10:26 , 1401/5/22
کد خبر: 000014810
بازدید: 1576
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نتیجه نهایی آزمون استخدامی فراگیر آموزش و پرورش در ۱۵ تا ۲۱ مرداد ماه اعلام می شود.

چطور معلم شویم؟ برای استخدام در آموزش و پرورش باید چه کار کرد؟ تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانیه؟ چه مدارکی برای ثبت نام در آزمون استخدامی لازمه؟ آزمون استخدامی فراگیر آموزش و پرورش 1401 چه زمانیه؟ نتایج آزمون استخدامی چه زمانی اعلام می شود؟ در مصاحبه حضوری آموزش پرورش چه سوالاتی پرسیده می شود؟

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، نتیجه نهایی آزمون استخدامی فراگیر آموزش و پرورش در ۱۵ تا ۲۱ مرداد ماه اعلام می شود. همچنین متولی آزمون استخدامی آموزش و پرورش یعنی سازمان سنجش آموزش کشور نیز از اعلام نتیجه نهایی آزمون آموزش و پرورش تا ۲۱ مرداد خبر داد. لازم به ذکر است آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تاریخ های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت برگزار و نتیجه اولیه آزمون از روز جمعه سوم تیر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور بارگذاری شد.

واکنش آموزش و پرورش فارس به انتشار عکس کبودی بدن یک دانش‌آموز کازرونی در  فضای مجازی

آزمون استخدامی (آموزش و پرورش)

آزمون استخدامی آموزش و  پرورش برای ثبت نام کنندگان 1400 انجام شده و لینک نتایج آزمون استخدامی نیز فعال شد.

جهت ثبت نام در آزمون 1401 آموزش و پرورش باید منتظر اعلامیه های جدید باشید.

تاریخ شروع ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401

آموزش و پرورش سالانه از دو طریق نیروی انسانی مورد نیاز خود را تامین می کند. یک، از طریق برگزاری آزمون استخدامی دوم، جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان.

با توجه به اینکه نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 در چند روز اخیر اعلام شده است، افراد علاقه مند و واجد شرایط باید منتظر اعلام زمان ثبت نام دوره جدید آزمون استخدامی در سال 1401 باشند. 

  1. شرایط عمومی، اختصاصی ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  2. شرایط عمومی جهت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  3. داشتن تابعیت ایران
  4. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  5. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  6. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
  7. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند
  8. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  9. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
  10. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح
  11. داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند
  12. به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.
  13. داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵ ) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی (۳۰)  سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و شش (۳۶) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل و پنج (۴۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکترای تخصصی.

برای مطالعه تمام جزئیات شرایط استخدام آموزش و پرورش به صفحه «شرایط استخدام آموزش و پرورش» مراجعه نمایید.

شرایط اختصاصی جهت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  1. طی کردن دوره یکساله مهارت آموزی توسط پذیرفته شدگان با رعایت شرایط استخدام
  2. تذکر مهم: متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز (استادکاری)، میبایست دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم پیوسته بوده و یا در صورت دارا بودن مدرک تحصیلی فوقدیپلم ناپیوسته، باید مدرک تحصیلی دیپلم هنرستان داشته باشند.
  3. با توجه به مصوب جلسه ۹۶۵ مورخ ۱۳۹۸/۴/۱۷ شورای عالی آموزش و پرورش و همچنین تبصره ۴ ماده واحده «نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش» مصوب جلسه ۸۳۳ مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی، هرگونه گزینش و استخدام در مشاغل آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش، بر اساس نیاز «برای بوم خدمت» خواهد بود که به صورت استانی صورت میپذیرد. بنابراین بعد از طی فرایند استخدامی، خارج شدن نیرو (فرد قبول شده) از بوم خدمت استانی به منزله قطع رابطه استخدامی بوده و ابقای ردیف برای بوم استان خواهد بود.
  4. فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغالتحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش وپرورش میباشند، حق ثبتنام در آزمون استخدامی را ندارند.
  5. محل خدمت یک منطقه آموزشی است که حسب نیاز آموزش وپرورش جهت استخدام و اشتغال پذیرفته شدگان نهایی، در این آگهی مشخص شده است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید