08:50 , 1402/2/10
کد خبر: 000023955
بازدید: 1500
معوقات و افزایش حقوق بازنشستگان 1402 کی پرداخت می شود؟

زمان پرداخت معوقات افزایش حقوق فروردین بازنشستگان و جزئیات افزایش حقوق آنها اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در این باره توضیحاتی ارائه کرد و به نقل از وزیر کار گفت: افزایش حقوق بازنشستگان اردیبهشت ماه سال جاری لحاظ می شود.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول داده اند که این افزایش حقوق ها در ماه جاری اعمال شود، اظهار کرد: پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هر ماه از تاریخ بیستم آغاز شده و بر اساس حروف الفبا تا پایان ماه ادامه دارد. بر همین اساس اکنون نیز انتظار داریم پیش از این تاریخ مقدمات کار فراهم شود و معوقات ماه گذشته نیز به همراه مستمری اردیبهشت ماه پرداخت شود.

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران افزود: بر اساس پیگیری های انجام شده به  نظر می رسد مسئولان سازمان تامین اجتماعی برای انجام این کار آماده هستند و حتی اگر روند صدور احکام جدید تا پایان این ماه به سرانجام نرسد نیز احتمالا پرداختی ها انجام شده و با مدتی فاصله زمانی حکم های جدید ابلاغ می شود. به هر صورت ممکن است روند اداری صدور احکام کمی زمان بر شود و امضای آنها توسط هیات امنا و تائید آن در هیات دولت کمی به طول بینجامد.

ایزدان همچنین به بحث افزایش حقوق بازنشستگان اشاره کرد و گفت: با توجه به وعده هایی که از سوی وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داده شده انتظار می رود افزایش حقوق مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال شده و معوقات فروردین ماه آنها نیز واریز شود.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید