09:34 , 1401/9/15
کد خبر: 000016984
بازدید: 1649

آخرین اظهارات انسیه خزعلی درباره مهاجرت پسرش؛

نباید پسرم را تشویق کنید؟/ آنها که می گویند در زندان ها تجاوز شده مستند بیاورند

انسیه خزعلی بار دیگر درباره مهاجرت پسرش توضیحاتی داده و به سئوالی درباره ادعای تعرضات جنسی به زندانیان حوادث اخیر پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، معاون امور زنان و خانواده دولت روز گذشته(دوشنبه، 14 آذر) در جمع دانشجویان دانشگاه شریف حاضر شده و به گفتگو و پرسش و پاسخ با آنها پرداخت.

وی در بخشی از صحبت های خود در پاسخ به این سئوال که CNN که از رسانه های مورد تائید مسئولان است و بارها با آن مصاحبه شده از تجاوز به زندانیان در بازداشتگاه ها و زندان ها خبر داده است، گفت: درباره رسانه های خارجی آیا کفایت می کند رسانه ای به شما مطلبی بگویید که حتی در ایران نماینده ندارد؟ از دانشجویان می خواهم که مستند صحبت کنند.

خزعلی گفت: امروز صبح زندان بودم و با زندانیان تک به تک صحبت کرده و موضوعات آنها را نوشتم. ابدا با چنین موردی مواجه نشدم و اگر فردی چنین اتهامی میزند باید آن فرد را به همراه مستنداتش بیاورد. ازاین حرف ها و اتهامات کم در طی این 40 سال منتشر نشده و چیز جدیدی نیست.

وی ادامه داد: صدا و سیما راجع به پسر خود من هم اطلاعات دروغ منتشر کرد که من هم پاسخ دادم. اگر اطلاعاتی به دست می آوریم برای آن سند بخواهیم نه اینکه فردی که در دشمنی با ما کم نمی گذارد را سند قرار دهیم.

خزعلی افزود: فرزند من برای اینکه بتواند کار نرم افزاری اش را توسعه دهد سفری داشته و من می گویم فرزندم مهاجرت نکرده و الان هم برگشته است. چجوری این را به شما ثابت کنم؟ شما باید سند بیاورید چرا که در حقوق هم قانون هست که فردی که اتهامی را مطرح می کند باید دلیل بیاورد. شما می گویید با بترنت کار کرده من می گویم بروید مالک آن شرکت را ببینید. چرا اتهام می زنید؟ کسی که اتهام زده باید دلیل بیاورد. من حتی حاضرم قسم هم بخورم که والله و بالله ندارد اما شما که اتهام میزنید و ذهن مردم را خراب می کنید باید بروید و مستندات خود را بیاورید.

وی ادامه داد: فردی که عدد دو هزار میلیارد را منتشر می کند مستند بیاورد. دل مردم از اینکه بی عدالتی ببینند آتش می گیرد. یا فرد دیگری می آید و می گوید دو هزار نفر از مسئولان فرزندانشان خارج کشور هستند. دیگری می آید می گوید پنج هزار مسئول فرزندشان خارج از کشور است. لیست اینها را بدهند. مگر ما چند مسئول داریم که 5000 نفر فرزندشان خارج کشور باشد؟

معاون رئیس جمهور گفت: مردم وقتی اینها را می شنوند احساس بی عدالتی می کنند و می گویند اینها با رانت رفته اند. حالا من اینجا نشسته ام و شفاف سازی می کنم که پسر من یک قران نه از من نه از پدرش نه از دولت نگرفته و هیچ ارتباطی با نهادهای ایرانی نداشته است. آمده یک نرم افزار را تولید کرده شما باید تشویق کنید. آن موقعی که تولید کرد که ما مسئول نبودیم. امثال شما دانشجویان عزیز را پسرم حدود 40-50 نفر به کار گرفته و چند نرم افزار که زمانی که تولید شدند رتبه اول گوگل را گرفتند تولید کرده. خب این باید تشویق شود یا نه؟ برای توسعه اینها اگر رفت خارج از کشور یک شرکت واسطی را ایجاد کرد و یک قران هم از کسی حتی پدر و مادرش استفاده نکرد و فقط با صدور نرم افزار و درآمدش کار کرد نباید تشویق شود؟ مهاجرت هم نکرده و به کشور بازگشته است. چرا این دروغ ها را باور می کنید؟

بیشتر بخوانید: انسیه خزعلی: همه بازداشت شده های زیر 18 سال آزاد شدند/ درباره گشت ارشاد جلسات متعددی داشته ایم

خط و نشان انسیه خزعلی برای آنهایی که از پسرش گفتند/ یک هفته مهلت میدهم تکذیب کنید

نظر انسیه خزعلی درباره "آغوش رایگان"

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید