14:49 , 1401/9/8
کد خبر: 000016853
بازدید: 1342
نامه 135 ساله راز خانه ویکتوریایی را فاش کرد/ جن یا ارواح؟

نامه مرموز از کانادا راز خانه 130 ساله را فاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، زن جوان مثل همیشه در خانه استراحت می کرد و به کارهای روزانه اش مشغول بود. با این حال، نامه ای مرموز از کانادا برای آنها ارسال می شود که دری را به اسرار وحشتناک خانه او که 135 سال پیش ساخته شده بود، باز کند.

زن جوانی به نام کورتنی اخیراً ویدیویی را در تیک تاک به اشتراک گذاشته است که در آن با گفتن "نامه ای به آدرس خانه ام ارسال شده است" شروع کرده است.  نامه ای که این زن در این ویدیو نشان می دهد از طرف شخصی که در کانادا زندگی می کرد برای آنها ارسال شده است. این شخص تنها بازمانده خانواده ای بود که خانه کورتنی را 130 سال پیش ساخته اند. یعنی آنها اولین صاحبان این خانه بوده اند.

وقتی کورتنی و معشوقه اش مت این نامه را باز کردند، با این جملات مورد استقبال قرار گرفتند:

«اجازه بدید خودم را معرفی کنم، من آخرین بازمانده از خانواده مدیسون هستم، که زمانی صاحب خانه بود و در خانه شما بزرگ شدم، میخوام درمورد اتاق های مخفی و چند چیز صحبت کنم که ممکن است وقتی این خانه را خریدی به نگفته اند»

وحشتناک ترین اتاق خانه تیک تاکر خارجی

کورتنی و معشوقه اش با خواندن سطرهای نامه به خود لرزیدند. خانه ای به سبک ویکتوریایی که اخیراً خریداری کرده بودند اکنون برای آنها کاملاً متفاوت بود. به محض خواندن نامه، آنها در خانه گشتند و سعی کردند اتاق های مخفی را پیدا کنند. آنها ابتدا یک کابینت مخفی در بالای شومینه در سالن جلویی خود کشف کردند. ظرف مشروب غبار آلود و کهنه آن پشت یک صفحه آینه کشویی پنهان شده بود. در داخل آن چندین شراب رز فرانسوی باز نشده از سال 1970، و بطری های شراب، ویسکی و آبجو از سال 1989 وجود داشت.

بعداً، کورتنی و مت نامه را دنبال کردند و به اتاقی مخفی در حمام، درست روبه‌روی در رفتند. این زوج و دختر نوپایشان به دنبال نقطه مخفی در حمام خود بودند و به گفته کورتنی، این اتاق ترسناک ترین اتاق در خانه قدیمی او بود.

در اتاق زیر شیروانی چه خبر بود؟

بعد از این اتاق زیر شیروانی وحشتناک، آنها متوجه درب کوچک قفل شده ای شدند که دقیقاً روبروی توالت آنها قرار داشت. این ورودی کوچک به یک انبار بزرگ باز می شد. وقتی در را باز کردند با خلاء بزرگی روبرو شدند. کورتنی با دیدن اتاق وحشت زده گفت: "ما سعی خواهیم کرد نحوه استفاده از این فضا را بیابیم، اما در حال حاضر این اتاق خنک ترین اتاق خانه است."

نظرات زیادی برای این ویدیو وجود داشت که تقریباً 1.5 میلیون بار در تیک تاک تماشا شد. برخی گشت و گذار در خانه کورتنی و معشوقش را با گنج یابی مقایسه کرده اند. بسیاری از افراد در کامنت ها ابراز داشتند که به خانه کورتنی حسادت می کنند.

همچنین، کورتنی در پست‌های دیگری گفت که صاحبخانه‌های سابق اثاثیه و ظروف عتیقه را در خانه گذاشته‌اند، از جمله یک جوک‌باکس قدیمی که اجرای دلهره‌آور مراسم عروسی را پخش می‌کند. کورتنی و مت به دلایل امنیتی نگفتند خانه‌شان کجاست، اگرچه بسیاری از مردم این سوال را از آنها می پرسیدند. این زوج هیچ اطلاعات قطعی در مورد خانواده مدیسون که مالک قبلی ملک بودند، به اشتراک نمی گذاشتند.

یادداشت محرمانه در بطری 135 ساله

از طرفی خانه کورتنی تنها خانه ای نیست که تاریخچه ای عالی دارد! سوراخی در کف چوبی که پیتر آلن لوله‌کش برای رفع مشکلات لوله‌کشی در خانه‌اش در ادینبورگ در اسکاتلند حفر کرد، بطری ویکتوریایی را کشف کرد. پیتر آلن فکر کرد که باز کردن بطری و خواندن یادداشت به میزبان بی‌احترامی خواهد بود و گفت: «ببین چه چیزی را در چاله‌ای که همین الان کندم پیدا کردم!» او فریاد زد و بطری را به صاحبخانه اش، ایلید استیمپسون داد. لحظه باز شدن بطری برای همه آنها بسیار هیجان انگیز خواهد بود. خانواده بی صبرانه منتظر باز کردن بطری بودند، منتظر ماندند تا پدر استیمپسون از سر کار برگردد، و وقتی او به خانه رسید، خانواده سعی کردند پیام داخل بطری را بیرون بیاورند.

این یادداشت که هنگام برداشتن آن با موچین و انبردست کمی آسیب دیده بود، با شکستن بطری آشکار شد. جالب اینجاست که این یادداشت به مدت 7 هزار و 49 هفته و چهار روز یعنی 135 سال در این بطری نگهداری می شد. در این پیام که توسط دو مردی که در ساخت خانه در دوران ویکتوریا کمک کردند، امضا و تاریخ گذاری شده بود، چنین آمده بود:

"جیمز ریچی و جان گریو این زمین را گذاشتند اما ویسکی را ننوشیدند. 6 اکتبر 1887. هر کسی این بطری را پیدا کند ممکن است فکر کند گرد و غبار ما در جاده ها پرواز می کند."

ایلید که هنگام شکستن بطری 135 ساله احساس وحشتناکی می کرد، تمام قطعات را در یک ظرف نگهداری محکم قرار داد. به همراه یک یادداشت جدید، استیمپسون ها گفتند که یک بطری با یک کپی از یادداشت را بدون مهر و موم در سوراخ حفر شده قرار خواهند داد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید