11:15 , 1401/7/11
کد خبر: 000015615
بازدید: 1277
ماجرای بمب گذاری در هواپیمای ماهان چه بود؟

برخی مقامات هواپیمایی هند چنین اظهار کرده اند که ساعاتی پیش یک فروند هواپیمای ایرانی که متعلق به شرکت ماهان به دلیل تهدید به بمب گذاری از این کشور درخواست فرود اضطراری کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، طبق آنچه اعلام شده این هواپیما درخواست فرود در فرودگاه دهلی نو را داشته است.

بنا بر اعلام برخی رسانه های هندی، حدود ساعت 9:20 امروز به وقت محلی، پلیس دهلی پیامی درباره تهدید هواپیمای ایرانی به بمب گذاری را از طریق هواپیمایی ماهان دریافت می کند که خلبان پرواز درخواست فرود اضطراری داشته است اما به دلیل آنچه مشکلات فنی خوانده شده، هواپیمایی هند از فرود این هواپیما جلوگیری می کند.

به روایت "ان‌دی‌تی‌وی"  آن‌گونه که وب‌سایت ردیابی پروازها اعلام کرده این پرواز از مبدا تهران به مقصد گوانگ ژو چین صورت گرفته بود.

سایت «ای‌ان‌آی‌نیوز» در این باره چنین اعلام کرده که این هواپیما در نهایت به سمت فرودگاه چیپور هدایت شده است اما خلبان پرواز از تغییر مسیر خودداری کرده است تا اینکه جنگنده های نیروی هوایی هند برای اسکورت و رهگیری این هواپیما به پرواز درآمدند.

بر اساس آنچه از سوی این رسانه ها اعلام شده ماهیت تهدید این هواپیما به بمب گذاری همچنان نامشخص است و این هواپیما پس از آنکه موفق به فرود در فرودگاه های دهلی و جیپور نشده آسمان هند را به مقصد چین ترک کرده است.

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید