17:25 , 1401/11/11
کد خبر: 000019584
بازدید: 1553
معرفی 10 ساعت هوشمند برتر دنیای تکنولوژی که ارزش خرید دارند

هنگام انتخاب ساعت هوشمند به چه چیزی توجه کنیم؟ در این مطلب همه موارد مورد نیاز را مطالعه کنید.

مسئولیت بزرگی به ساعت های هوشمند سپرده شده است - آنها نه تنها باید یک ابزار هوشمند چند منظوره باشند، بلکه بتوانند به طور هماهنگ با هر تصویری ترکیب شوند.  یک ساعت هوشمند مدرن چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا به یک دستگاه واقعا مفید تبدیل شود؟

زمان و تاریخ . ساعت های هوشمند هنوز یک ساعت هستند، بنابراین آنها باید ابتدا زمان و تاریخ را نشان دهند.

همگام سازی با تلفن همراه. یک گزینه مفید برای زمانی که هیچ راهی برای نظارت مداوم بر گوشی هوشمند وجود ندارد. بیرون آمدن از کیف یا لباس در خیابان، حواس پرتی در طول جلسه، جستجو در اطراف خانه - همه این مشکلات برای خواندن یک پیام تبلیغاتی یا رد تماس کافی است که نیاز به ساعت های هوشمند دارید. ساعت های هوشمند به شما این امکان را می دهند که اطلاعات تماس های دریافتی را دریافت کرده و گوشی خود را در یک ثانیه مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید: آیفون 14 فیک بخریم یا نخریم؟+قیمت

تنظیم کننده . اطلاع رسانی در مورد یک رویداد برنامه ریزی شده، یاد اوری تاریخ ، جلسات کاری نیز در زمان های پر مشغله ی نیاز به ساعت هوشمند را به ما یاد آوری میکنند.

دکتر شخصی. سنسور اندازه گیری ضربان قلب و فشار هم برای دارندگان وابسته به مواد مخدر و هم برای کسانی که وضعیت سلامت آنها را کنترل می کنند مفید است.

مربی الکترونیکی. شمارشگر کیلو کالری ، گام شمار، محاسبه مدت زمان تمرین - این گزینه ها برای دوستداران یک سبک زندگی فعال و سالم مناسب خواهد بود. برخی از دستگاه های هوشمند می توانند در طول جلسات تناسب اندام، هماهنگی تمرینات کاردیو و قدرتی توصیه کنند. عملکرد شمارش گام های برداشته شده با کمک شتاب سنج بر فعالیت روزانه نظارت می کند.

ساعت زنگ دار هوشمند. خواب ما ثابت نیست. این شامل چرخه های فاز سریع و آهسته متناوب است. راحت ترین حالت بیدار شدن در مرحله خواب REM (سبک) است. یک ساعت هوشمند، با خواندن خوانش های بدن شما، مشخص می کند که در چه خوابی هستید و سیگنالی برای بیدار شدن می دهد.

پخش کننده موسیقی . همچنین اغلب دیده نمی شود، اما یک ویژگی مفید است. برخی از ساعت ها مجهز به حافظه داخلی بزرگی هستند و می توانند آهنگ های موسیقی را خودشان پخش کنند.

اپل واچ سری 7 بهترین ساعت هوشمند آیفون

اپل به طور مداوم روندها را در بازار ساعت های هوشمند تعیین می کند، بنابراین جای تعجب نیست که رتبه خود را با مدل پرچمدار اپل، یعنی اپل واچ نسل هفتم آغاز کنیم. در مقایسه با اپل واچ 6، این مدل تغییرات چشمگیری چندانی ندارد. دارندگان این محصول جدید محافظت بهتری در برابر آب و گرد و غبار، تراشه S7 بهبودیافته، رتینا 20 درصد بزرگ‌تر و روشن‌تر Always on Display (همیشه روی صفحه) و تعدادی از ویژگی‌های جدید موجود در watchOS 8 مانند ردیابی خودکار دریافت خواهند کرد.

طبق گفته اپل، روشنایی صفحه نمایش در حالت Always on Display  70 درصد بیشتر است که می تواند خوانایی بهتری در زیر نور خورشید داشته باشد. علیرغم همه پیشرفت‌ها و صفحه نمایش روشن‌تر، خودمختاری لطمه نخورده است - ساعت همچنان می‌تواند بدون شارژ تا 18 ساعت کار کند و با حالت استفاده اقتصادی تر، تا 24-28 ساعت کار کند.

عملکرد، مانند قبل، چشمگیر است:

  1. حذف نوار قلب؛
  2. اندازه گیری ضربان قلب؛
  3. اندازه گیری اشباع اکسیژن خون
  4. ماژول GPS داخلی و قطب نما؛
  5. تشخیص سقوط و عملکرد ارسال خودکار زنگ هشدار؛
  6. مانیتورینگ خودکار حالت های مختلف ورزشی؛
  7. پرداخت بدون تماس NFC (سیستم پرداخت Apple Pay)؛
  8. دستیار صوتی سیری و بسیاری از ویژگی های مفید دیگر.
  9. ویژگی های کلیدی اپل واچ سری 7
  10. سیستم عامل ساعت OS 7
  11. سازگاری iOS
  12. صفحه نمایش OLED Retina Touch
  13. مساحت صفحه نمایش 1143 میلی متر مربع یا 904 میلی متر مربع
  14. سی پی یو اپل اس 7
  15. حافظه داخلی 32 گیگابایت
  16. حفاظت از آب تا عمق 50 متری
  17. نگه داری باتری تا 18 ساعت
  18. قیمت از 399 دلار
  19. Pros
  20. طراحی جالب
  21. عملکرد چشمگیر
  22. صفحه نمایش همیشه فعال
  23. سنسور ECG
  24. Minuses
  25. قیمت بالا
  26. عمر باتری کوتاه
  27. فقط با iOS سازگار است.

Samsung Galaxy Watch 3 بهترین ساعت هوشمند برای اندروید است

گلکسی واچ 3 در پایان سال 2021 - ابتدای سال 2022 پرچمدار ساعت های سامسونگ است. با وجود این، آنها برخلاف Galaxy Watch 4 جدید (فقط اندروید) با دستگاه های Android و IOS کاملاً کار می کنند، بنابراین مورد پسند تعداد زیادی از کاربران قرار می گیرند و همچنان یکی از برترین ساعت های هوشمند به حساب می آیند.

گلکسی واچ 3 در دو اندازه 41 و 45 میلی‌متری (مشکی، نقره‌ای، تیتانیومی) موجود است. نسخه 41 میلی متری نقره ای یا برنزی عمدتاً برای خانم ها در نظر گرفته شده است. هر دو مدل دارای صفحه نمایش روشن و متضاد، پردازنده دو هسته ای، 8 گیگابایت حافظه داخلی و مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری (5ATM) هستند. بلوتوث، Wi-Fi، NFC با پشتیبانی از Samsung Pay، GPS و شیشه Corning DX برای حداکثر محافظت از صفحه نمایش در برابر خراش و ضربه وجود دارد. علاوه بر عملکردهای «هوشمند»، ساعت می‌تواند بسیاری از کارهای معمولی برای دستبندهای تناسب اندام را نیز انجام دهد: اندازه‌گیری ضربان قلب، ردیابی حالت‌های ورزشی، ارزیابی کیفیت خواب و موارد دیگر. همچنین در این تجهیزات یک سنسور SpO2 و VO2 max برای نظارت بر اشباع اکسیژن خون و سنسورهایی برای گرفتن ECG وجود دارد.

برخلاف اکثر ساعت‌های هوشمند که از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کنند، Galaxy Watch 3 عمر باتری بسیار خوبی دارد. بسته به مدت استفاده، هر 1 تا 3 روز یک بار باید ساعت را شارژ کنید. همچنین می‌توانید مدل قبلی یعنی نسل اول گلکسی واچ را برای خرید در سال 2022 در نظر بگیرید. از این مقایسه می‌توانید تفاوت این دو نسل را دریابید.

ویژگی های کلیدی Galaxy Watch 3:

  1. سیستم عامل Tizen OS
  2. سازگاری اندروید، iOS
  3. صفحه نمایش 1.2 یا 1.4 اینچی Super AMOLED
  4. سی پی یو اگزینوس 9110 دو هسته ای 1.15 گیگاهرتز
  5. حافظه داخلی 8 گیگابایت
  6. حفاظت از آب تا عمق 50 متری
  7. خودمختاری از 1 تا 3 روز
  8. قیمت 399 - 429 دلار (برای نسخه با LTE).
  9. طرفداران
  10. طراحی جالب
  11. مجموعه بزرگی از ویژگی ها
  12. حرکت آسان به لطف قاب چرخشی
  13. Minuses
  14. Bixby به انگلیسی
  15. چند گزینه رنگ

Samsung Galaxy Watch 4

Galaxy Watch 4 جانشین یا نسخه کمی بهبود یافته Galaxy Watch 3 نیست. این یک مرحله اساسی جدید در توسعه این خط است که عمدتاً با سیستم عامل Wear OS 3.0 مرتبط است. به لطف استفاده از سیستم عامل جدید، ساعت از خدمات Google (کارت، پرداخت Google Pay، یوتیوب و غیره) پشتیبانی می‌کند.

گلکسی واچ 4 در چندین طرح موجود است: یک نسخه استاندارد با قاب 40 یا 44 میلی متری و یک نسخه زیباتر از ساعت 4 کلاسیک که طراحی و قاب چرخشی گلکسی واچ 4 (42 و 46 میلی متر) را حفظ کرده است. . نسخه کلاسیک به صفحه نمایش Super AMOLED با وضوح 450 * 450 پیکسل مجهز شده است، ساعت کوچکتر دارای صفحه نمایش 1.19 اینچی با وضوح 396 × 396 پیکسل است.

هر دو نسخه مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، از جمله نظارت بر فعالیت، ردیابی حالت‌های ورزشی متعدد، ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، اعلان‌ها و یادآوری‌های مختلف، فشار خون، ECG و حتی تجزیه و تحلیل بیومپدانس را ارائه می‌دهند. این یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در گلکسی واچ 4 ظاهر شد. این ساعت می‌تواند درصد چربی، ماهیچه‌ها و استخوان‌های بدن، میزان کل آب بدن و غیره را تعیین کند.

سطح نگه دای کم باتری مهمترین نقطه ضعف این ساعت ها است. شما باید هر دو روز یک بار آنها را شارژ کنید. همچنین از معایب آن می توان به عدم پشتیبانی از دستیار گوگل و سازگاری تنها با گوشی های هوشمند دارای اندروید 6 و بالاتر اشاره کرد. تا کنون، این ساعت نمی تواند به گوشی های هوشمند دارای IOS و همچنین گوشی های هوشمند بدون پشتیبانی از سرویس های Google Mobile و دستگاه های Huawei/Honor متصل شود. در مورد قیمت، گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک 240 تا 400 دلار قیمت خواهند داشت. برچسب قیمت به مدل و اندازه بستگی دارد. در زیر می توانید قیمت های فعلی را مشاهده کنید:

ویژگی های کلیدی گلکسی واچ 4

  1. سیستم عامل Wear OS 3.0
  2. سازگاری اندروید
  3. صفحه نمایش 1.2 یا 1.4 اینچی Super AMOLED
  4. سی پی یو دو هسته ای Exynos W920
  5. رم 1.5 گیگابایت
  6. حافظه داخلی 16 گیگابایت
  7. حفاظت از آب تا عمق 50 متری
  8. سطح شارژ از 1 تا 2 روز
  9. قیمت 240-400 دلار (برای نسخه با LTE).
  10. Pros
  11. اندازه های متعدد و گزینه های طراحی
  12. سنسور ضربان قلب بهبود یافته است
  13. مجموعه بزرگی از ویژگی ها
  14. قاب چرخشی
  15. تجزیه و تحلیل زیست امپدانس
  16. اندازه گیری فشار و ECG
  17. سیستم پرداخت Google Pay
  18. Minuses
  19. پشتیبانی از دستیار Google وجود ندارد
  20. عمر باتری کوتاه
  21. فقط با ANDROID سازگار است.

Huawei Watch 3

بهترین ساعت های هوشمند برای کار با گوشی های هوشمند هواوی

Huawei Watch 3 اولین ساعت هوشمند این شرکت است که سیستم عامل اختصاصی خود، Harmony OS را اجرا می کند. تا کنون، از نظر تعداد توابع و برنامه‌های کاربردی موجود نسبت به پلتفرم‌های Wear OS و watchOS اپل پایین‌تر است، اما به زودی این شرکت قول می‌دهد که عملکرد این پلتفرم را به میزان قابل توجهی گسترش دهد.

Huawei Watch 3 در چندین نسخه موجود است:

  1. Huawei Watch 3 Active (بند لاستیکی و قاب مشکی)
  2. Huawei Watch 3 Classic (بند چرمی و قاب نقره ای)
  3. Huawei Watch 3 Elite (قاب نقره ای با دستبند فلزی)
  4. Huawei Watch 3 Pro با قاب تیتانیوم و کریستال یاقوت کبود (بند چرمی یا دستبند تیتانیوم)

صرف نظر از نسخه، این ساعت به صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل مجهز شده است. در سمت راست کیس، یک دکمه مکانیکی و یک تاج قابل چرخش برای پیمایش عملکردها و تنظیم صدا وجود دارد. این ساعت دارای پشتیبانی از GPS، امکان دریافت و برقراری تماس از طریق eSIM، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، اسپیکر و میکروفون، ماژول های NFC و بلوتوث 5.2 بود.

 بدون شارژ، دستگاه می تواند 3 روز در حالت هوشمند و 14 روز در حالت ذخیره انرژی کار کند، در حالی که نسخه Pro می تواند 5 روز در حالت هوشمند و 21 روز در حالت ذخیره انرژی کار کند. این ویژگی ها عبارتند از دمای بدن، اشباع اکسیژن خون، نظارت بر ضربان قلب ۲۴ ساعته، پایش خواب، نظارت بر استرس، تشخیص سقوط و بیش از ۱۰۰ نوع فعالیت بدنی.

در اروپا، Huawei Watch 3 بسته به مدل، با قیمت 369 - 449 یورو به فروش رسید. در روسیه، قیمت این ساعت برای نسخه معمولی 29999 روبل و برای Huawei Watch 3 Pro 36990 روبل است.

ویژگی های کلیدی Huawei Watch 3

  1. سیستم عامل هارمونی OS
  2. سازگاری اندروید، iOS، سیستم عامل هارمونی
  3. صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل
  4. CPU هیچ داده ای وجود ندارد
  5. رم 2 گیگابایت
  6. حافظه داخلی 16 گیگابایت
  7. حفاظت از آب 5ATM
  8. استقلال 3 تا 5 روز در حالت هوشمند یا 14 تا 21 روز در حالت صرفه جویی در انرژی
  9. قیمت از 415 دلار
  10. Pros
  11. طراحی جالب و مدرن
  12. صفحه نمایش بزرگ و روشن
  13. بسیاری از ویژگی ها
  14. استقلال خوب
  15. نظارت بر خواب پیشرفته
  16. حرکت آسان با تاج قابل چرخش
  17. پشتیبانی از سیم کارت
  18. Minuses
  19. گران است.
  20. سیستم عامل "خام".
  21. هنوز برنامه های زیادی در دسترس نیست

Garmin Venu 2

ساعت هوشمند Garmin Venu 2 دومین ساعت از این سازنده بود که دارای صفحه نمایش AMOLED بود، به جای آن که در تمام مدل های قبلی موجود بود. این ساعت مجهز به صفحه نمایش 1.3 اینچی روشن و رنگارنگ با وضوح 416 * 416 پیکسل بود. یک ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن، صفحه تماشای زنده و ده ها محافظ صفحه متحرک برای حالت های مختلف آموزشی وجود دارد.

Venu 2 یکی از گسترده‌ترین ویژگی‌های ردیابی بدن را دارد که امروزه در دسترس است، از جمله مانیتورینگ خواب پیشرفته با حسگر Pulse Ox برای تجزیه و تحلیل اشباع اکسیژن، تغییرات ضربان قلب، سطح استرس با یادآوری برای استراحت، ردیابی هیدراتاسیون، تمرین‌های تنفسی به‌روز و غیره. ویژگی Body Battery به دارندگان دستگاه اجازه می دهد تا سطح انرژی بدن خود را در زمان واقعی کنترل کنند. این به ترسیم صحیح برنامه روزانه، ورزش، استراحت و خواب کمک می کند.

برای تمرین موثرتر، بسیاری از برنامه های ورزشی از پیش بارگذاری شده (بیش از 20)، تمرینات آماده از Garmin Connect، برنامه های آموزشی Garmin Coach با قابلیت ایجاد تمرینات اختصاصی وجود دارد.

همچنین مجموعه مناسبی از ویژگی‌های «هوشمند» وجود دارد: اعلان‌های تماس و پیام، پخش‌کننده موسیقی، پرداخت‌های بدون تماس (سیستم پرداخت Garmin Pay)، یادآوری‌های فعالیت و موارد دیگر.

Garmin Venu ابعاد جمع و جور دارد: 45.4 x 45.4 x 12.2 میلی متر و وزن آن تنها 49 گرم است. باتری در حالت ساعت هوشمند تا 11 روز و در حالت GPS تا 8 ساعت در هنگام گوش دادن به موسیقی دوام می آورد.

ویژگی های کلیدی Garmin Venu 2

  1. سیستم عامل اختصاصی سیستم عامل
  2. سازگاری اندروید، iOS
  3. صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED با وضوح 390 در 390 پیکسل
  4. CPU هیچ داده ای وجود ندارد
  5. سیستم پرداخت Garmin Pay
  6. حسگرها سنسور ضربان قلب، شتاب سنج، دماسنج، ارتفاع سنج فشارسنج، قطب نما دیجیتال، GPS، پالس اکس
  7. حفاظت از آب ضد آب تا عمق 50 متری
  8. نگه داری سطح باتری تا 11 روز در حالت ساعت هوشمند
  9. قیمت 400 دلار
  10. Pros
  11. صفحه نمایش AMOLED روشن
  12. نرم افزار ورزشی پیشرفته
  13. استقلال خوب
  14. بسیاری از سنسورها
  15. یکی از دقیق ترین مانیتورهای ضربان قلب
  16. Minuses
  17. گران است.

Samsung Galaxy Watch Active 2

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 ترکیبی از بهترین پیشرفت‌ها و دستاوردهای این شرکت برای سال‌های 2020 - 2022 است. آنها شیک، راحت، با عمر باتری خوب و عملکردهای زیادی برای نظارت بر وضعیت بدن و فعالیت هستند. برای استفاده بیشتر از گلکسی واچ اکتیو 2، نیازی به داشتن یک گوشی هوشمند سامسونگ ندارید. آنها با هر دو دستگاه اندروید و iOS به خوبی کار می کنند.

هدف اصلی Watch Active 2 ردیابی تمرینات و فعالیت است. این ساعت مجهز به یک ماژول GPS داخلی است، می تواند به طور خودکار برخی از حالت های تمرین را تشخیص دهد، کیفیت خواب را ارزیابی کند، به کنترل میزان مصرف آب، تغذیه و مصرف کافئین کمک کند. سامسونگ سیستم نوتیفیکیشن را به خوبی پیاده سازی کرده است. با Galaxy Watch Active 2، می‌توانید با استفاده از صدای خود، صفحه‌کلید داخلی یا یکی از بسیاری از پاسخ‌های سریع به پیام‌ها پاسخ دهید.

ویژگی های کلیدی Galaxy Watch Active 2

  1. سیستم عامل Tizen OS.
  2. سازگاری اندروید، iOS.
  3. صفحه نمایش 1.2 یا 1.4 اینچی Super AMOLED.
  4. سی پی یو اگزینوس 9110 دو هسته ای 1.15 گیگاهرتز.
  5. حافظه داخلی 4 گیگابایت.
  6. حفاظت از آب 5ATM + IP68 / MIL-STD-810G.
  7. استقلال تا 4 روز.
  8. قیمت 279 تا 319 دلار.
  9. Pros
  10. بسیار سبک و جمع و جور.
  11. طراحی شیک.
  12. مجموعه بزرگی از ویژگی ها.
  13. قیمت قابل قبول.
  14. عملکرد اندازه گیری فشار خون.
  15. Minuses
  16. Bixby به انگلیسی
  17. عملکرد اندازه گیری فشار فعال نیست.
  18. استقلال کمتر از مدل های دیگر است.

ساعت Mi Watch شیائومی

شیائومی Mi Watch یک ساعت هوشمند ورزشی مناسب و کاربردی است که با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شود. این ساعت پشتیبانی از GPS، نظارت بر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیابی خواب و 17 حالت تمرین، تجزیه و تحلیل تعدادی از معیارهای Firstbeat، از جمله: Vo2Max و موارد دیگر را دریافت کرد. صفحه نمایش Mi Watch شیائومی یک پنل 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 454*454 پیکسل است. شیشه سکوریت Corning Gorilla Glass 3 برای محافظت از نمایشگر در برابر ضربه و خط و خش استفاده می شود. این ساعت تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

زیر کاپوت تمام سنسورهای استاندارد برای نظارت بر تناسب اندام و وضعیت بدن، از جمله شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور نور محیط، فشارسنج، سنسور نوری ضربان قلب و یک ماژول GPS وجود دارد. Mi Watch Revolve از یک باتری 420 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. عمر باتری ادعا شده توسط سازنده تا 14 روز است، اما این در حالت آماده به کار است. در واقعیت، در بهترین حالت ارزش آن را دارد که روی 7 روز استفاده مستقل حساب کنید. می توانید ساعت Mi Watch شیائومی را با قیمتی حدود 150 دلار خریداری کنید. در Aliexpress می توانید آنها را از 105 دلار خریداری کنید.

ویژگی های کلیدی ساعت Mi Watch شیائومی

  1. سیستم عامل اختصاصی سیستم عامل
  2. سازگاری اندروید، iOS
  3. صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با وضوح 454 در 454 پیکسل
  4. حسگرها: شتاب سنج 6 محوره، ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی 3 محوره، سنسور نور محیط، BioTracker PPG
  5. اتصال بلوتوث 5.0، GPS (GPS + GLONASS)
  6. حفاظت از آب 5ATM
  7. سطح باتری تا 14 روز
  8. قیمت از 105 دلار در Aliexpress
  9. Pros
  10. طراحی شیک
  11. عملکرد خوب
  12. عمر باتری عالی
  13. صفحه نمایش AMOLED روشن
  14. قیمت مناسب
  15. Minuses
  16. بدون حافظه برای ذخیره موسیقی
  17. بدون پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث
  18. بدون NFC

اپل واچ SE

ساعت هوشمند Apple Watch SE ترکیبی از Apple Watch Series 5 (که در حال حاضر (2021) متوقف شده است) و Apple Watch Series 3 است. با قیمت 279 دلار، Watch SE تمام ویژگی های سری 6 را ندارد، اما برای کسانی که عملکرد ECG، حسگر اشباع اکسیژن و ویژگی Always On Screen را قربانی می‌کنند، SE یک خرید عالی است. تراشه S5 وظیفه عملکرد گجت را بر عهده دارد. همین پردازنده در قلب پرچمدار 2019 Watch Series 5 قرار داشت. 32 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل watchOS 7 وجود دارد.

این ساعت دارای شتاب‌سنج و ارتفاع‌سنج مشابه سری 6 است. آنها به شما امکان می‌دهند سقوط و تغییر ارتفاع را در زمان واقعی تعیین کنید. جفت شدن با داده های شبکه های Wi-Fi مجاور و یک ماژول GPS، ارتفاع سنج تغییرات ارتفاع را با دقت تا 30 سانتی متر تشخیص می دهد. به منظور صرفه جویی در هزینه، سنسورهای SpO2 و ECG در Watch SE رها شدند.

عمر باتری اپل واچ SE طبق ادعای سازنده 18 ساعت است.

در این مقایسه می توانید تمام تفاوت های Apple Watch SE، Apple Watch Series 3 و Apple Watch Series 6 را در این مقایسه پیدا کنید.

ویژگی های کلیدی اپل واچ SE

  1. سیستم عامل ساعت OS 7
  2. سازگاری iOS
  3. صفحه نمایش OLED Retina Touch 1.57 اینچ (40 میلی متر) و 1.78 اینچ (44 میلی متر)
  4. سی پی یو اپل اس 5
  5. حافظه داخلی 32 گیگابایت
  6. حفاظت از آب تا عمق 50 متری
  7. سطح باتری 18 ساعت
  8. قیمت از 279 دلار
  9. Pros
  10. طراحی پیشرفته
  11. عملکرد چشمگیر
  12. انتخاب بزرگی از رنگ های مورد و گزینه های بند
  13. Minuses
  14. قیمت بالا
  15. عمر باتری می تواند بهتر باشد.

Huawei Watch GT2

اولین نسل از ساعت های هوشمند Huawei Watch GT علاوه بر نقدهای مثبت متعدد، نظرات منفی زیادی نیز دریافت کرد. در Watch GT 2، هواوی روی اشکالات کار کرد و نتیجه واقعا عالی بود. Huawei Watch GT 2 در دو نسخه "نر" با قطر قاب 46 میلی متر و "زن" با قطر قاب 42 میلی متر عرضه می شود. اگر مدل بزرگتر عملاً هیچ تفاوتی با مدل نسل اول ندارد، مدل کوچکتر از نظر ظاهری بسیار شبیه به ساعت Samsung Galaxy Watch Active 2 است. ضخامت قاب ساعت با قاب با قطر کمتر 9.4 میلی متر و وزن آن 29 گرم است.

این مدل بزرگ به صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با وضوح 454 * 454 پیکسل مجهز شده است. مدل کوچکتر دارای پنل 1.2 اینچی AMOLED با رزولوشن 390*390 پیکسل است. پشتیبانی از حالت نمایشگر همیشه روشن (همیشه روی صفحه) وجود دارد.

در قلب این ساعت تراشه Kirin A1 قرار دارد. حافظه رم تنها 16 مگابایت است، اما ظاهرا این مقدار برای سیستم عامل Lite OS کافی است. 4 گیگابایت حافظه فلش وجود دارد که تقریباً 2 گیگابایت آن در اختیار کاربر است. این برای ذخیره چندین آلبوم موسیقی کافی خواهد بود.

  1. ردیابی 15 حالت ورزشی.
  2. ردیابی 24 ساعته ضربان قلب؛
  3. ارزیابی کیفیت خواب؛
  4. اعلان تماس و پیام؛
  5. پیش بینی آب و هوا؛
  6. جستجوی تلفن؛
  7. تعیین سطح اشباع اکسیژن خون؛
  8. شمارش مراحل، کالری و مسافت؛
  9. قطب نما;
  10. تماس از طریق بلوتوث؛

در حالت عادی، عمر باتری Watch GT 2 تقریباً 14 روز است. با GPS همیشه روشن، باتری 30 ساعت دوام می آورد.

در مورد قیمت، خرید Huawei Watch GT 2 از Aliexpress بیشترین سود را دارد. در آنجا بسته به گزینه ( اینجا ) می توان آنها را با قیمت 125 - 180 دلار خریداری کرد.

ویژگی های کلیدی Huawei Watch GT 2

  1. سیستم عامل Lite OS
  2. سازگاری اندروید، iOS
  3. صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED 454 x 454 پیکسل یا 1.2 اینچ 390 * 390 پیکسل
  4. CPU Kirin A1
  5. حافظه داخلی 4 گیگابایت
  6. حفاظت از آب 5ATM
  7. سطح باتری تا 14 روز
  8. قیمت از 125 دلار در Aliexpress (اینجا)
  9. Pros
  10. طراحی شیک
  11. حالت های ورزشی فراوان
  12. استقلال خوب
  13. نظارت بر خواب پیشرفته
  14. قیمت مناسب
  15. Minuses
  16. NFC در خارج از چین پشتیبانی نمی شود
  17. بدون پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث (فقط Huawei Health).

ال جی

برند معروف کره ای ال جی در سال 1958 فعالیت خود را به عنوان تولید کننده لوازم خانگی آغاز کرد.

در حال حاضر تجهیزات این برند در سرتاسر دنیا به فروش می رسد و نقدهای مثبت زیادی دارد. بسیاری از کاربران همچنین از ساعت‌های هوشمند ال‌جی استقبال می‌کنند که در 4 سری موجود است:

  1. LG Watch W7;
  2. LG Watch Urban;
  3. LG Watch Sport;
  4. LG Watch Style..

از نظر ظاهری، تفاوت آنها در اندازه است، به همین دلیل می توانید هم یک مدل کاملاً مردانه و هم یک مدل شیک تر را برای دست بانوان انتخاب کنید. این ساعت بر روی سیستم عامل Android Were 2.0 اجرا می شود و دارای صفحه نمایش P-OLED با پوشش گوریلا گلس 3 است. دستگاه های سری Style و Urban دارای IP67 حفاظت در برابر گرد و غبار و رطوبت، سری Sport و W7 دارای IP68 هستند. علاوه بر این، ساعت های خط W7 مجهز به عقربه های مکانیکی هستند. از جمله ویژگی های مفید:

  1. امکان تغییر شماره گیری؛
  2. شتاب سنج 3.6 محور;
  3. ژیروسکوپ;
  4. فشارسنج؛
  5. Google Fit؛
  6. پرداخت اندروید.

کرونوز من My Kronoz

سازنده سوئیسی My Kronoz در سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرد و بلافاصله در توسعه و طراحی دستگاه های پوشیدنی تخصص یافت.

در حال حاضر، سازنده مشغول تولید چهار نوع ابزار است - دستبندهای تناسب اندام، ساعت های هوشمند، ساعت های هوشمند هیبریدی و تلفن های تولید شده به طور خاص برای ساعت های هوشمند. اما این بدان معنا نیست که ساعت هوشمند My Kronoz نمی تواند با سایر دستگاه های تلفن همراه متصل شود. آنها کاملاً با هر تلفن هوشمند مبتنی بر Android یا IO S کار می کنند. شایان ذکر است که قیمت مقرون به صرفه تر دستگاه ها با عملکرد گسترده و طراحی مناسب آنها قابل توجه است. در حال حاضر 3 سری ساعت هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفته است:

  1. ZeSport;
  2. ZeRound;
  3. ZeRound Lite.
  4. مدل های سری ZeRound و ZeRound Lite دارای رتبه IP67 هستند، عملکرد آنها محدودتر است:
  5. تماس ها و اعلان ها؛
  6. کنترل صدا؛
  7. نظارت بر خواب؛
  8. گام شمار و فاصله سنج؛
  9. کالری شمار؛
  10. مانیتور ضربان قلب؛
  11. کنترل دوربین و پخش کننده موسیقی.

ساعت های سری ZeSport دارای درجه ای از محافظت در برابر رطوبت IP68، مقاومت در برابر آب تا 3 اتمسفر بوده و علاوه بر موارد فوق، به ویژگی های اضافی نیز مجهز هستند:

  1. هویت تماس گیرنده؛
  2. GPS داخلی؛
  3. جستجوی تلفن از راه دور؛
  4. ارتفاع سنج؛
  5. فشارسنج؛
  6. زنگ خطر. هشدار؛
  7. چند حالت آموزش هوشمند - دویدن، دویدن در داخل خانه، شنا، پیاده روی.
  8. ساعت های ZeSport و ZeRound Lite به ترتیب به صفحه نمایش 1.23 و 1.22 اینچی TFT مجهز هستند. دستگاه های سری ZeRound مجهز به صفحه نمایش 1.22 اینچی AMOLED هستند. همه صفحه ها گرد هستند. علاوه بر این، سازنده یک ساعت هوشمند هیبریدی منتشر کرده است که در آن صفحه نمایش لمسی با عقربه های مکانیکی در 3 سری ترکیب شده است:
  9. Zetime;
  10. ZeTime Premium;
  11. ZeTime Elite.

تام تام TomTom

سازنده هلندی TomTom یک تامین کننده نسبتاً بزرگ دستگاه های GPS شخصی و ناوبرهای اتومبیل است.

محصولات این برند در اروپا و آمریکای شمالی تقاضای زیادی دارد. عملکرد ساعت های هوشمند TomTom را نمی توان گسترده نامید، اما با توجه به هزینه نسبتاً مقرون به صرفه، دستگاه همه چیز مورد نیاز شما را دارد. طراحی ساعت بسیار ساده، اما در عین حال محتاطانه است.

ویژگی های مفید عبارتند از:

  1. مانیتور ضربان قلب؛
  2. حالت Multisport، که به شما امکان می دهد نوع فعالیت بدنی را برای محاسبه دقیق ترین داده های خود انتخاب کنید. حالت های دویدن، دوچرخه سواری، باشگاه ورزشی، شنا در دسترس هستند.
  3. ردیابی ضربان قلب در 5 منطقه برای بهبود کارایی فعالیت بدنی.
  4. GPS داخلی؛
  5. ردیابی فعالیت 24 ساعته - کالری شمار، گام شمار؛
  6. حالت رقابت.

uWatch

سازنده چینی UWatch در تولید ساعت‌های هوشمند اقتصادی که با هر دستگاهی مبتنی بر سیستم‌های اندروید و IOS سازگار هستند، تخصص دارد. این ساعت بسته به قیمت مدل و حداقل ظرفیت باتری به نمایشگر TFT، LCD، IPS یا OLED مجهز است. 300 میلی آمپر ساعت عملکرد ساعت فقط با عملکردهای ضروری محدود می شود که وجود یا عدم وجود آنها به هزینه ابزار نیز بستگی دارد. مدل های جدیدتر دارای موارد زیر هستند:

  1. زنگ خطر. هشدار؛
  2. ماشین حساب؛
  3. اعلان ها ؛
  4. مانیتور ضربان قلب؛
  5. محاسبه کالری سوزانده شده؛
  6. گام شمار؛
  7. ردیابی خواب؛
  8. جی پی اس.
  9.  

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید