04:58 , 1401/4/13
کد خبر: 000014219
بازدید: 1768
معرفی کتاب هیجان انگیز «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش

این کتاب از آن دسته کتاب هایی است که اگر چند صفحه اول آن را بخوانید تا به خودتان بجنبید غرق داستان شده و نمی توانید برای لحظه ای از آن دل بکنید. سالتو یک داستان و مبهم و راز آلود با چاشنی فضای ورزشی انتظار خوانندگان خود را می کشد.

خلاصه رمان سالتو چیست؟ دانلود رایگان رمان سالتو از کدام سایت امکان پذیر است؟ خواندن رمان سالتو، رمان سالتو و یاغی یک داستان است؟ پایان رمان سالتو غم انگیز است؟ دانلود رایگان کتاب صوتی سالتو از کدام سایت امکان پذیر است؟  آیدی اینستاگرام مهدی افروزمنش چیست؟ 

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، سالتو یک کتاب جالب با سوژه ای جدید از یک نویسنده با تجربه در دنیای روزنامه نگاری است. در این داستان از خانه های دوبلکس و ماشین های لاکچری و زندگی بی دغدغه خبری نیست.  داستان «سالتو» از دل جامعه بیرون آمده و به افراد متفاوت و تشویش خاطر جامعه اشاره دارد.

معرفی کتاب هیجان انگیز «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش

این کتاب از آن دسته کتاب هایی است که اگر چند صفحه اول آن را بخوانید تا به خودتان بجنبید غرق داستان شده و نمی توانید برای لحظه ای از آن دل بکنید. سالتو یک داستان و مبهم و راز آلود با چاشنی فضای ورزشی انتظار خوانندگان خود را می کشد. نویسنده این کتاب با قلم خود حقیقت زندگی را همانطور که هست نشان داده و خبری از زیبایی های دروغین زندگی نیست.

در این داستان شخصیت های زیادی نقش آفرینی می کنند اما هیچ کدام بی ربط به بدنه اصلی داستان نیستند و ارتباط توانمندی بین آنها و اتفاقات متفاوت داستان وجود دارد. این افراد همان شاخ و برگ های نازک درختی هستند که به داستان «سالتو» پر و بال داده اند. شخصیت ها به گونه ای در مکان ها و فضاهای متفاوت توصیف شده اند که به راحتی پیش چشم خواننده زنده می شوند.

در تمامی جوامع مردم طبقه فرودست جامعه از گزند طبقه ثروتمند در امان نیستند. شاید روزگار کمی با آنها یاری کند و پوشش مدرنی به تن داشته باشند و میان اتفاقات روزمره نادیده گرفته شوند. اما اگر این زخم های کهنه سر باز کند این درد خود را به شکل نفرت نشان می دهد که می تواند زندگی بسیاری از مردم را نابود و به تباهی بکشاند.

بیشتر بخوانید: پایان داستان یاغی واقعا لو رفته است؟

نویسنده کتاب «سالتو»، مهدی افروزمنش روزنامه نگار

مهدی افروزمنش یک روزنامه نگار است که از دل ریز و درشت زندگی مردم و مشکلات آنها با خبر است. به گفته افروزمنش هدف او از نوشتن رمان تنها پرکردن قفسه کتاب فروشی ها نیست. او قصد دار با کتاب هایش به سوژه هایی اشاره کند که کمتر نویسنده ای از آنها حرف می زند. نوشتن داستان هایی از دل جامعه امروزی از جمله اهداف افروزمنش بوده که تا به امروز نیز در این هدف موفق بوده است. 

نویسنده در این داستان خواننده را وادار می کند تا از نقطه امن خود بیرون آمده و به اتفاقات جامعه خود که کم و بیش در رمان سالتو به آن اشاره شده است آشنا کند.

آیدی اینستاگرام مهدی افروزمنش: www.instagram.com/mehdi.afroozmanesh

خلاصه رمان سالتو

این داستان درباره زندگی پسر شانزده ساله ای به اسم سیاوش است که استعداد زیادی در کشتی گرفتن دارد. او در بالا و پایین زندگی خود با دو مرد کشتی گیر آشنا می شود. زمانی که این دو مرد به استعداد و علاقه سیاوش در کشتی گیری پی میبرند، تمام تلاش خود را برای پیشرفت سیاوش در این زمینه به کار می گیرند. در این میان در آشنایی اولیه خود سیاوش خود را اهل جزیره معرفی میکند. اما منظور سیاوش از جزیره، زمین خشکی که از میان آب بیرون آمده نیست بلکه جزیره مکانی دور افتاده در خارج از شهر است که وحشتناک ترین و سیاه ترین خلاف ها در آنجا رخ میدهد.

داستان جایی اوج میگیرد که آن دو مرد که در ظاهر قصد کمک کردن به سیاوش را دارند اما پشت این کمک ها و حمایت های دوستانه نقشه های شومی نهفته است که زندگی سیاوش را دستخوش تغییرات وحشتناکی میکند. حال باید دید که سیاوش می تواند از چنگال آن دو مرد متظاهر فرار کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید: مراسم رونمایی از کتاب «قلبم می‌نویسد» اثر مهدی کریمی تفرشی

قصه پرفروش و واقعی یک نویسنده از اعتیادش

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید