09:40 , 1401/8/30
کد خبر: 000016672
بازدید: 1300
مهران مدیری هم دستگیر شده است؟ /حضور مدیری در دادسرا +فیلم

طی ساعات گذشته تصاویری از حضور مهران مدیری در دادسرای صدر منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، شب گذشته تصاویری از مهران مدیری به همراه ناصر قدیر کاشانی که طی سال های اخیر سرمایه گذار و تهیه کننده آثار مدیری بوده منتشر شد که نشان از حضور این دو نفر مقابل دادسرای صدر داشت.

از سوی دیگر روز گذشته اخباری مبنی بر احضار برخی هنرمندان و ورزشکاران به دادسرا منتشر شده و حضور این افراد در دادسرا را به اظهارات آنها که منجر به تحریک مردم برای حضور در ناآرامی های خیابانی شده مرتبط دانسته بودند. پس از این حضور نیز برخی افراد بازداشت شدند و بر این اساس در مورد مهران مدیری نیز حضورش در این دادسرا این شائبه را ایجاد کرد که ممکن است وی نیز به دلیل موضوع مشابهی احضار شده باشد اما ظاهرا این حضور به دلیل شکایت سازمان صدا و سیما از نامبرده صورت گرفته است.

به گزارش ایونا، طی ماه های گذشته برنامه "دورهمی" مدیری حاشیه های متعددی داشته و با وجود اینکه اعلام شده بود سری جدید این مجموعه قرار است به زودی روی آنتن بروند مهران مدیری با انتشار ویدئویی اعلام کرد نمی خواهد حتی یک فریم از او از رسانه ملی پخش شود. پس از طرح این موضوع صحبت های متعددی مبنی بر دریافت دستمزد 30 میلیاردی از سوی مهران مدیری برای ساخت این مجموعه مطرح شد و مدیری اخیرا در نامه ای که درفضای مجازی منتشر کرده دریافت این دستمزد را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: از شایعه کثیف چک ۳۰ میلیاردی شروع شد/ دبی نبودم، وین بودم/ از مهران مدیری بودن خسته ام

توضیحاتی درباره پخش مجدد دورهمی/ مجری دورهمی عوض می شود؟ 

مهران مدیری دستگیر شده است؟

واکنش مهران مدیری به اتفاقات اخیر + فیلم

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید