهید

قبل از رفتن به جلسه لیزر موهای زائد باید قوانینی را رعایت کرد.

اپیلاسیون نباید در فواصل کمتر از یک ماه انجام شود.

چند روز قبل از لیزر می توان موها را با شیو کرد.

از کاربردهایی که فولیکول های مو را از بین می برند باید اجتناب شود.

باید به نظافت و بهداشت ناحیه مورد نظر توجه شود.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید