10:48 , 1401/8/8
کد خبر: 000016274
بازدید: 2781
نژاد بزرگ‌ترین سگ‌های تاریخ لو رفت! (شوکه کننده)

سگ‌ها که یکی از نزدیک‌ترین دوستان انسان هستند، می‌توانند با توجه به نژادشان اندازه‌شان متفاوت باشد.

5 تا از بزرگترین سگ های دنیا

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، همانطور که می توانید یک سگ کوچک داشته باشید، می توانید از بزرگترین سگ های جهان نیز دوستی پیدا کنید. بیایید نگاهی دقیق تر به 5 نژاد سگ که جزو بزرگترین سگ های دنیا هستند، بیندازیم.

5-) کانگال

 سگ کانگال یکی از بزرگ ترین سگ های جهان است که به همراه قبایل ترک از آسیای میانه به آناتولی مهاجرت کرده است. سابقه استفاده از سگ های کانگال در ارتش در دوره عثمانی با قد بلند و ساختار بدنی درشت به دوران باستان باز می گردد. راز موفقیت سگ کانگال که عموما به عنوان سگ چوپان مورد استفاده قرار می گیرد و یک سگ چوپان بسیار موفق است، وفاداری آن به صاحبش است. فداکاری آن به صاحبش تضمین می کند که صاحبش از گله خود نیز محافظت می کند.

سگ کانگال ماده بالغ می تواند بین 72 تا 77 سانتی متر رشد کند، در حالی که سگ نر بالغ می تواند بین 77 تا 86 سانتی متر رشد کند. در حالی که میانگین وزن کانگال های ماده بالغ بین 41 تا 54 کیلوگرم متغیر است، میانگین وزن سگ های کانگال نر بین 41 تا 54 کیلوگرم متغیر است. میانگین طول عمر سگ های کانگال بین 13 تا 15 سال متغیر است.

4-) سنت برنارد

 نژاد سگ سنت برنارد از سوئیس می آید. سگ های سنت برنارد با ساختار بدنی بسیار بزرگ و قوی خود جلب توجه می کنند. با این حال، نزدیک ترین دوستان این سگ های غول پیکر که در زیر ساختار بزرگ خود شخصیتی بسیار ملایم و دوستانه دارند، همیشه کودکان هستند. سگ های سنت برنارد که به خاطر طبیعت بسیار آرام خود شناخته می شوند، بسیار خوش رفتار و مطیع هستند. میانگین امید به زندگی بین 8 تا 10 سال متغیر است. میانگین وزن سگ های سنت برنارد در بزرگسالی بین 50 تا 81 کیلوگرم است. اندازه متوسط ​​این سگ ها بین 60 تا 69 سانتی متر است.

3-) گریت دین

 نژاد سگ گریت دین یکی از بزرگترین سگ های جهان است که با ظاهر غول پیکر خود توجه ها را به خود جلب می کند. این سگ های غول پیکر که به شدت ملایم و دوستانه هستند، علاوه بر ظاهر غول پیکرشان، می توانند به خوبی با مردم کنار بیایند. سگ های گریت دین منشأ خود را در آلمان دارند. این سگ ها که عموماً به عنوان سگ های شکاری و نگهبان استفاده می شوند به دلیل مهربانی خود نیز معروف هستند. سگ های گریت دین با شوخ طبعی بسیار محبت آمیز، شخصیتی مسئول، آرام و شجاع دارند. سگ های گریت دین بسته به شرایط زندگی، عمری بین 8 تا 12 سال دارند و میانگین وزن آنها در بزرگسالی 45 تا 74 کیلوگرم است. آنها در بزرگسالی بین 71 تا 86 سانتی متر رشد می کنند.

2-) نیوفاندلند

اگرچه سگ های نیوفاندلند یکی از بزرگترین نژادهای سگ در جهان هستند، اما با مردم ارتباط خوبی دارند. این سگ های غول پیکر که با همه، حیوانات و کودکان رفتار دوستانه ای دارند، شخصیتی بسیار مهربون و مودب دارند، اگرچه با جثه های بزرگ خود جلب توجه می کنند. نژاد سگ نیوفاندلند همه توجه را به خود جلب می کند. این نژاد سگ بامزه که از هوش بالایی برخوردار است در مقایسه با سایر نژادهای سگ غول پیکر کاملاً پرانرژی است. آنها می توانند تمام روز را با شما بازی کنند و هرگز از توجه شما به آن خسته نمی شوند. میانگین امید به زندگی می تواند بین 8 تا 10 سال متغیر باشد. میانگین وزن مردان در بزرگسالی بین 60 تا 70 کیلوگرم است. نرها در بزرگسالی بین 69 تا 74 سانتی متر رشد می کنند، در حالی که رشد زنان بین 63 تا 69 سانتی متر است.

1-) لئونبرگر

سگ های لئونبرگر که علاوه بر ظاهر غول پیکرشان طبیعت بسیار آرامی دارند، سگ های ورزشکار، قوی، شجاع و باهوشی هستند که می توانند با هر فرد و سایر حیوانات خانگی اطراف خود روابط عالی برقرار کنند.

نژاد سگ لئونبرگر که در زمره بزرگترین سگ های جهان قرار دارد، در بزرگسالی بین 74 تا 80 سانتی متر رشد می کند و میانگین وزن آنها بین 59 تا 77 کیلوگرم است. میانگین امید به زندگی می تواند بین 12 تا 15 سال متغیر باشد.

بیشتر بخوانید: گول خوردن سگ شکاری در جنگل

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید