05:12 , 1401/6/20
کد خبر: 000014998
بازدید: 1832
موضوع و داستان سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان یکی دیگر از سریال های شبکه نمایش خانگی بوده که در ژانر کمدی تاریخی ساخته شده و روایتگر یک داستان جالب و دیدنی است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، سریال شبکه مخفی زنان یکی دیگر از سریال های شبکه نمایش خانگی بوده که محصول سال 1401 که است. با وجود اینکه تا کنون 4 قسمت 50 دقیقه ای از این سریال منتشر شده اما توانسته با ژانر کمدی، تاریخی و درام خود محبوبیت قابل توجهی را کسب کند. 

سریال شبکه مخفی زنان اثر افشین هاشمی و محسن قرائی بوده که به ترتیب کارگردان و نویسنده سریال شبکه مخفی زنان هستند. سریال شبکه مخفی زنان اولین تجربه فیلم سازی افشین هاشمی در شبکه نمایش خانگی است چراکه این کارگدان پیش از این عمده فعالیتش در سینما و تلویزیون بوده است.

موضوع سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان با ژانر کمدی، درام و تاریخی خود روایت گر سال های 1310 شمسی بوده و مسائل بانوان بوده که داستان جالب و متفاوتی را به تصویر می کشد.

موضوع و داستان سریال شبکه مخفی زنان

داستان سریال شبکه مخفی زنان

داستان سریال شبکه مخفی زنان در ارتباط با تصمیمی است که در سال 1310 توسط وزارت فرهنگ و هنر گرفته می شود. آن تصمیم این است که کانونی به نام کانون بانوان تشکیل شود تا به رقابت با تشکل های مشابه به رقابت پرداخته و  نسبت به حذف آن ها اقدام کنند. در همین بین یک کارمند اداره سجل احوال به نام میرزا محمود زنبورکچی دعوت می شود تا همراه با خانمی به نام دلبرجان تاجرباشی نسبت به انتخاب اعضای کانون بانوان اقدام کرده و مسئولیت فعالیت این کانون را به دست بگیرد.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

موضوع و داستان سریال شبکه مخفی زنان

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید