15:06 , 1401/8/3
کد خبر: 000016193
بازدید: 1258
مسیریاب "بلد" متوقف می شود؟

اخیرا در فضای مجازی اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی مسیریاب بلد و خداحافظی با جمع کثیری از کارکنان این شرکت منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار فناوری ایونا، به دنبال فیلترینگ نرم افزار مسیریاب "ویز" دو اپلیکیشن ایرانی تلاش کردند خدمات مشابهی ارائه کرده و در این مدت کاربران بسیاری داشتند اما به تازگی اخباری مبنی بر قطع خدمات "بلد" به گوش می رسد.

طبق اخبار منتشر شده این شرکت اخیرا از بسیاری همکاران خود خداحافظی کرده و مدیرعامل آن با بیان اینکه ارائه سرویس و خدمات این شرکت حداقل تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت، چنین اعلام کرده که دیگر قصد ادامه فعالیت در ایران را ندارد.

این شرکت درعین حال بیانیه ای منتشر کرده و در آن با تضمین ارائه خدمات به کاربران این اپلیکیشن تا پایان سال جاری این ابهام را ایجاد کرده که ادامه کار این شرکت و این نرم افزار در ایران با اما و اگرهایی همراه است.

در این بیانیه موادری مانند نبود سرمایه گذار و بلاتکلیفی مرحله خروج از استارتاپ به عنوان برخی مشکلات این شرکت اشاره شده است.

در بیانیه این شرکت آمده است: « ما از بابت شرایط به وجود آمده برای همکارانمان متاسفیم و تمامی تلاش خود و دیگر شرکت‌های گروه را به کار می‌گیریم که در فضای سخت و پر ابهام فعلی، جابجایی این افراد توانمند و با استعداد در گروه، با سختی‌های کمتری همراه شود. ما ارائه خدمت توسط نقشه و مسیریاب بلد به کاربرانش را تا پایان سال جاری تضمین می‌کنیم. در عین حال به زودی در مورد آینده این محصول و تبعات آن برای میلیون‌ها کاربری که تمام این سال‌ها به آن اعتماد کرده‌اند اطلاع‌رسانی دقیق‌تر انجام خواهیم داد.»

ایمان محمدی، مدیرعامل بلد اخیرا از عدم تمایل خود برای کار در ایران سخن گفته است.  

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید