12:55 , 1401/9/10
کد خبر: 000016896
بازدید: 1530
مسمومیت 18 دختر دانش آموز در قم/ علت هنوز معلوم نیست

در یک هنرستان دخترانه در شهر قم 18 دختر دانش آموز با علائم مسمومیت راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، این خبر را ایرنا خبرگزاری دولت منتشر کرده و به نقل از عبدالله صادقخانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم چنین اعلام کرده که پزشکان بیمارستان ولی عصر(عج) قم حال عمومی این دانش آموزان را مساعد عنوان کرده اند.

صادقخانی در توضیح چگونگی این اتفاق گفت: ساعاتی قبل از ظهر تعدادی از دانش آموزان احساس ضعف و سرگیجه داشتند که در نهایت حوالی ساعت 12 ظهر این افراد به بیمارستان ولی عصر(عج) منتقل شدند.

وی ادامه داد: طبق نظر پزشکان اکنون حال عمومی اکثر این دانش آموزان مساعد است و تنها دو نفر از آنها که بیماری زمینه ای داشتند تحت مراقبت های بیشتر قرار دارند.

این مسئول آموزش و پرورش قم همچنین اظهار کرد: طبق بررسی های پزشکی صورت گرفته دلیل ضعف و سرگیجه این دانش آموزان مسمومیت تشخیص داده شده و در حال حاضر پزشکان در حال بررسی بیشتر این موضوع هستند.

دکتر محبی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این باره توضیحاتی داده و اعلام کرد: این دانش آموزان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و اکنون هم 16 نفر آنها بهبود نسبی یافته اند اما دو نفر به دلیل ابتلا به آسم همچنان دچار کمی بی حالی و ضعف هستند.

وی همچنین اظهار کرد: برای انجام آزمایشات لازم در این زمینه نمونه برداری صورت گرفته و پس از مشخص شدن دلیل مسمومیت این موضوع اعلام خواهد شد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید