09:52 , 1401/5/5
کد خبر: 000014636
بازدید: 1872
مهمانان جوکر در فصل بعدی چه کسانی هستند؟

پس از پایان فصل هفتم برنامه پر مخاطب جوکر مهمانان جدید این برنامه سرگرم کننده چه کسانی هستند؟

 به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna،  جوکر یک برنامه سرگرم کننده در قالب نمایش خانگی است که از پلتفرم فیلیمو پخش می شود. جوکر نمونه ایرانیزه شده برنامه خارجی با نام «لول» است. سازندگان این برنامه احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی هستند. 

قوانین بازی جوکر

تعدادی از افراد سرشناس، معروف، محبوب و شناخته شده که اکثر آنان فعالیت هنری دارند در یک محیط بزرگ با درهای بسته برای 6 ساعت با یکدیگر هستند. در بازی جوکر هر کس برای خود بازی می کندو به صورت تیمی کار نمیکنند. نقش اصلی افراد در بازی جوکر این است که بدون اینکه خود بخندند باید رقیبان خود را بخندادند. این بازی توسط یک میزبان هدایت می شود که در اتاقی دیگر تمامی دوربین های مدار بسته موجود در اتاق جوکر را چک می کند. هر کس که بخنند از سوی میزبان کار زرد (اخطار) دریافت می کند. اگر دوبار بخندد از مسابقه حذف شده و به اتاق میزبان میروند. ممکن است افراد بازنده به عنوان رقیب برای نفر آخر به اتاق جوکر برگردند. 

در پشت صحنه جوکر چه خبر است؟ |در پشت صحنه جوکر چه خبر است؟ | فیلیموشات

در بازی جوکر یک بازیگر در نقش زامبی وجود دارد که می تواند وارد اتاق جوکر شده و افراد را با ترفندهای مختلف بخنداند. علی لک‌پوریان بازیگر نقش زامبی در تمامی فصل های جوکر به صورت ثابت نقش آفرینی کرده است. همچنین مجری یا همان میزبان برنامه نیز سیامک انصاری است. 

تا به امروز 7 فصل و 30 قسمت از مجموعه جوکر پخش شده است. حال سوال اینجاست که در فصل جدید مجموعه جوکر چه کسانی قرار است حضور داشته باشند.

مهمانان جوکر در فصل بعدی چه کسانی هستند؟

عوامل برنامه جوکر تاکنون اطلاعاتی درباره مهمانان جوکر در فصل جدید اعلام نکرده اند.

توهین برنامه «جوکر» به معلولان - خبرآنلاین

حواشی برنامه جوکر

یکی از روزنامه های رسمی کشور نسبت به عدم حضور حتی یک خانم به عنوان شرکت کننده در برنامه جوکر انتقاد کرد. از دیگر حواشی برنامه جوکر می توان به عدم حضور جواد رضویان به عنوان مهمان برنامه آن هم به دلیل یک جراحی اشاره کرد.

برندگان برنامه جوکر چه کسانی هستند؟

فصل اول    هومن حاجی‌عبداللهی و سهیل مستجابیان

فصل دوم      هومن برق نورد و شهرام قائدی

فصل سوم               علیرضا استادی

فصل چهارم            یوسف صیادی

فصل پنجم              سیروس میمنت

فصل ششم (فینال اول)         محمدرضا علیمردانی

فصل هفتم (فینال دوم)         امین حیایی

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید