17:26 , 1402/3/20
کد خبر: 000026319
بازدید: 1275
مهاجم برزیلی در صورت توافق از پرسپولیس می‌رود

پریرا در صورت توافق با مسوولان باشگاه از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، پرسپولیس لیگ بیست و دوم را در شرایطی آغاز کرد که یورگن لوکادیا مهاجم هلندی مرد اول سرخپوشان در آن مقطع بود. این بازیکن به یکباره پرسپولیس را ترک کرد تا دست یحیی گل‌محمدی در حساسترین مقطع فصل خالی بماند چرا که دیگر مهاجم تیم شیخ دیاباته هم با مصدومیت‌های گاه و بیگاه مواجه شد.

در همین راستا مسوولان پرسپولیس دنبال جذب یک مهاجم بودند که پس از بررسی گزینه‌های زیاد به لئاندرو پریرا رسیدند. بازیکنی که هیچگاه در تیم‌های بزرگ نتوانسته بود خودی نشان دهد و حتی در چند سال هم مصدوم بود اما مسوولان باشگاه در عین حال با او قراردادی بستند که چند ۱۰ میلیارد برای سرخپوشان آب خورد.

این بازیکن فرصت کافی را برای خود آزمایی داشت اما از حدود ۳۷۰ هزار دلار برای نیم فصل او تنها یک گل برای سرخپوشان به ثمر رساند.

با توجه به مبلغ قرارداد او برای سال دوم، پرسپولیسی ترجیح می‌دهند این بازیکن جدا شود تا از پرداخت بیش از ۷۰۰ هزار دلار قرارداد او برای فصل دوم جلوگیری کنند چرا که این قرارداد برای بازیکنی با این کیفیت، بسیار زیاد است.

با این حال ابتدا باید بازیکن سطح بالای خارجی جذب شود تا کادر فنی نظر قطعی خود را در مورد ادامه همکاری با پریرا اعلام کند.

بیشتر بخوانید: طلایی شدن پالیزبان در مسابقات کامپوند

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید