06:03 , 1401/6/24
کد خبر: 000015309
بازدید: 2321
معرفی سریال خاندان اژدها/ نکات جالبی که نمی‌دانستید

این سریال 172 سال قبل از تولد دنریس تارگرین اتفاق می‌افتد، این سریال تاریخچه خانواده سلطنتی را در یک زمان پرتلاطم و نبرد مرگبار معروف به رقص اژدها را روایت می‌کند.

هر آنچه باید در مورد "سریال خاندان اژدها" بدانید

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، شمارش معکوس برای قسمت جدید سریال خاندان اژدها آغاز شده است. این سریال ۱۷۲ سال قبل از تولد دنریس تارگرین اتفاق می‌افتد.

در آخرین قسمت‌های سریال بازی تاج و تخت، دنریس تارگرین، ملکه دیوانه، بخش زیادی از پایتخت، یعنی King's Landing را سوزاند. اما وقتی همه چیز هنوز دست نخورده بود و خاندان تارگرین سلطنت می کرد چگونه بود؟ نویسنده جورج آر.آر. گفته است این سوالی است که سریال خاندان اژدها، سری جدید در دنیای حماسی-فانتزی تجدید نظر طلب مارتین، به آن پاسخ خواهد داد.

معرفی سریال خاندان اژدها/ نکات جالبی که نمی‌دانستید

سریال خاندان اژدها قبل از بازی تاج و تخت

سریال خاندان اژدها با وجود اینکه جانشین بازی تاج و تخت است، در واقع پیش از آن ساخته شده است. این سریال ۱۷۲ سال قبل از تولد دنریس تارگرین اتفاق می‌افتد، این سریال تاریخچه خانواده سلطنتی را در یک زمان پرتلاطم و نبرد مرگبار معروف به رقص اژدها را روایت می‌کند.

سریال خاندان اژدها یک سریال درام فانتزی آمریکایی است که توسط جرج آر آر مارتین و رایان کوندال برای ساخته شده است. این سریال بر اساس کتاب آتش و خون ساخته شده است. مراحل فیلمنامه نویسی سریال که به روند منتهی به جنگ داخلی به نام Dance of Dragons و این جنگ داخلی می پردازد، از سال 2020 آغاز شد. انتخاب بازیگران در همان سال آغاز شد. فیلمبرداری فصل اول 10 قسمتی در آوریل 2021 آغاز شد.

معرفی سریال خاندان اژدها/ نکات جالبی که نمی‌دانستید

برخی از بازیگران سریال خاندان اژدها

میلی الکاک

مت اسمیت

اما دارسی

اولیویا کوک

پدی کنسیدین

امیلی کری

ریس ایفانس

حوا بهترین

سونویا میزونو

فابین فرانکل

معرفی سریال خاندان اژدها/ نکات جالبی که نمی‌دانستید

مکان های فیلمبرداری سریال خاندان اژدها 

سریال خاندان اژدها در لوکیشن های زیادی فیلمبرداری شد. لیست مکان هایی که سریال خاندان اژدها در آن فیلمبرداری شده است:

کورنوال– انگلستان

دربیشیر– انگلستان

سوری– انگلستان

کاسرس- اسپانیا

تروخیلو- اسپانیا

گرانادا- اسپانیا

مونسانتو- پرتقال

دوبرونیک- کرواسی

پرچین های تاریک- ایرلند

Svinafellsjökull- ایسلند

معرفی سریال خاندان اژدها/ نکات جالبی که نمی‌دانستید

آیا سریال خاندان اژدها بر اساس رقص اژدها ساخته شده است؟

سریال پیش درآمد «بازی تاج و تخت»، داستان اتفاقاتی را که برای سلسله تارگرین ها قبل، در طول و بعد از جنگ داخلی به نام «رقص اژدها» می افتد، روایت می کند. با این حال، سریال خاندان اژدها فقط یک بازه چند دهه را پوشش می دهد.

معرفی سریال خاندان اژدها/ نکات جالبی که نمی‌دانستید

سریال خاندان اژدها چند سال قبل را روایت نشان میدهد؟

فصل اول سریال خاندان اژدها اصلی عمدتاً در پایان سلطنت رابرت باراتیون اتفاق می‌افتد، بنابراین این بدان معناست که پیش درآمد تقریباً 200 سال قبل از آن اتفاق می‌افتد.

آیا فصل دوم سریال خاندان اژدها لغو شد؟

سریال خاندان اژدها، سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت، به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شد.

آیا دیمون تارگرین با رینیرا ازدواج می کند؟

علیرغم موفقیت نسبی این اتحادیه، رینیرا در نهایت به زندگی با شوهر دوم خود، عمویش شاهزاده دیمون تارگرین ادامه داد. این زوج با هم صاحب سه فرزند شدند.

معرفی سریال خاندان اژدها/ نکات جالبی که نمی‌دانستید

تارگرین ها چند سال عمر می کنند؟

اژدهای آنها می توانند صدها سال زندگی کنند. اژدها در تمام تاریخ شناخته شده مترادف با تارگرین ها و اجداد والریایی آنها بوده است. ولیریان می‌توانستند اژدهاهایی را تربیت کنند که هیچ کس دیگری انجام نداده بود، و بنابراین می‌توانستند برای صدها سال بر قاره‌های خود حکومت کنند.

چند اژدها در سریال خاندان اژدها وجود خواهد داشت؟

سریال خاندان اژدها 17 اژدها به نمایش خواهد گذاشت. این موضوع بسیار قابل پیگیری است، به خصوص برای طرفداران بازی تاج و تخت که عادت داشتند نام تنها سه نفر را که زیر نظر دنریس تارگرین متولد شده بودند به خاطر بسپارند.

معرفی سریال خاندان اژدها/ نکات جالبی که نمی‌دانستید

آیا اگون یک تارگرین است؟

اگون یکم تارگرین که با نام‌های اگون فاتح و اگون اژدها نیز شناخته می‌شود، اولین ارباب هفت پادشاهی و پادشاه بر تخت آهنین بود که در طول فتح شش پادشاهی از هفت پادشاهی را فتح کرد.

رینیرا چه کسی را دوست داشت؟

ویسریس با کشتن دو کلاغ با یک سنگ، به رینیرا دستور می‌دهد تا با پسر سر کورلیز، لینور ولاریون، ازدواج کند، و بدین ترتیب دو خانه قدرتمند در وستروس برای یک بار و برای همیشه متحد می‌شوند.

آیا دیمون و رینیرا صاحب فرزند شدند؟

در تاریخ ساختگی جورج آر.آر. مارتین از خانواده تارگرین، می بینیم که رینیرا در نهایت با عمویش دیمون صاحب فرزند می شود: دو پسر به نام های ویسریس دوم و ایگون سوم که هر دو در نهایت پادشاه می شوند.

معرفی سریال خاندان اژدها/ نکات جالبی که نمی‌دانستید

چرا در سریال خاندان اژدها همه تارگرین ها موهای سفید دارند؟

تارگرین ها به لطف نسل ها همخونی و روابط محارم، موهای سفید یکسانی دارند. تارگرین ها برای خالص نگه داشتن خط خونی و ژن های خود، عمدتا با اعضای خانواده خود ازدواج می کنند، بنابراین فرزندان بیشتری با علامت تجاری موی سفید تولید می کنند.

آیا دراگون آخرین اژدها است؟

زمانی اعتقاد بر این بود که اژدهاها در دنیای بازی تاج و تخت منقرض شده اند، اما این احتمال وجود دارد که دروگون، پسر وفادار دنریس تارگرین، آخرین پسر در نوع خود نباشد. دروگون مانند خواهر و برادرش، ریگال و ویسریون، از سه تخم اژدهای سنگ‌شده‌ای که به عنوان هدیه عروسی به دنریس داده شده بود، بیرون آمد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید