04:30 , 1401/6/27
کد خبر: 000015342
بازدید: 1686
معرفی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی+ نشانی سامانه

دانشگاخ آزاد اسلامی به منظور یکپارچه سازی امور اداری کلیه واحدهای آموزشی خود نسبت به راه اندازی سامانه آموزشیار اقدام کرد.

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی 

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، دانشگاه آزاد اسلامی به منظور یکدست شدن تمامی خدماتی که در سایت های دانشگاه آزاد ارائه می شود نسبت به راه اندازی سامانه آموزشیار اقدام کرد. در سامانه آموزشیار امکانات متعددی برای استفاده دانشجویان قرار دارد. دانشگاه آزاد اسلامی به لطف واحدهای آموزشی که در سراسر کشور دارد به یکی از دانشگاه‌های بزرگ خاورمیانه حساب می شود. طبیعتا این دانشگاه تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا بالاترین کیفیت آموزشی را به متقاضیان تحصیل خود نشان دهد. از طرفی شیوع کرونا و به حداقل رساندن رفت و آمد و افزایش فاصله گذاری‌های اجتماعی سبب شد تا دانشگاه آزاد اسلامی یک سیستم یکپارچه به نام سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی را برای انجام امور اداری دانشجویان راه‌اندازی کند.

آدرس سامانه آموزشیار چیست؟

آدرس سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir است.

خدماتی که سامانه آموزشیار ارائه می دهد چیست؟

عمده خدماتی که سامانه آموزشیار ارائه می دهد، خدمات اداری است، مانند انخاب واحد، پرداخت هزینه شهریه، مشاهده کارنامه و...

معرفی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی+ نشانی سامانه

چگونه از خدمات سامانه آموزشیار استفاده کنیم؟

به منظور صرفه جویی در زمان و احترام به پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع کرونا دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام امور اداری دانشجویان خود سامانه آموزشیار را به نشانی edu.iau.ac.ir راه‌اندازی کرد. بدین ترتیب کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به نشانی گفته شده از خدمات سامانه آموزشیار از جمله، پرداخت شهریه، دیدن کارنامه، انتخاب واحد و... استفاده کنند.

برای استفاده از خدمات سامانه آموزشیار کافی است وارد سامانه آموزشیار با نشانی داده شده، شوید.

نوع کاربری خود را انتخاب کنید

شماره دانشجوییو کد امنیتی را وارد کرده و قوانین را مطاله کنید

ورود به سامانه با شماره دانشجویی

چگونه در سامانه آموزشیار ثبت نام کنیم؟

آن دسته از متقاضیانی که موفق به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی می شوند با توجه به اطلاعیه اعلام شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی باید در مدت زمان مشخص شده به سامانه آموزشیار مراجعه و نسبت به ثبت نام در سایت آموزشیار اقدام کنند. گفتنی است ثبت نام در سامانه آموزشیار الزامی بوده چراکه تنها راه پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تنها از طریق این سامانه قابل انجام است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید