10:17 , 1401/12/28
کد خبر: 000022119
بازدید: 1223
نوار پیروزی‌های پالما پاره شد

تیم فوتسال پالما در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول اسپانیا برابر واین آلبالی تن به شکست داد و نوار پیروزی‌هایش پاره شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا تیم واین آلبالی والدپنیاس میزبان پالما بود که این بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود آلبالی به پایان رسید.

بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی ۱- ۱ به پایان رسید اما در نیمه دوم پالما عملکرد ضعیفی نشان داد و آلبالی با حمایت ۲ هزار هوادار خود دروازه میهمانش را سه بار دیگر باز کرد.

این دیدار در واقع تقابل دو بازیکن تیم ملی فوتسال ایران هم بود. سعید احمدعباسی برای آلبالی و حسین طیبی برای پالما در این مسابقه به میدان رفتند اما این نفرات موفق به گلزنی برای تیم‌هایشان نشدند.

شب متفاوت ایرانی‌ها در لیگ اسپانیا/ شکست غیرمنتظره تیم طیبی
احمدعباسی در بازی روز گذشته مقابل پالما

مسلم اولادقباد دیگر بازیکن ایرانی پالما به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بود. همچنین «آنتونیو وادیلو» سرمربی پالما به دلیل محرومیت امکان همراهی تیمش را از کنار خط نداشت.

در دیگر بازی روز گذشته بارسلونا ۵ بر ۲ تیم بی‌ساکر را شکست داد و با ۵۵ امتیاز در صدر جدول باقی ماند. پالما هم باوجود این باخت، با ۴۹ امتیاز رده دوم را نگه داشت و حضورش در مرحله پلی آف قطعی است.

از سوی دیگر تیم آلبالی به سه شکست متوالی خود در لیگ پایان داد و با برد مقابل پالما با ۳۴ امتیاز به رده هفتم جدول صعود کرد تا شانس حضورش در پلی آف بیشتر بشود.

بیشتر بخوانید: توییت رونالدو در واکنش به ضربه آزاد خارق‌العاده

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید