11:57 , 1402/2/16
کد خبر: 000024300
بازدید: 1308

معلم قائمشهری دوباره حاشیه ساز شد

معلمی که "گنگستر شهر آمل" را در کلاس پخش کرد اخراج می شود؟+عکس

در حالیکه چندین ماه از ماجرای پخش یک موسیقی در کلاس درس و حاشیه های متعدد آن می گذرد به نظر می رسد بار دیگر بحث اخراج معلم قائمشهری جدی شده است.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، گویا آموزگاری که چندی پیش در کلاس درس آهنگ "گنگستر شهر آمل" را پخش کرده بود آخرین روزهای فعالیت خود را سپری می کند.

صدف صفرزاده که طی ماه های گذشته به واسطه حاشیه های ایجاد شده در این خصوص بسیار معروف شد در یک دبستان غیرانتفاعی در شهر قائمشهر تدریس می کند و در این مدت شیوه خلاقانه وی در تدریس ریاضیات در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

به دنبال انتشار کلیپ جنجالی صحبت هایی مبنی بر اخراج این معلم منتشر شد و حتی برخی شرکت ها مانند نساجی مازندران نیز اعلام کردند که حاضر به استخدام وی هستند. با این حال پس از مدتی بحث اخراج وی منتفی شده و اعلام شد او به مدرسه خود بازگشته است.

حال در آستانه پایان سال تحصیلی انتشار پستی از سوی این معلم قائمشهری منجر به گمانه زنی هایی مبنی بر اخراج او شده است.

بیشتر بخوانید:

گدا بازی است / به شاسی بلند نمایندگان گیر ندهید

خوش و بش رئیسی با زنان کم حجاب سوری و واکنش کیهان

وی در پیج اینستاگرامی خود چنین عنوان کرده که این روزها آخرین روزهای حضور او در مدرسه است و در این زمینه او تصمیم گیرنده نیست.

وی همچنین در پاسخ به نظراتی که پای این پست ثبت شده اینگونه عنوان کرده که علت بازگشت او به مدرسه وابستگی شاگردانش به او بوده است.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید