06:26 , 1401/6/5
کد خبر: 000014973
بازدید: 2096
موضوع و داستان سریال پدر گواردیولا

جدیدترین اثر سعید نعمت الله سریال پدر گواردیولاست که ساخت آن همچنان ادامه دارد. با وجود اینکه این سریال هنوز منتشر نشده اما سر و صدای بسیاری را به راه انداخته است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، در چند سال اخیر سریال های شبکه نمایش خانگی پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته مخاطبان بسیاری را به خود وابسطه کند. یکی از این سریال ها که پیش‌بینی می شود بتواند مرزهای بینندگان شبکه نمایش خانگی را جا به جا کند سریال پدر گواردیولا است.

بیشتر بخوانید: زمان پخش سریال پدر گواردیولا و تیزر آن

سریال پدر گواردیولا یک سریال در ژانر اجتماعی و به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله است. تهیه کننده سریال پدر گواردیولا نیز جواد نوروزبیگی است. کارگردان سریال پدر گواردیولا یکی از باسبقه ترین کارگردان های ایرانی بوده که آثار بی نظیری همچون مدینه، رستگاران، میکائیل، حکم رشد و شیدایی را در کارنامه خود دارد. 

موضوع سریال پدر گواردیولا

تا کنون عوامل سریال پدر گواردیولا توضیحاتی درباره موضوع سریال پدر گواردیولا منتشر نکرده اند. اما تنها موضوع مطرح شده در ارتباط با این سریال این است که این سریال در ژانر اجتماعی، درام و معمایی بوده و در حال حاضر فیلمبرداری سکانس های سریال پدر گواردیولا ادامه دارد.

داستان سریال پدر گواردیولا

داستان سریال پدر گواردیولا داستان خانواده ای را به تصویر کشیده است که اتفاقات متعددی باعث تغییر ارتباطشان با یکدیگر شده و در مسیر زندگی شان دستخوش دگرگونی هایی می شود.

موضوع و داستان سریال پدر گواردیولا

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال پدر گواردیولا و عوامل آن

لوکیشن سریال پدر گواردیولا

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید