09:11 , 1401/7/19
کد خبر: 000015767
بازدید: 1299
معوقه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح کی واریز می شود؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از واریز حقوق مهر ماه بازنشستگان سایر سطوح مانند شهریور ماه با افزایش 38 درصدی به همراه 515 هزار تومان پرداخت می شود، به ارائه توضیحاتی درباره حقوق معوقه این بخش پرداخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، میر هاشم موسوی در این زمینه اظهار کرد: به این افراد پنج ماه معوقه حقوق تعلق می گیرد که تلاش داریم این مبلغ را از آبان ماه تا پایان اسفند به حساب بازنشستگان سایر سطوح واریز کنیم.

وی یادآور شد: با تاکیداتی که در زمینه اصلاح حقوق بازنشستگان سایر سطوح قرار داشت و بر اساس مصوبه وزیران عضو هیات امنای تامین اجتماعی مقرر شد افزایش 38 درصدی به علاوه 515 هزار تومان از شهریور ماه برای این افراد اعمال شود.

موسوی افزود: مهر ماه نیز حقوق این دسته از بازنشستگان بر همین اساس محاسبه و واریز خواهد شد و برای ماه های قبل از شهریور نیز پنج ماه معوقه داریم که تلاش می کنیم از آبان ماه به پرداخت این معوقات بپردازیم و تا اسفند ماه پرداخت آن را دنبال کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: افزایش حقوق مستمری بگیران سایر سطوح برای سازمان تامین اجتماعی هر ماهه حدود 2600 میلیارد تومان بار مالی ایجاد می کند که این مبلغ سالانه حدود 30 هزار میلیارد تومان می شود که اخیرا در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی رئیس جمهور دستور موکد داده اند که پرداخت دیون دولت به این سازمان مورد توجه قرار گیرد تا ما بتوانیم تعهدات خود را در زمان مقرر عملیاتی کنیم.

به گزارش ایونا،پس از اصلاح و افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی چنین عنوان شد که افزایش حقوق افرادی که پایه حقوق آنها بالای هشت میلیون تومان بوده مانند سایر مستمری بگیران نباشد و افزایش حقوق آنها با نرخ 10 درصد اعمال شود. بعد از چند ماه پیگیری در نهایت مقرر شد افزایش حقوق مستمری بگیران این رده ها که از آنها با عنوان سایر سطوح یاد می شد نیز با افزایش 38 درصدی مواجه شده و مبلغ 515 هزار تومان نیز به این عدد اضافه شود.

بیشتر بخوانید: زمان پرداخت و مبلغ دقیق حقوق و معوقه بازنشستگان

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید