10:51 , 1402/3/13
کد خبر: 000025853
بازدید: 1510
نشریه فوربز نام ثروتمندترین بازیگر زن جهان را فاش کرد!

لیست ثروتمندترین زنان هالیوود در نشریه فوربز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایوناف ریس ویترسپون، بازیگر زن برجسته، به عنوان ثروتمندترین زن بازیگر جهان در نشریه فوربز معرفی شد. در نسخه به‌روز شده این هفته، فهرست "ثروتمندترین زنان آمریکایی خودساخته" انتشار یافت و ریس ویترسپون در رتبه ۵۹ قرار گرفت. بر اساس محاسبات فوربز، ثروت خالص بازیگر قدرتمند فیلم "قانوناً بلوند" تا ۴۴۰ میلیون دلار می‌رسد.

ثروتمندترین سلبریتی های امریکا ار تیلور سوئیفت تا ریحانا

شاندا رایمز، تهیه‌کننده مشهور سریال‌هایی مانند "بریجرتون"، و همچنین کمدین "الن دی‌جنرس"، "تیلور سوییفت"، "ریحانا" و "مدونا" نیز جزو زنان این فهرست قرار دارند. این چهار زن، علیرغم سابقه‌ی قوی در نقش‌آفرینی، حرفه‌ی اصلی آن‌ها بازیگری نیست.

دایان هندریکس، یک تاجر آمریکایی با 15 میلیارد دلار، در صدر این فهرست قرار دارد، در حالی که شخصیت‌های معروف دیگری از صنعت مد و فناوری در مقام‌های پایین‌تری واقع شده‌اند.

ریس ویترسپون ثروتمندترین بازیگر هالیوود شد

ریس ویترسپون که ۴۷ ساله است، در کارنامه‌اش چند فیلم مورد تحسین قرار دارد و اخیراً در سریال "برنامه صبحگاهی" شبکه اپل تی‌وی+ به همراه "جنیفر انیستون" حضور داشته است. براساس گزارش "زنان دنیا"، او با درآمد 35 میلیون دلار در سال ۲۰۲۳، یکی از بازیگران با درآمد بالا در صنعت مشغول به کار است.

در سال ۲۰۲۱، ریس ویترسپون قراردادی به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار برای فروش کمپانی فیلمسازی "هلو سانشاین" به انجام رساند. وی در سال ۲۰۱۶ این کمپانی را تأسیس کرده بود تا پروژه‌هایی با تمرکز بر داستان‌های زنانه را تولید کند. "دروغ‌های کوچک بزرگ" و "برنامه صبحگاهی" از جمله این پروژه‌ها بودند. هنوز ویترسپون ۱۸ درصد از سهام این کمپانی را به نام خود در اختیار دارد.

فوربز افرادی را که "یک کمپانی را تأسیس می‌کنند یا به تنهایی و بدون به ارث بردن ثروتی به دست می‌آورند" را با عنوان "خودساخته" معرفی می‌کند. این نشریه برای محاسبه دارایی خالص افراد، تحقیقات گسترده‌ای روی اسناد حقوقی و سوابق آن‌ها انجام می‌دهد و با نمایندگان و کارمندان آنان مصاحبه می‌کند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید