14:13 , 1401/7/28
کد خبر: 000016076
بازدید: 3943
مخمر و قرص آبجو را از کجا بخریم، برای چه مفید است؟

مخمر آبجو که به نام مخمر خشک نیز شناخته می شود، شکل له شده، پودر شده و خشک شده سلول های قارچ ساکارومایسس سرویزیه است که در خمیرسازی استفاده می شود و فواید بسیار زیادی برای بدن دارد که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، مخمر آبجو که به نام مخمر خشک نیز شناخته می شود، شکل له شده، پودر شده و خشک شده سلول های قارچ ساکارومایسس سرویزیه است که در خمیرسازی استفاده می شود. این شکل از مخمر منبع خوبی از ویتامین‌های B کمپلکس، پروتئین، کروم و سلنیوم است.

مخمر آبجو را از کجا بخریم، کجا آن را پیدا کنیم؟

در ادویه فروشی ها

در عطاری ها

در سوپر مارکت ها

مخمر آبجو دارای طیف وسیعی از ریز مغذی هاست و بسیار مغذی است. حاوی مقادیر زیادی از انواع ویتامین های B از جمله B1 (تیامین)، B2 (ریبوفلاوین)، B3 (نیاسین)، B6 (پیریدوکسین) و اسید فولیک است. همچنین می تواند منبع مهمی از B12 برای گیاهخواران باشد. مخمر آبجو همچنین سرشار از مواد معدنی کمیاب مانند پتاسیم، گوگرد، منگنز، منیزیم و همچنین مس، کروم و سلنیوم است. در مخمر آبجو الکل وجود ندارد. مخمر آبجو آبجو نیست، هیچ الکلی در آن وجود نداشت.

مخمر و قرص آبجو را از کجا بخریم، برای چه مفید است؟

قرص مخمر آبجو را از کجا بخریم؟

قرص مخمر آبجو را می توان از داروخانه ها تهیه کرد. 

فواید قرص مخمر آبجو

ویتامین های مهم موجود در مخمر آبجو و خواص این ویتامین ها به شرح زیر است:

ویتامین B1 (تیامین): تیامین کربوهیدرات های موجود در غذا را قادر می سازد تا به انرژی تبدیل شوند و به تنظیم قلب و سیستم عصبی کمک می کند.

ویتامین B2 (ریبوفلاوین): ریبوفلاوین به داشتن پوستی سالم کمک می کند و به حفظ آن کمک می کند، سیستم گوارش را از طریق آزاد شدن انرژی کربوهیدرات از غذا تنظیم می کند.

نیاسین (ویتامین B3): نیاسین یک ویتامین مهم برای سلامت پوست، سیستم گوارش و سیستم عصبی است.

مخمر آبجو منبع خوبی از RNA (اسید ریبونوکلئیک) است که روند پیری را کند می کند و به پیشگیری از بیماری های مرتبط با افزایش سن کمک می کند.

قرص مخمر آبجو نقش مهمی در تجزیه پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی ها ایفا می کند و تضمین می کند که این مواد معدنی به طور موثرتری توسط بدن استفاده می شود.

قرص مخمر آبجو از سلامت عضلات محافظت می کند، عضلات را تقویت می کند.

قرص مخمر آبجو با محتوای کروم خود قند خون را تنظیم می کند.

به لطف ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن، به کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب کمک می کند.

یک نوع مخمر موثر در التیام زخم ها و اگزما است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید