08:49 , 1401/7/17
کد خبر: 000015701
بازدید: 1861
میلک شیک چیست؟ چگونه در خانه تهیه می‌شود؟

میلک شیک نوشیدنی‌ای است که در دنیا و امروزه در تمامی فصل ها و بیشتر در تابستان ترجیح داده می‌شود. این نوشیدنی که به دلیل طراوت و در عین حال سرشار از ویتامین ها ترجیح زیادی دارد، نوشیدنی بسیار آسانی است. به راحتی می توانید آن را خودتان در منزل تهیه کنید و مرتب مصرف کنید.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، این نوشیدنی که دستور پخت ثابتی ندارد، می تواند با گزینه های کاملا متفاوتی توسط افرادی که آن را تهیه می کنند ارائه کنند. علاوه بر این، این نوشیدنی را که می توان با طعم های مختلف ارائه کرد، از کافه ها، رستوران های مختلف و به خصوص از کیوسک هایی که میلک شیک می فروشند، قابل خریداری است. این نوشیدنی که منشا آن آمریکاست، اولین بار در اوایل دهه 1880 ساخته شد. و همچنین، زنجیره ای از بازارها در قاره آمریکا و اروپا در سراسر جهان وجود دارد.

طرز تهیه میلک شیک در خانه

اساساً نوشیدنی با دستور العمل های خاصی در حین تهیه آن نیست. هنگام خرید این نوشیدنی که با توجه به چشم، زبردستی دست و سلیقه سازنده آن قابل تهیه است، باید در نظر داشت که گزینه های مناسبی برای کام شما وجود دارد. شیر که به تمام معنا مفید است، ماده اصلی این نوشیدنی است.

در هنگام تهیه این نوشیدنی، شیر به عنوان ماده اصلی اضافه می شود و گزینه های مختلفی مانند بستنی، کاکائو، شکلات، میوه فصل، نوتلا به طعم دلخواه اضافه می شود و با مخلوط کردن به مقدار زیاد تهیه می شود. علاوه بر این، تنها قانونی که در تهیه این نوشیدنی باید رعایت شود این است که شیر باید پر چرب باشد. هر چه شیر چرب تر باشد، دستور غذا خوشمزه تر خواهد بود.

مواد لازم و طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

1 لیوان شیر سرد

2 پیمانه بستنی وانیلی

100 گرم توت فرنگی

تا 1 قاشق غذاخوری شکر

2-3 تکه یخ

ابتدا مقدار زیادی یخ را داخل مخلوط کن بریزید و شیر و توت فرنگی را اضافه کنید.

همزن را روشن کنید تا یخ به خوبی له شود.

پس از تشکیل کف روی آن، آن را در یک لیوان بلند بریزید.

مقدار بسیار کمی شربت شکر به آن اضافه کنید. مهم است که شربت شکر کمتری اضافه کنید، زیرا توت فرنگی در فصل آن بسیار شیرین است، طعم نوشیدنی را نباید خراب کرد و با دو نی سرو کنید زیرا نوشیدنی غلیظی است. پس نوشیدن آن را آسان کنید.

مواد لازم و طرز تهیه میلک شیک موز

2 عدد موز

2 فنجان شیر سرد

3 قاشق غذاخوری بستنی وانیلی

یخ

موز را برش بزنید.

ابتدا با سایر مواد در مخلوط کن با درجه کم و سپس زیاد مخلوط کنید.

نکاتی برای درست کردن میلک شیک خوش طعم

اگر می خواهید با هر جرعه ای که می خورید خنک شوید و از آن طعم خوب لذت ببرید، ترفندهایی در تهیه میلک شیک وجود دارد. اولین و مهمترین این ترفندها تازه بودن موادی است که استفاده می کنید. این قانون از شیری که استفاده می کنید تا ذرات میوه معتبر است. به همین دلیل ممکن است استفاده از میوه های فصل برای شما گزینه خوبی باشد. همچنین می توانید طعم های کاملا متفاوت و طعم های خوب را با ترکیب میوه ها تجربه کنید.

انواع میلک شیک

میلک شیک های ساده

میلک شیک شکلاتی

میلک شیک میوه جنگلی

میلک شیک شکلاتی

میلک شیک توت فرنگی

میلک شیک فروتی

میلک شیک موکا

میلک شیک باقلوا

این نوشیدنی که می توان با شیر که به تمام معنا مفید است تهیه کرد هم خوشمزه است و هم سالم. این یک زیبایی ضروری برای ماه های تابستان است. اگر می خواهید این نوشیدنی را بچشید، امکان تهیه این نوشیدنی ها در منزل وجود دارد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید