11:00 , 1402/3/3
کد خبر: 000025291
بازدید: 1211
معافیت سربازی با داشتن 3 فرزند+ جزئیات کامل

جزئیات کامل معافیت سربازی با داشتن 3 فرزند یا بیشتر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی ایونا، سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، با بیانی روشن اعلام کرد که تمامی مشمولان و کارکنان وظیفه، در صورت داشتن چهار فرزند یا بیشتر، بدون نیاز به رعایت محدودیت سنی، می‌توانند از انجام خدمت وظیفه معاف شوند. همچنین، سربازان وظیفه دارای سه فرزند نیز با شرط داشتن حداقل چهل سال سن و گذراندن دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی در سپاه پاسداران، معافیت از خدمت در دوره ضرورت سربازی خواهند داشت.

جزئیات معافیت سربازی افرادی که 3 یا 4 فرزند دارند

وی توضیح داد که این قوانین و مقررات تا پایان سال ۱۴۰۴ به اجرا در خواهند آمد و از ابتدای ماه خرداد، فرآیند بررسی درخواست‌ها آغاز شده است. وی افزود که مشمولانی که شرایط معافیت مذکور را دارند، باید با داشتن مدارک لازم، اقدامات لازم را انجام دهند.

  1. اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر یا همسران و فرزندان،
  2. آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل،

به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

سردار مهری یادآور شد: بررسی تمامی درخواست‌ها در اسرع وقت در استان محل سکونت رسیدگی خواهد شد. افراد متقاضی برای حضور در دوره‌های آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج، به سپاه استان محل سکونت خود معرفی می‌شوند و پس از گذراندن این دوره‌ها، کارت معافیت خود را دریافت خواهند کرد.

این مقام نظامی تأکید کرد که مشمولان و خانواده‌هایشان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به آدرس www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی مانند سروش، ایتا و روبیکا با آدرس khabaresarbazi@ مراجعه کنند تا از آخرین اخبار مربوط به خدمت وظیفه مطلع شوند.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید