15:37 , 1401/9/10
کد خبر: 000016901
بازدید: 1642
مهران سماک چگونه کشته شد؟

فرمانده انتظامی بندرانزلی توضیحاتی درباره قتل مردی جوان داده که مشخصات اعلام شده از سوی او با مهران سماک همخوانی دارد.

به گزارش خبرنگار انتظامی ایونا، صبح روز چهارشنبه(9 آذر) و پس از پایان یافتن بازی ایران و آمریکا مسئولان نیروی انتظامی بندر انزلی خبری در ارتباط با قتل مردی جوان منتشر کردند و درقالب این خبر چنین اعلام شد که شب گذشته(سه شنبه، 8 آذر) پس از بازی فوتبال عده ای در بندر انزلی به خیابان ها آمده اند که در خیابان های این شهر جسد مرد جوانی را کشف کرده اند که با اصابت گلوله جان باخته است.

خبرگزاری فارس نیز امروز به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی چنین اعلام کرده که با پایان یافتن بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با آمریکا، عده ای اغتشاشگر در خیابان چراغ برق به خیابان ها ریخته در این جریان جسد مردی حدود 30 ساله نیز کشف شد که با سلاح شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی چنین اظهار کرده که به دنبال اطلاع دادن این موضوع به ماموران پلیس، با توجه به حساسیت موضوع و اینکه این احتمال داده می شده که عده ای بخواهند از این ماجرا سواستفاده کنند بلافاصله مراتب ماجرا با هماهنگی مقامات قضایی در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین اعلام شده که برخی مظنونین شناسایی و دستگیر شده اند و تلاش برای شناسایی ضاربان وی همچنان ادامه دارد.

بعد از این جریانات در فضای مجازی اخباری منتشر شده و عده ای عکس ها و اخباری از مردی جوان منتشر کردند که گفته می شد مهران سماک نام دارد.

در این اخبار چنین یاد شد که وی هم از کشته شدگان حوادث اخیر است.

 

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید