05:08 , 1401/6/20
کد خبر: 000014900
بازدید: 6835
موضوع و داستان سریال پوست شیر

کارگردانان و فیلم سازان شبکه نمایش خانگی سعی دارند با ساختن فیلم های خانوادگی و هیجان انگیز مخاطبان را به سمت آثار خود جذب کنند. چند وقت اخیر پوستر سریال پوست شیر رونمایی شد که چهره عصبی شهاب حسینی در این تصویر بسیار تاثیرگذار بود.

داستان پوست شیر چیست؟ خلاصه سریال پوست شیر چیست؟ موضوع سریال پوست شیر، موضوع سریال پوست شیرچیست؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، این روزها بازار سریال ها و فیلم های شبکه نمایش خانگی بسیار داغ شده است. هر چند وقت یکبار کارگردانان و فیلم سازان این عرصه سعی دارند با ساختن فیلم های خانوادگی و هیجان انگیز مخاطبان را به سمت آثار خود جذب کنند. چند وقت اخیر پوستر سریال پوست شیر رونمایی شد که چهره عصبی شهاب حسینی در این تصویر بسیار تاثیرگذار بود. در ارتباط با موضوعیت اصلی سریال پوست شیر تا به امروز اطاعاتی از سوی کارگردان منتشر نشده است. اما با توجه به جدول اطلاعات شاخص سریال، پوست شیر سریالی در ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی خواهد بود.

موضوع سریال پوست شیر چیست؟

اگر به ژانر سریال های اجتماعی، خانوادگی و درام علاقه دارید، سریال پوست شیر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. سریال پوست شیر توسط کارگردان مطرحی به نام جمشید محمودی که کارنامه درخشانی در حوزه فیلم سازی دارد ساخته شده است. 

بنابر گفته عوامل سریال پوست شیر، تاکنون 68 درصد سکانس های پوست شیر انجام شده است. با توجه به اینکه 30 شهریور اولین قسمت سریال پوست شیر منتشر می شود عوامل این سریال اعلام کردند که تا تاریخ مقرر فیلم برداری سکانس های پوست شیر به اتمام رسیده و برای انتشار آماده می شود. همانطور که گفته شده 30 شهریور 1401 اولین قسمت سریال پوست شیر منتشر شده و هر چهارشنبه جدید ترین قسمت این سریال منتشر می شود. 

سایر اطلاعات سریال پوست شیر

بازیگران سریال پوست شیر بسیار معروف هستند و نوید محمودی برادر جمشیدی محمودی نیز به عنوان نویسنده سریال پوست شیر در کنار برادرش در این سریال همکاری دارد. این دو برادر افغان در زمینه کارگردانی، فیلم سازی و نویسندگی فعالیت دارند و توانستند آثار ارزشمندی را در پرده سینما به نمایش درآوردند. یکی از این آثار فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق بود که این فیلم سینمایی بی نظیر توانست در جشنواره های داخل و خارج از کشور جوایز قابل توجهی را کسب کند.

موضوع و داستان سریال پوست شیر

چند نکته درباره داستان سریال پوست شیر

سریال پوست شیر محصول کشور عزیزمان ایران بوده به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی برادران جمشید محمودی و نوید محمودی ساخته شده است. جمشید محمودی متولد افغانستان بوده و جزو تبعه های افغان در ایران است. محمودی که جزو افراد موفق در سینمای ایران محسوب می شود از 6 سالگی به ایران مهاجرت کرده است. این کارگران کارنامه درخشانی را نیز دارد البته محمودی دو سریال تلویزیونی را نیز برای تلویزیون ایران کارگردانی کرده و پوست شیر اولین تجربه کارگردانی جمشید محمودی در شبکه نمایش خانگی است. نوید و جمشید محمودی در سریال پوست شیر نیز دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفتند. البته باید این را در نظر داشت که برادران محمودی قبل از همکاری در سریال پوست شیر آثار مشترک دیگری نیز داشته اند که از جمله این آثار می توان به فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق و هفت و نیم دقیقه رفته اشاره کرد. نکته جالب درباره برادران محمودی این است که این دو برادر در تمامی آثارشان با هم همکار بوده اند و کارنامه یکسانی دارند. در سریال پوست شیر نیز جمشید محمودی کارگردان و نوید محمودی نویسنده و تهیه کننده است.

رده بندی سنی سریال پوست شیر

  با توجه به اطلاعات از پیش منتشر شده رده سنی سریال پوست شیر PG-13 بوده و تماشای این سریال برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!

یاغی یا پوست شیر؟

 پوست شیر هنوز منتشر نشده است اما با توجه به بازیگران محبوب و مطرحی که درآن به ایفای نقش پرداخته اند از جمله شهاب حسینی، هادی حجازی فر و پانته آ بهرام تصور بر این است که سریال پوست شیر نیز مانند سریال یاغی سرو صدای بسیاری را به راه بیاندازد. البته باید دید نقش آفرینان پوست شیر می توانند جایگاه سریال یاغی را که این روزها صدر نشین سریال های شبکه نمایش خانگی است بدست آورد یا خیر. 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید