11:59 , 1401/9/7
کد خبر: 000016823
بازدید: 2003
معرفی فیلم ترسناک بدو عزیزم بدو+ خلاصه داستان و بازیگران

یک مادر مجرد در یک شام معمولی را با مشتری خوشتیپ خود می گذراند. اما اینجاست که باید با لحنی ترسناک گفت بدو عزیزم بدو!

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، فیلم سینمایی بدو عزیزم بدو، یک فیلم آمریکایی و با ژانر ترسناک است. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره فیلم ساندندس در سال 2020 به اکران در آمد. تهیه کننده این فیلم جیسون بلام است که تحت عنوان لیبل بلوم‌هاوس پروداکشنز است.

فیلم بدو عزیزم بدو

این فیلم ترسناک به نویسندگی و کارگردانی شانا فست و بر اساس تجربیات واقعی او از قربانی شدن در یک قرار ملاقات آسیب زا و تجاوز جنسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم ترسناک نفرین لیورونا 2019

بیشر بخوانید: همه چیز درباره فیلم ترسناک راهبه (2018)

بازیگران فیلم بدو عزیزم بدو

پیلو اسبک، بازیگر سریال Game of Thrones، نقش هیولای دیوانه داستان فیلم بدو عزیزم بدو را بازی می کند. این فیلم همچنین دارای بازیگرانی است که شامل کلارک گرگ، دایو اوکنی، بتسی برانت و شهره آغداشلو می‌شود.

 

داستان فیلم بدو عزیزم بدو

پس از یک قرار ملاقات به ظاهر بی گناه، چری با یک شب وحشت روبرو می شود. مردی که با او قرار ملاقات دارد او را شکار می کند و سعی می کند او را بکشد. حالا او باید برای جانش در شهر بدود و از چنگ شکارچی اش فرار کند.

خلاصه فیلم بدو عزیزم بدو

یک مادر مجرد به نام چری یک قرار ملاقات شام با یکی از مشتریانش دارد. در حالی که چری در ابتدا وقتی رئیسش اصرار می کند که با یکی از مهم ترین مشتریانش ملاقات کند، نگران می شود. اما وقتی با اتان که مردی کاریزماتیک است ملاقات می کند، احساس آرامش و هیجان می کند. برخلاف انتظار، تاجر بانفوذ، چری را از پا در می آورد. اما در پایان شب، وقتی آن دو تنها هستند، حقیقت طبیعت وحشی اتان آشکار می شود. چری کتک خورده و وحشت زده برای نجات جان خود فرار می کند و یک بازی بی امان موش و گربه با مهاجمی تشنه به خون آغاز می شود که مصمم است او را به طور کامل نابود کند. چری خود را هدف توطئه ای عجیب و شوم تر از آنچه تصور می کرد، می یابد.

الا بالینسکا، بازیگر نقش چری را در فیلم بدو عزیزم بدو به نمایش می گذارد. ستاره رزیدنت اویل در این فیلم به کارگردانی شانا فست نقش آفرینی می کند. مادر مجردی به نام چری که سخت کار می کند و اولین قدم او در بازی دوستیابی آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت. چیزی که به عنوان یک شب امیدوارکننده آغاز می شود، زمانی که معشوق پر زرق و برق او اتان تبدیل به یک شکارچی شوم می شود که چری را مانند یک حیوان شکار می کند که زندگی اش در خطر است، به سرعت مرگبار می شود.

بیشتر بخوانید:همه چیز درباره سریال ترسناک چاکی+ تیزر

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم «ایت» It 2017+ داستان+ بازیگران+ تیزر

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید