12:32 , 1401/5/24
کد خبر: 000014835
بازدید: 1495
مهدی قائدی به استقلال پیوست

مهدی قائدی بازیکن افسانه ای فوتبال ایران که در فصل گذشته در تیم الشباب الاهلی امارات بازی می کرد بعد توافقات انجام شده میان دو باشگاه مجددا به استقلال بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، مهدی قائدی بازیکن افسانه ای فوتبال ایران که در فصل گذشته در تیم الشباب الاهلی امارات بازی می کرد بعد توافقات انجام شده میان دو باشگاه مجددا به استقلال بازگشت. مهدی قائدی بعد از دیدار با مدیر عامل استقلال قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا به مدت یک سال در میان آبی پوشان بازی کند. 

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی فوتبالیست جوان ایرانی متولد آذر ماه سال 77 شمسی است. این بازیکن در پست وینگر بازی می کند.

اولین فعالیت فوتبالی مهدی قائدی از باشگاه فوتبال ایرانجوان آغاز شد. این بازیکن جوان در اولین فصل بازی خود توانست 10 گل را به ثمر برساند که در نتیجه آن عنوان پدیده لیگ یک را از آن خود کرد.

مهدی قائدی و باشگاه استقلال

باشگاه استقلال پس از درخشش مهدی قائدی در لیگ یک به دنبال جذب او برای خود بود. که با قرادادی مهدی قائدی 17 ساله راهی باشگاه استقلال شد.

لقب مهدی قائدی چیست؟

مهدی قائدی در اولین بازی رسمی خود در دقیقه 64 به زمین آمد و با انجام حرکات تکنیکی هواداران او را باشو کوچک صدا می زنند. 

قد مهدی قائدی چقدر است؟

قد مهدی قائدی 166 سانتی متر است. 

همسر مهدی قائدی کیست؟

مهدی قائدی در سال 1398 در 21 سالگی با ستاره معصومی 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد. 

بیوگرافی همسر مهدی قائدی (ستاره معصومی) از سن و سال تا ازدواج

حواشی دیگر مهدی قائدی

این بازیکن از زمان ورود به استقلال با حاشیه های فراوانی درگیر بوده است. اولین حاشیه او نیز هک پیج اینستاگرام و انتشار چت های خصوصی او بود.

حواشی سانحه رانندگی مهدی قائدی

در بهمن ماه سال 96 مهدی قائدی به همراه دوستانش در حال برگشت از مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودرو آنها واژگون می شود. در پی این سانحه رانندگی مهدی قائدی مصدوم و راهی بیمارستان می شود. اما دیگر دوستان او که 3 پسر و یک دختر بودند دچار جراخات شدیدی شدند که یکی از سرنشینان این سانحه فوت کرد. بنابر گزارش های منتشر شده مهدی قائدی گواهینامه نداشته و علت تصادف هم کورس گذاشتن با ماشین دیگری بوده است. در دادگاه نیز مهدی قائدی مقصر شناخته شده و ملزم به پرداخت مبلغ سیصد و شصت میلیون تومان دیه شد.

بازی در تیم ملی

مهدی قائدی برای نخستین بار در سال 96 با تیم ملی زیر 20 سال ایران راهی جام جهانی زیر 20 سال 2017 شد. بعد از بازی در جام جهانی جوانان زیر 20 سال او به تیم ملی رده بزرگسالان دعوت شد. 

الگو مهدی قائدی کدام فوتبالیست است؟

مهدی قائدی در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که الگوی او در فوتبال نیمار است و در تمامی مواقع از شیوه های بازی نیمار الهام گرفته است. و تمام تلاشش بر این است که شبیه او باشد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید