17:29 , 1401/9/7
کد خبر: 000016835
بازدید: 1461
ماجرای تعطیلی چهارشنبه، 9 آذر چیست؟

طی روزهای اخیر در فضای مجازی گمانه زنی هایی درباره تعطیلی روز چهارشنبه نهم آذر ماه منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، معمولا در نیمه دوم سال برخی روزها به دلایلی مثل آلودگی هوا یا شرایط نامناسب جوی مدارس و ادارات در شهرهای مختلف تعطیل می شوند. حال نیز در شرایطی که کارشناسان هواشناسی بابت بارش در شهرهای متعدد و کاهش دما هشدارهایی داده اند و هوا در شهرهایی مثل تهران با آلودگی قابل توجه مواجه است عده ای خبر از تعطیلی روز چهارشنبه داده اند.

اما نکته مهم این است که این تعطیلی ارتباطی با وضعیت جوی یا آلودگی هوا ندارد و برخی طرفداران فوتبال و ورزش دوستان به ساعت برگزاری بازی سه شنبه شب ایران و آمریکا اشاره کرده و احتمال در نظر گرفتن تمهیداتی از سوی دولت را مطرح کرده اند.

این دو تیم ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف یکدیگر می روند و با توجه به مدت زمان 90 دقیقه ای فوتبال این بازی حداقل تا ساعت 24 به طول خواهد انجامید که با لحاظ تایم اضافه این زمان بیشتر نیز خواهد شد.

نکته دیگر اینکه در صورتی که ایران نتیجه مساوی یا برد در این بازی به دست بیاورد، به مرحله بعدی صعود خواهد کرد که این موضوع موجب می شود مردم برای شادمانی راهی خیابان ها شوند و بدین ترتیب احتمالا شروع فعالیت های روزانه برای روز چهارشنبه با دشواری هایی همراه می شود.

اما در هر صورت برای تعطیلی یا به تعویق افتادن ساعت کاری لازم است هیات دولت تصمیم گیری کند که تاکنون در این زمینه اظهار نظر رسمی صورت نگرفته است.

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید