08:33 , 1401/9/2
کد خبر: 000016714
بازدید: 1411
مرگ مشکوک یک طنزپرداز در لرستان/ حسین زرینجویی خودکشی کرده است؟

طی ساعات گذشته اخباری مبنی بر مرگ مشکوک یک طنزپرداز منتشر شد که برخی رسانه ها از جمله مهر و تسنیم آن را خودکشی اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، حسین زرینجویی طنزپرداز اهل لرستان بود که در این سالها با حضور در صدا و سیمای استانی و فضای مجازی طرفداران بسیاری در استان خود پیدا کرده است.

وی روز گذشته (سه شنبه، 1 آذر) در منزل پدری اش در خرم آباد جان باخته و گویا قبل از فوت نیز عکسی در فضای مجازی از خود منتشر کرده و چنین نوشته که «اینم آخرین خنده من».

رسانه هایی مانند مهر و تسنیم درباره علت درگذشت وی چنین اعلام کرده اند که او حاضر به همکاری با معاندان نظام نشده و به همین دلیل بارها مورد فحاشی و فشار قرار گرفته و در نهایت مجبور به خودکشی شده است.

البته در فضای مجازی برخی اخبار نیز مبنی بر دستگیری او طی هفته های گذشته وجود دارد. گفته شده طی این مدت اغتشاشگران به خودرو وی نیز آسیب رسانده و با ریپورت های متعدد باعث شدند صفحه او از دسترس خارج شود که ظاهرا با تلاش های متعدد این صفحه دوباره برگشته است.

سردار یحیی‌ الهی فرمانده انتظامی لرستان در این باره چنین اظهار کرده که حوالی ساعت 12:24 روز سه شنبه در تماسی تلفنی با پلیس خبر درگذشت وی در منزل پدری اش اعلام شده است.

خبرگزاری مهر نیز نه به نقل از یک مقام انتظامی بلکه بر اساس گفته های منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان چنین اعلام کرده که خودکشی وی تائید شده است.

           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید