16:25 , 1401/11/11
کد خبر: 000019575
بازدید: 1380
معرفی و بررسی دقیق بهترین انیمیشن های دنیا در طول تاریخ

در این مطلب به معرفی و بررسی دقیق بهترین انیمیشن های دنیا با ساخت زیبا در طول تاریخ پرداخته ایم.

یکی از روش های رایج جهت گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده تماشای انیمیشن می باشد، امروزه تمامی انیمیشن های تولید شده از نظر محتوای درونی بسیار قوی تر هستند و بیشتر جنبه آموزشی دارند و به همین علت عده زیادی از والدین در کنار فرزندان خود در روزهای تعطیل همیشه انیمیشن تماشا می کنند. اما در این بین برخی از نمونه ها ساخت بسیار زیبا و همچنین داستان خوبی دارند و هر گروه سنی را می توانند سرگرم کنند، تعداد این نوع از انیمیشن ها که در طول تاریخ تولید شده اند، بسیار زیاد است و حتی برخی از آن ها جوایز گوناگونی را در جشنواره های مختلف کسب کرده و همچنین شهرت جهانی دارند. حتما شما هم جزء افرادی هستید، که دوست دارید، قبل از تماشای انیمیشن اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید و محتوای درونی آن را بفهمید، در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم، تا انتهای مطلب همراه ما باشید، تا بهترین انیمیشن های دنیا با ساخت زیبا و داستان خوب را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: دانلود فیلم پسر دلفینی/ معرفی+ داستان هیجان انگیز

بهترین انیمیشن ها با محتوای درونی قوی در طول تاریخ

تقریبا حدود ۹۰ سال است، که انیمیشن یا به اصطلاح کارتون وارد زندگی انسان ها شده است و قطعا نمونه هایی که در سال های اولیه تولید شده اند، از نظر تصویر با نمونه های جدید که تمامی تصاویر سه بعدی و چهار بعدی هستند، تفاوت بسیار زیادی دارند. طبق آخرین داده های آماری و پژوهش های انجام شده دانشمندان به این نتیجه رسیده اند، که تماشای انیمیشن مناسب با رده سنی کودک در سنین پایین می تواند باعث رشد مغز و استعدادهای او می شود و همچنین تاثیر کاملا مستقیمی روی ضمیر ناخودآگاه کودک دارد و حتی در سنین پایین تر باعث می شود، کودک راحت تر حرف زدن را یاد بگیرید. انیمیشن های امروزی بیشتر جنبه آموزشی دارند، اگر چه در طول تاریخ نمونه های جذاب و باکیفیتی تولید شده اند، که حتی با گذشت سال های طولانی همچنان محبوب و مشهور هستند و همچنین جزء پردانلودهای روز می باشند، داستان در یک انیمیشن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث تفاوت او با دیگر نمونه ها می شود و اغلب انیمیشن های امروزی بیشتر جنبه پند آموزی دارند، تا کودک بیشتر فکر کند و بتواند فعالیت های روزمره خود را دقیق تر انجام دهد‌. از سری انیمیشن های محبوب که در منابع دانلودی امتیازهای بالایی کسب کرده اند و حتی هم اکنون جزء پردانلودهای روز هستند، می توان به موارد ذیل اشاره کرد، که در نوع خود بی نظیر و بی نهایت جذاب هستند:

انیمیشن محبوب من نفرت انگیز

حتما شما هم مینیون ها را در فضای مجازی و یا تلویزیون بارها مشاهده کرده اید، این کارتون به قدری محبوب است، که حتما شما آن را چند بار مشاهده خواهید کرد، در این انیمیشن فردی به نام گرو وجود دارد، که از بچگی به تنهایی مشغول اختراع به همراه مینیون های خود بوده است و همیشه آن ها در این راه به او کمک کرده اند، این انیمیشن چند قسمتی می باشد و در هر قسمت اتفاقات جالبی برای شخصیت اصلی و مینیون ها اتفاق می افتد و حتی در ادامه این کارتون او شیوه زندگی خود را تغییر می دهد، این انیمیشن در سال های اخیر غوغای زیادی به پا کرده است و تمامی بینندگان رضایت بالای ۹۸ درصدی خود را بیان کرده اند و نور پردازی در کل انیمیشن به شیوه نوین صورت گرفته است، تا بیشتر بتواند کودکان را به سمت خود جذب کند و حتی این محصول به قدری محتوای متفاوتی دارد، که عده زیادی از بینندگان بزرگسال از طرفداران اصلی آن هستند و همچنین در کل جریان این انیمیشن از رنگ های مختلف استفاده شده است، تا روی کودکان بیشتر تاثیر بگذارد و به نسبت دیگر نمونه های تولید از نظر محتوا و کیفیت ساخت امتیاز بسیار خوبی از منتقدان و کارشناسان دریافت کرده است و همچنین برای رده های سنی پایین نیز مناسب می باشد، چون حاوی هیچ گونه صحنه نامناسبی برای کودکان نیست و حتی در حال حاضر به زبان فارسی نسخه ترجمه شده آن موجود می باشد و شما به راحتی می توانید آن را تماشا کنید. میزان محبوبیت مینیون ها به قدری زیاد است، که هم اکنون در صنعت تولید لوازم التحریر، عروسک و حتی ظروف تزئینی از طرح مینیون ها استفاده می کنند و کودکان بی نهایت عاشق این کارتون متفاوت و جذاب هستند.

آن سوی پرچین

این انیمیشن توسط یکی از کمپانی های بزرگ دنیا تولید شده است و همچنین برای ساخت آن هزینه زیادی پرداخت شده و توسط یکی از نویسندگان بزرگ دنیا در حوزه انیمشین داستان آن نوشته شده است و در آن شخصیت های اصلی حیوانات مختلفی هستند، که از ابتدا در قسمت دیگر پرچین زندگی می کردند و حالا از روی کنجکاوی دوست دارند، زندگی آن سوی پرچین را تجربه کنند و با دیگر مسائل زندگی جدید آشنا شوند و در این راستا اتفاقات مختلفی برای این حیوانات که هر یک شخصیت متفاوتی دارند، رخ می دهد و در نهایت سعی می کنند، در دو طرف پرچین زندگی کنند. برای تماشای این انیمیشن مدت زمان کوتاهی را اختصاص دهید، کافی است، چون به صورت یک قسمتی است و همچنین در تولید آن از هرگونه محتوای نامناسب برای کودکان زیر ۷ سال که تاثیر مخربی روی آن ها دارد، جلوگیری شده است و در سراسر انیمیشن شما هیجان و لذت خاصی را احساس می کنید و دوست دارید، تا انتها این انیمیشن را دنبال کنید و بیشتر با شخصیت های اصلی آن همراه شوید. این محصول نیز مانند سایر نمونه های محبوب به زبان مختلف دنیا از جمله فارسی ترجمه شده است و شما به راحتی می توانید آن را مشاهده کرده و اوقات فراغت خود را به نحوه احسن پر کنید. این محصول در همان زمان در برخی از جشنواره های مختلف شرکت کرد و همچنین نامزد دریافت برخی از جوایز معتبر دنیا نیز شد.

جاسوسان نامحسوس

تماشای این انیمیشن قطعا شما را به وجد و هیجان خواهد آورد و ژانر آن سراسر کمدی است و شما در حین تماشای آن از ابتدا تا انتها فقط قهقهه خواهید زد. این فیلم همان طور که از نامش پیدا است، در مورد یک گروه جاسوسی است، که به فعالیت های مختلفی مشغول هستند و در سراسر فیلم حس هیجان شما ارضا می شود و همچنین برای بزرگسالان نیز بسیار مناسب می باشد و شما دوست دارید، هر چه سریع تر انیمیشن به پایان برسد و داستان را بفهمید، در این فیلم شما تصاویر را باکیفیت بالا مشاهده می کنید و تمامی شخصیت ها از نظر ظاهری تفاوت زیادی با دیگر کارتون ها دارند و به همین علت محتوای درونی و همچنین تصاویر آن بیشتر برای مخاطب سرگرم کننده می باشد. داستان خوب این انیمشین حتی مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت و به همین علت بیشتر بینندگان بزرگ سال آن را مشاهده می کنند.

رابین هود

از سری انیمیشن های قدیمی که هنوز تعداد زیادی از افراد آن را دانلود می کنند، رابین هود می باشد، داستان این انیمیشن در مورد فردی است، که از ثروتمندان که به مردم ظلم می کنند، پول و وسایل ارزشمند آن ها را می دزد و شب آن ها را به فقیران می دهد، شاید از ساخت این محصول بیش از چند دهه گذشته باشد، ولی محتوای قوی آن باعث شده است، که هنوز نام و یاد آن زنده باشد‌. این فیلم به کودکان آموزش می دهد، که از هرگونه ظلم باید دوری کرد و فقط همیشه باید تحت هر شرایطی با مردم مهربان بود. همچنین از نظر تولید این محصول در نوع خود بی نظیر است و با توجه به امکاناتی که در آن سال ها وجود داشته، به بهترین شکل ممکن طراحی و تولید شده است و همچنین این انیمیشن یک قسمتی است و فقط کمتر از دو ساعت وقت باید برای تماشای آن باید اختصاص دهید، همچنین در سرار این کارتون شخصیت های جذابی وجود دارند، که خنده را روی لب های شما می آورند و به همین علت حتی در حال حاضر با گذشت چندین سال متوالی همچنان محبوب است و هر کسی که نام این انیمیشن را می شوند، خاطرات شیرین گذشته برای او یادآور می شود.

ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۱ و ۲

این انیمیشن در دو قسمت تولید شده است، چون قسمت اول پس از تولید با رضایت بالای بینندگان مواجه شد و شرکت های سازنده آن تصمیم گرفتند، که قسمت دوم آن را نیز تولید کنند. در این انیمیشن یک پسر دانشمند وجود دارد، که به همراه پدر خود زندگی می کند و همیشه اختراعات عجیبی را به وجود می آورد و گاهی اوقات با شکست های متوالی مواجه می شود و در ادامه یکی از اختراع های او بالاخره با موفقیت مواجه می شود و او می تواند بارش برف و باران به غذاهای خوشمزه و گوناگون در سراسر دنیا تبدیل کند و همچنین بعد از این ماجرا او در کوتاه ترین زمان ممکن مشهور می شود و سپس اتفاقات دیگری در ادامه انیمیشن برای او به وجود می آید. همچنین این محصول از زمان ساخت تاکنون هیچ گونه نقد منفی از جانب کارشناسان در این حوزه دریافت نکرده است و هم اکنون به راحتی قابل مشاهده می باشد و فقط کافی است، از یکی از منابع معتبر آن را دانلود کنید. داستان این فیلم باعث می شود، شما بیشتر آن را دنبال کنید، تا پایان آن را بفهمید.

میچل ها در برابر ماشین ها

این انیمیشن از نمونه های تولید شده جدید است، که یک خانواده کوچک در آن در سال های آینده درگیر زندگی صنعتی می شوند و تمامی کارهای روزمره را ربات ها انجام می دهند و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی ربات ها جای انسان ها را می گیرند و در اواسط این انیمیشن ربات ها به انسان ها حمله کرده و زمین را از آن ها می گیرند و محل زندگی خود می کنند و در این بین تنها خانواده ای که روی زمین باقی می ماند، میچل ها هستند، که در ادامه با مشکلات مختلفی مواجه می شوند و به همین علت تماشای آن را شدیدا به شما توصیه می کنیم‌‌. این محصول از تمامی منتقدان امتیازهای بسیار بالایی را از نظر یک داستان متفاوت کسب کرده است و همچنین در جریان این انیمیشن همه چیز به صورت آشکار می باشد و هیچ چیز نامحسوس نیست، تا شما دچار سردرگمی شوید و همچنین کیفیت تصاویر به صورت 4k است و می توانید با وسیله های هوشمندی که دارید، با نهایت کیفیت این انیمیشن را تماشا کنید و همچنین از جایی که محصول در سراسر دنیا محبوب می باشد، بلافاصله پس از انتشار به زبان های مختلف دنیا ترجمه شده و حتی اکثر نسخه ها دارای زیرنویس نیز هستند، تا بیشتر متوجه کلمات و جملات در داخل انیمیشن شوید.

انیمیشن جدید و خاص لوکا

از سری نمونه های جدید که در دو سال اخیر منتشر شده اند، انیمیشن لوکا با محتوای مثبت برای کودکان است و قطعا تصاویر متحرک در این کارتون کیفیت بسیار بالاتری دارند، چون به تازگی تولید شده است، این محصول از نظر این که محتوای کاملا جدید و مخصوص به خود را دارد، از جانب تمامی منتقدان مورد تشویق قرار گرفته است و همیشه در رده پردانلودهای ابزار جستجوگر گوگل قرار دارد و هیچ گونه نقد منفی که قابل ذکر باشد، در مورد آن نشده است و همچنین از نظر داشتن یک محتوای متفاوت جوایز مختلفی را کسب کرده، که باعث افتخار تولید کنندگان این انیمیشن می باشد. اگر قصد تماشای محصولی متفاوت و با محتوای درونی قوی دارید، ما به شما انیمیشن لوکا را پیشنهاد می کنیم. همچنین هنگام دانلود سعی کنید، نمونه اصلی و باکیفیت را دانلود کنید، تا بیشتر از تماشای محصول لذت ببرید.

یخ زده Frozen

این محصول شاهکار دنیای انیمیشن می باشد و حتی در زندگی صنعتی امروزی نمونه های مختلفی تولید شده که حاوی تصاویر شخصیت اصلی این محصول یعنی السا هستند، را مشاهده می کنید. این انیمیشن بیشتر برای دختر خانوم ها جذاب است و در داستان آن شما با السا و النا که هر دو خواهر هستند، آشنا می شوید و همچنین در ادامه انیمیشن بیشتر متوجه اتفاقات می شوید. این محصول رکوردهای گوناگونی را از لحاظ دانلود و محبوبیت در سراسر دنیا شکسته است و با وجود این که ابتدا قبل از انتشار منتقدین بر این باور بودند، که با توجه به هزینه هایی که برای این انیمیشن پرداخت شده است، نتایج لازم دریافت نخواهد شد، در صورتی که کارتون یخ زده پس از انتشار با استقبال بی نظیر بینندگان مواجه شد و حتی در سال های اخیر بیش از میلیون ها نفر از طریق منابع مختلف آن را دانلود کرده است و در حال حاضر به خاطر این محبوبیت نمونه های جدید و نسخه های به روز شده این انیمیشن در اختیار بینندگان قرار گرفته است و نسخه اولیه محصول در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و از آن زمان محبوبیت زیادی را به دست آورد.

انیمیشن محبوب چگونه اژده های خود را آموزش دهیم

این محصول سبک متفاوتی از انیمیشن را برای بینندگان به نمایش گذاشته است و همچنین در مورد قوم وایکینگ ها می باشد، که روحیه جنگجو و شجاعت طلبی دارند و در این بین پسر یکی از بزرگان قبیله با آن ها تفاوت زیادی دارد و حتی مانند آن ها قوی و جنگجو نیست و بیشتر به دنبال پیدا کردن یک اژدهای دیرینه و افسانه ای است، که همه فکر می کنند، نسل آن منقرض شده است، در صورتی که شخصیت اصلی داستان آن را پیدا می کند و اتفاقات مختلفی رقم می خورد و همچنین ژانر این محصول به صورت جستجوگرانه است و حتی بیشتر تصاویر حالت نیمه روشن دارند، تا احساس واقعیت را به شما بیشتر القا کنند. از آن جایی که داستان این انمیشین متفاوت بود و پس از تولید بسیار محبوب و مشهور شد. سازنده های آن در سال های اخیر انیمشین سریالی آن را تولید کردند، که در حال حاضر در اختیار عموم مردم قرار دارد و شما به راحتی می توانید آن را دانلود کنید و از تماشای صحنه های جذاب و زیبای آن لذت ببرید.

روزهای داگ

این انیمیشن به قدری در کشورهای اروپایی محبوب است، که همه روزه بیش از هزاران نفر آن را دانلود می کنند. همان طور می دانید، در زندگی امروزی خصوصا در کشورهای اروپایی اهمیت بسیار زیادی به حیوانات داده می شود و همیشه از آن ها به بهترین شکل در منزل نگهداری می شود و محتوای این محصول در مورد سگی است، که از زبان خود روزمره های خود را بیان می کند و در انیمیشن این موضوع به نمایش گذاشته شده است و از مسائل و مشکلات مختلفی که حیوانات خانگی با آن ها رو به رو هستند، سخن گفته می شود و همچنین در سراسر این انیمیشن تمامی تصاویر با دقت خاصی در کنار یک یکدیگر چیده شده اند و به همین علت این محصول نیز در نوع خود شاهکار است و حتی محتوای آن به طور کامل با دیگر نمونه های موجود که تاکنون تولید شده اند، متفاوت می باشد.

پرندگان خشمگین Angry Birds

در این محصول که رکوردهای دانلود شکسته شده است و حتی پس از انتشار و دریافت این حجم از محبوبیت از جانب بینندگان گیم های مختلفی نیز بر اساس داستان انیمیشن آن ساخته شد، در وسیله های هوشمند مختلفی قابل اجرا می باشد. داستان این انیمیشن در مورد پرندگان مختلفی است، که هر یک دارای ویژگی های متفاوتی هستند و در یک جزیره زندگی می کنند و دشمن اصلی آن ها خوک ها هستند، که در ابتدا خود را دوست این پرندگان نشان می دهند، اما در صورتی که هدف اصلی این خوک های سبز رنگ به سرقت بردن تخم آن ها است و در ادامه موفق می شوند و پرندگان برای نجات تخم های خود وارد قصر خوک های سبز می شوند و با مشکلات گوناگونی مواجه می شوند، در داستان این فیلم شما سراسر هیجان را تجربه می کنید و همچنین این محصول بیش از میلیون ها دلار سود آوری برای تولید کنندگان خود داشته است و در حال حاضر به خاطر محبوبیت فراوان نمونه های جدیدتری از این انیمیشن منتشر شده است، که به صورت سریالی و در قسمت های مختلف تولید شده اند، این شاهکار یکی از بهترین های قرن اخیر است و شاید میزان سود آوری آن برای کمپانی اصلی بیشتر از هر محصول دیگری باشد. 

انیمیشن پا کوچولو محبوب

این محصول در سال ۲۰۱۸ وارد دنیای انسان ها شد و همچنین کارگردان و نویسنده آن قصد معرفی محتوای جدید را به بینندگان داشتند و همچنین در جریان این انیمیشن به طور اتفاقی یک انسان با گروهی از دیوها و موجودات عجیب و غریب رو به رو می شود، که به او لقب پا کوچولو را می دهند و در ادامه اتفاقات دیگری رخ می دهد، این انیمیشن یک قسمتی است و به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید و نسخه های اصلی منتشر شده کیفیت تصویر فوق العاده ای دارند، که در هیچ یک از انیمشین هایی که در این سال تولید شده اند، قابل مشاهده نیست.

انیمشین قدیمی و جذاب تام و جری

هر یک از ما با این انیمیشن خاطرات بسیار خوب و جذابی داریم و حتی ساخت اولین قسمت از انیمیشن تام و جری به ۹۰ سال قبل برمیگردد و حتی در حال حاضر تولید این محصول متوقف نشده است و هر سری قسمت های جدیدی از آن منتشر می شود و بیشتر این انیمیشن در ژانر کمدی است و می تواند کودکان کم سن را نیز ساعات ها مشغول کند و حتی در این محصول علاوه بر شخصیت های اصلی تام و جری شخصیت های فرعی مختلفی نیز وجود دارند، لقب بهترین و محبوب ترین نمونه در طول تاریخ به این محصول داده شده است و علت این مسئله حفظ محبوبیت سریال حتی با گذشت چندین دهه می باشد و کمپانی تولید کننده آن همیشه اتفاقات جدیدی را در فیلم به تصویر می کشد، تا به هیچ عنوان بیننده از هر قسمت احساس یکنواختی نکند.

انیمیشن بی نهایت جذاب باگز بانی

این محصول نیز از سری تولیدات قدیمی است، که در سال های اخیر شخصیت اصلی آن از نظر ظاهری تفاوت کرده و حتی داستان های گوناگونی در هر قسمت رخ می دهد و بیشتر جنبه کمدی دارد و می تواند کودک شما را ساعات مشغول کند و همچنین تمامی نکات مهم در خصوص تولید در آن رعایت شده است، تا هیچ گونه محتوای غیر اخلاقی در آن وجود نداشته باشد‌. باگز بانی یک انیمیشن سریالی است و همیشه نمونه های جدیدی از آن هر سال منتشر می شود و علت این مسئله محبوبیت زیاد و همچنین توجه کمپانی به نیاز بینندگان خود می باشد، حتی کیفیت نمونه های تولید شده جدید کاملا متفاوت است و به همین علت بیشتر بینندگان این محصول را انتخاب می کنند و تماشای آن را ترجیح می دهند. این نوع از نمونه های تولید شده قدیمی که به روز رسانی شده اند، در نوع خود کم نظیر هستند، چون حفظ کیفیت محتوای درونی حتی با گذشت چندین سال کار بسیار آسانی نیست و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد.

هتل ترانسیلوانیا ۱ و ۲ و ۳

این انیمیشن برای بینندگان همیشه سراسر از خنده بوده است و داستان آن در مورد هیولاهایی است که در دنیای متفاوتی در یک هتل زندگی می کنند و همگی با یکدیگر زندگی خوبی دارند و اصلا شباهتی به هیولاهایی که در ذهن ما وجود دارد، نداشته و همگی با یکدیگر مهربان هستند. داستان انیمیشن در مورد زندگی صاحب هتل و دختر او است و به طور اتفاقی یکی از انسان ها که پسر می باشد، به دنیای هیولاها وارد می شود و هیولاها پس از چندین سال یک انسان را از نزدیک مشاهده می کنند و در ادامه این انسان عاشق دختر هیولایی قصه می شود و داستان های مختلفی را رقم می زنند، این انیمیشن ژانر متفاوتی دارد و به همین علت بیشتر مورد توجه قرار گرفته و هر کسی انتخاب آن را بیشتر ترجیح می دهد و همچنین تاکنون کمپانی اصلی که تولید کننده این محصول می باشد، درآمد بسیار زیادی را به دست آورده است. این انیمیشن محتوای مخصوص به خود را دارد، که در طول تاریخ شما شبیه به آن را در هیچ جا نمی توانید پیدا کنید و به همین علت بیشتر بین کودکان و حتی بزرگسالان محبوب می باشد و احتمالا قسمت جدید آن نیز در سال های آینده تولید و توزیع خواهد شد، چون مخاطبان بی صبرانه منتظر قسمت جدید این انیمیشن هستند.

انیمیشن رالف خراب کار

این انیمیشن داستان شخصیت های کارتونی که در بازی های مختلف وجود دارد، را به نمایش می گذارد، که زندگی متفاوتی دارند و همچنین در این بین رالف یکی از شخصیت های اصلی یکی از بازی های رایانه است، که هر کسی آن را انتخاب نمی کند و همچنین در دنیای بازی ها او به خراب کار بودن معروف می باشد و طرفدار خاصی ندارد و در این بین او با یکی دیگر از شخصیت های بازی رایانه ای آشنا می شود و در کنار یکدیگر اتفاقات گوناگونی را رقم می زنند، این انیمیشن از زمان تولید تاکنون همچنان محبوب است و اکثر افرادی که آن را مشاهده کرده اند، رضایت بالای خود را بیان کرده اند و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی تمامی قسمت های آن را مشاهده کنید و از تماشای آن در کنار پرکردن اوقات فراغت خود لذت برده و هیجان را همیشه در هر لحظه ای تجربه کنید.

انیمشین مرد عنکبوتی

تولید و ساخت این انیمشین نیز به سال های بسیار قبل برمیگردد و همچنین در آن یک پسر جوان در اثر یک اتفاق و اشتباه آزمایشگاهی و پژوهشی ویژگی های مختلفی را کسب می کند، که این ویژگی ها در اثر نیش زدن یک عنکبوت به وجود می آید و این فرد از ویژگی های خاص خود در جهت نجات دادن افراد استفاده می کنند، این انیمیشن نیازی به تعریف زیاد ندارد، چون محبوبیت و همچنین مشهور بودن آن برای تمامی افراد ثابت شده است و سالانه تولید کنندگان آن درآمد بیشتری کسب می کنند و در حال حاضر این محصول بینندگان مخصوص به خود را دارد و به هیچ وجه قدیمی و تکراری نشده است.

انیمیشن ماشین ها

این محصول نیز در قالب یک مجموعه ۳ قسمتی منتشر شده است و در آن نویسنده شما را به دنیای رویایی ماشین ها می برد و در این بین شما با روش زندگی آن ها و همچنین تعاملات مختلف آشنا می کند و همچنین ماشین ها با یکدیگر مسابقات مختلفی را برگزار می کنند، این محصول نیز هر بار پس از اکران توجه تعداد بیشتری از بینندگان را به خود جلب کرده و همچنین کارگردان آن آقای برایان فی مشهور می باشد و حتی توسط کمپانی قدیمی و مشهور پیکسار تولید شده است و همیشه در نوع خود بی نظیر بوده و همچنین اولین قسمت از آن در سال ۲۰۱۱ منشتر شده است و از زمان انتشار جایگاهی بسیار قابل توجهی را در بین بینندگان دریافت کرده و حتی با گذشت ۱۲ سال جایگاه آن هنوز محفوظ می باشد. بودجه در نظر گرفته شده برای تولید این محصول ۱۷۹ میلیون دلار بود، که پس از انتشار ۳۸۹ میلیون دلار توانست کسب کند، که مبلغ قابل توجهی می باشد، این محصول در هر سالی محبوبیت خاصی داشته و همچنین کل داستان فیلم در مورد مک کویین ماشین مسابقات رالی می باشد، که می خواهد هر کسی را شکست دهد، که در این بین با مشکلات دیگری مواجه می شود و در نهایت برنده می شود.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید