15:47 , 1402/2/21
کد خبر: 000024589
بازدید: 1273

قهرمانی آسیا؛

ناکامی کیانوش رستمی در کسب مدال

رستمی و مصطفی جوادی دو ملی‌پوش ایران به همراه ۹ ورزشکار دیگر به روی تخته رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، در ادامه رقابت دسته ۸۹ کیلوگرم در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی، کیانوش رستمی و مصطفی جوادی دو ملی‌پوش ایران به همراه ۹ ورزشکار دیگر به روی تخته رفتند.

کیانوش رستمی که در حرکت یک‌ضرب در رده چهارم ایستاده بود، کار خود در دوضرب را با مهار وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی آغاز کرد. او در تلاش‌های دوم و سوم، دو بار پیاپی موفق به مهار وزنه ۲۰۷ کیلوگرمی نشد و در رده یازدهم حرکت دوضرب ایستاد. رستمی در مجموع نیز با ۳۵۱ کیلوگرم به مقام هشتمی دست یافت.

همچنین میر مصطفی جوادی در نخستین تلاش خود در دوضرب موفق به مهار وزنه ۱۹۷ کیلوگرمی شد. او در دو ضرب وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی را به طور صحیح بالای سر نگه داشت، اما در تلاش سوم نتوانست در مهار وزنه ۲۱۱ کیلوگرمی ناکام ماند و با رکورد ۲۰۵ کیلوگرم به مدال برنز این حرکت رسید.

جوادی در مجموع نیز با ۳۶۴ کیلوگرم در رده سوم ایستاد و دومین مدال برنزش را کسب کرد.

در حرکت دوضرب «تائو تیان» از چین با ۲۲۲ کیلوگرم رکورد جهان را شکست و طلایی شد و «دا یین لی» از چین با ۲۱۶ کیلوگرم نقره گرفت.

در مجموع نیز «دا یین لی» با ۳۹۶ کیلوگرم به مدال طلا رسید و «تائو تیان» با ۳۸۷ کیلوگرم در رده دوم ایستاد.

کاروان اعزامی ایران تاکنون موفق به کسب ۲ طلا و یک نقره توسط حسین سلطانی، ۲ مدال برنز توسط فاطمه کشاورز و ۲ برنز توسط میرمصطفی جوادی شده است.

بیشتر بخوانید: اسامی بهترین گلزنان لیگ قهرمانان از جمله طارمی

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید