10:30 , 1401/7/14
کد خبر: 000015652
بازدید: 3534
منوی روزانه ملکه انگلیس بعد از مرگ او فاش شد!

منوی روزانه ملکه انگلیس می تواند هر کسی را شگفت زده کند.

ملکه انگلستان چه غذاهایی میخورد؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، همه ما میدانیم میزهای پرکاربرد و مجهز به انواع ظروف گران قیمت و غذاهای خاص مخصوص پادشاهان و ملکه هاست. اما سوال اینجاست که آیا ملکه انگلستان هم اینگونه غذا میخورده است؟

به گزارش روزنامه بریتانیایی تلگراف، مارک فلانگان، سرآشپز کاخ باکینگهام، دو بار در هفته منویی از پیشنهادات را به ملکه ارائه می داده است. ملکه نیز برخی از موارد این منو را تأیید و برخی دیگر را خط زده که نتیجه آن منوی هفتگی ملکه الیزابت را تشکیل می داده است.

با این حال، به گفته دارن مک گریدی، سرآشپز سابق کاخ، ملکه چندان اهل غذا خوردن نبود. در واقع، "بر خلاف شوهرش، شاهزاده فیلیپ، که در تمام طول روز به اندازه کافی غذا را دوست داشت، ملکه بسیار علاقه به صحبت کردن درباره غذا نداشته است."

منوی روزانه ملکه انگلیس بعد از مرگ او فاش شد!

منوی روزانه ملکه انگلستان چه بود؟

منوی یک روزه ملکه الیزابت که از قانون "بدون نشاسته" پیروی می کند، به این شرح است:

ملکه روز خود را با یک فنجان چای ارل گری بدون لبنیات و چند کلوچه شروع می‌کرد.

بعد به سمت صبحانه رفته و صبحانه ملکه معمولاً از غلات با میوه تشکیل می شده است. ترجیح ملکه الیزابت بیشتر غذای رژیمی بوده و او علاقه داشت تا صبحانه خود را در ظرف نگهداری درب دار بخورد چون معتقد بوده که به این صورت غذایش تازه می ماند.

 ملکه الیزابت گاهی اوقات برای صبحانه نان تست را با مربا یا تخم مرغ نیم پز با ترافل و ماهی آزاد دودی می خورد. وقتی ملکه تخم مرغ می خورد، پوسته قهوه ای را ترجیح می داد. چون فکر می کرد این تخم مرغ ها طعم بهتری دارند.

این غذای ملکه قبل از ناهار بود.

ملکه انگلستان چه غذایی میخورد؟

ادعای سرآشپز کاخ باکینگهام برای ناهار ملکه بسیار عجیب به نظر می رسد چرا که به گفته او، ملکه انگلیس ناهار خود را خیلی سبک می خورد. ترجیح او معمولاً اسفناج یا ماهی تنها با کدو سبز بوده و گهگاه می توانست به جای ماهی، مرغ کبابی و سالاد بخورد. با این حال، طبق قانون «بدون نشاسته»، غذاهایی مانند سیب زمینی، برنج و پاستا در منوی ناهار ملکه وجود نداشته است.

چای بعد از ظهر برای ملکه بسیار مهم بود. او به هیچ وجه این وعده غذایی را از دست نمی داد. با چایش ساندویچ انگشتی با خیار، ماهی آزاد دودی، تخم مرغ و سس مایونز یا ساندویچ های مربا به اندازه سکه می خورد. ملکه همچنین کیک هایی با عسل و خامه، زنجبیل، میوه و بیسکویت های شکلاتی را نیز دوست داشت.

برای شام، گوشت گاو یا گوزن، قرقاول یا ماهی قزل آلا از مزارع ساندرینگام و بالمورال می آید. گوشت به سبک ولزی با قارچ، خامه و ویسکی پخته می شود. ملکه دوست دارد طبق رسوم انگلیسی ها، یکشنبه ها گوشت پخته و سیب زمینی بخورد. در چنین مواقعی ترجیح ملکه گوشتی است که خوب پخته شده باشد.

ملکه انگلستان برای دسر،  توت فرنگی از Balmoral Dan یا هلو سفید گلخانه های قلعه ویندزور می خورد.

ملکه انگلستان عاشق شکلات بود

ملکه نیز عاشق شکلات بود. ملکه انگلیس که هنگام خوردن شکلات از برندهای بسیار لوکس شکلات بسیار لذت میبرده است.

ملکه همیشه روز را با یک لیوان شامپاین به پایان می رساند. 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید