14:14 , 1402/3/4
کد خبر: 000025371
بازدید: 2678
ماجرای جسد تیکه تیکه شده زن 25 ساله در میدان آزادی چه بود؟

دوم خرداد ساعت 14 یک جسد مثله شده زن 25 ساله ای در یک ساک ورزشی در میدان آزادی پیدا شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، روز سه شنبه دوم خرداد ساعت 14 یک جسد مثله شده زن 25 ساله ای در یک ساک ورزشی از سوی رفتگران شهرداری به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 135 با اعزام تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جناحی وقتی به محل حادثه رسیدند با جسد مثله شده زن حدود 25 ساله ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود.

با بررسی پزشک صحنه و گزارش او زمان این جنایت حکایت از 4 تا 5 ساعت گذشته داشت.

در نخستین گام ماموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور قاضی جنایی اقدام به انگشت‌نگاری روی جسد کردند تا ردپایی از قاتل این زن جوان پیدا کنند. آنها ماموریت یافتند تا برای شناسایی عامل این جنایت دوربین های مداربسته اطراف میدان آزادی را بازبینی کنند و اقدامات اطلاعاتی را کلید بزنند.

 به دستورقاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای تحقیقات بیشتر کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به پزشکی قانونی منتقل شد.

بخوانید:

همسرکشی در پاکدشت/ مثلث عشقی نوید، شهره، شهرام به کجا رسید؟

زن چینی در یک ثانیه به شیشه خودرو چسبید+ فیلم ترسناک

قاتل بی‌رحم با ۴۴ ضربه مادرش را کشت+ جزئیات هولناک پرونده غم‌انگیز

قتل دوست صمیمی با انگیزه ناموسی/ باغ گیلاس به خون کشیده شد

قتل به خاطر کینه قدیمی/ ماجرای چاقوکشی پشت فروشگاه رفاه تهرانسر

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید